بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران + قیمت

28729 - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

نسل جدید بی ام و سری ۵، به تکمیل نسخه‌ قبلی پرداخته و آن را با ظاهری بالغانه‌تر و توانمندی‌های بیشتر معرفی کرده است. طراحان بی ام و تلاش کرده‌اند که نقص‌های احتمالیِ نه فقط سری ۵‌های قبلی بلکه سایر مدل‌های این شرکت را نیز پر کنند و علاوه بر این، به منظور ایجاد چهره‌ای هماهنگ با سایر محصولاتشان از سری ۷ و سری ۳ خطوطی را به عاریه گرفته‌اند. بر این اساس این همراهی طراحی سری ۵ با دیگر مدل‌ها را می‌توان در اندازه بزرگ جلوپنجره این مدل که به سری ۷ شباهت زیادی پیدا کرده و همچنین اتصال چراغ‌های جلو به کناره‌های جلوپنجره کلیوی بی ام و که یادآور سری ۳ است مشاهده کرد.

به لطف استفاده از استیل مستحکم، آلومینیوم و منیزیم، نسخه تازه وارد با وجود افزایش ابعاد خودرو با کاهش وزن مواجه بوده به طوریکه در مدل جدید  با کاهش ۶۲ کیلوگرمی وزن خودرو روبرو هستیم. برای نسخه ویژه بازار آمریکا (با کد ۵۳۰i و ۵۴۰i) موتور ۲ لیتری چهارسیلندر خطی و ۳ لیتری شش سیلندر خطی در نظر گرفته شده که هر دو مدل از قابلیت xDrive (چهار چرخ محرک) برخوردارند.

این نسخه از آخرین تکنولوژی‌های کمکی‌ و ایمنی سود می‌برد که از میان آن‌ها می‌توان به کروز کنترل راداری، هشدار دهنده انحراف از خطوط، کنترل اضطراری فرمان در هنگام مواجهه ناگهانی با موانع کوچک و در آخر، دوربین دیدعقب سه بعدی ۳۶۰ درجه اشاره کرد.

910vdjkbitro845vmi1 - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

سری ۵ جدید در ایران
از ابتدای سال جاری اقدامات لازم جهت اخذ مجوز های خودروی ۵۳۰i مدل ۲۰۱۷ آغاز شد و در اوایل خرداد ماه شاهد درج مشخصات آن در سامانه ثبت سفارش خودرو کشور بودیم. بدین ترتیب BMW سری ۵ تنها پس از یک وقفه کوتاه مدت دوباره به بازار خودرویی کشور بازگشت تا باز هم شاهد قدرت نمایی آن در کلاس سدان های متوسط مدرن باشیم. خودرویی که اکنون امکان فروش آن میسر شده و به زودی باید شاهد ورود آن به بازار خودرویی کشور باشیم.

۵۳۰i از یک پیشرانه بنزین سوز ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژر بهره می برد که با بهینه سازی های انجام شده اکنون توان تولید ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این خودروی ۱.۷ تنی در تنها ۶.۲ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. ۵۳۰i با وجود شتاب و بازده بالای پیشرانه، یک خودروی کاملا کم مصرف بوده و تنها ۵.۵ تا ۵.۹ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر به صورت ترکیبی می سوزاند. این در حالتی است که اگر در مسیر های خارج از شهر با ۵۳۰i 2017 رانندگی کنید در بهترین حالت مصرف سوخت آن تا ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر نیز کاهش می باید که در نوع خود بی نظیر بوده و مصرف سوختی در رده هاچ بک های خیلی کوچک دارد!
در ایران چه قیمتی دارد؟

قیمت ب ام و سری ۵ بنا به آپشن‌های خودرو بین ۴۸۹ تا ۵۶۰ میلیون تومان است.
خودرو مدل سال تیپ بهای خودرو (ریال)
47lzmnqps2ec7ql3up - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

۵۳۰i Sedan

۲۰۱۷ Premier / Premier 28E ۴,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۱۷ Premier Sport ۴,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۱۷ Frontier ۵,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۱۷ Frontier Sport ۵,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۱۷ Superior / Superior 28E ۵,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۰۱۷ Superior Sport ۵,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

 

3d2y328gb37dperij1er - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

adpikqp34uc3f3z19kd9 - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

7rh66veaqtbjqdxvmc1 - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

b51bkhenqe8l8uuykoq6 - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

c0tjdzkzo7qu11l53ont - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

z2qbr9cyg1hs07gvchuo - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

awdm21g2qjjvfutqr9xz - بی ام و سری پنج 2017 جدید در راه ایران +  قیمت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.