طراحی‌های عجیب از ترکیب خودروهای نامتجانس

همانند انسان‌ها، برخی اتومبیل‌ها نیز نمی‌توانند با یکدیگر کنار بیایند. دو قطب متفاوت در اتومبیل‌سازی وجود دارد که حتماً دلیلی در پشت آن نهفته است؛ دو قطبی که کمتر با یکدیگر مواجه می‌شوند. امّا برای آنهایی که کنجکاوی‌شان به همین‌ جا ختم نمی‌شود، دست‌اندرکاران Car Keys مجموعه‌ای از ترکیبات اتومبیل‌های ناهمگون و به عبارتی «هیولاهای فرانکشتاین» در قالب وسایل نقلیه را آماده کرده‌اند که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

مک‌لارن پریوس ۱
مک‌لارن پریوس 1 - طراحی‌های عجیب از ترکیب خودروهای نامتجانس
مک‌لارن P1، اگرچه یک خودروی هیبرید است، امّا به اندازه یک پریوس از ویژگی‌های سازگاری با محیط زیست برخوردار نیست. ترکیبی از P1 و پریوس می‌تواند ساده‌ترین راه برای رسیدن به یک نتیجه عالی در این زمینه باشد، امّا تصوّر آن اندکی مشکل است. تایرهای ضخیم و مقاوم در برابر غلتش و جلوبندی جمع‌وجور پریوس در کنار بدنه شیبدار مک‌لارن، یک ظاهر کاملاً عجیب را رقم می‌زند، ولی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

لا توئیزاری
لا توئیزاری - طراحی‌های عجیب از ترکیب خودروهای نامتجانس
همانند «پریوس۱»، این هم یک مدل فانتزی دیگر از یک سوپرماشین هیبرید است. نام ماهرانه «لا توئیزاری» ترکیبی از مدل تولید محدود لافراری و مدل تولید انبوه رنو توئیزی است. نتیجه، چیزی است که بسیار زمخت و غیرجذاب می‌نماید. جلوبندی فراری، واقعاً یک شاهکار برجسته است، امّا نمی‌توان چندان به گرفتن معیارهای تصادف تصادف از این کابین با ارتفاع بلند، امیدوار بود.

جولتیپلا رنگید
جولتیپلا رنگید - طراحی‌های عجیب از ترکیب خودروهای نامتجانس
این خودرو از ترکیبی از دو مدلی است که متعلق به یک کمپانی مادر هستند. فیات مولتیپلا، خودش قیافه چندان گیرا و جذابی ندارد و استفاده از آن به عنوان ساختار پایه، واقعاً جای سؤال دارد. بنابراین، DNA جیپ نیز نتوانسته تغییر زیادی در وضعیت آن ایجاد کند. در همین حال، ایده ترکیب ویژگی‌های کاربردی «مولتیپلا» با قابلیت‌های مدل سرسخت جیپ، جالب‌توجه است.

رابین X
رابین X - طراحی‌های عجیب از ترکیب خودروهای نامتجانس
اگر کمی دقت کنید، برخی خطوط و نسبت‌ها در این خودرو شبیه به مدل X تسلا هستند. این خطوط در ترکیب با طراحی غیرمعمول سه‌چرخه «رلیانت رابین»، یکی از عجیب‌ترین خودروها را در این مجموعه ایجاد کرده‌اند.

فولکس‌واگن H4mper ون
فولکس‌واگن H4mper ون - طراحی‌های عجیب از ترکیب خودروهای نامتجانس
تصوّر کنید که یک فولکس‌واگن باس با یک «هامر» ترکیب شود؛ چه انتظار از نتیجه آن دارید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.