بی‌ ام‌ و X6 M با تیونینگ 3D دیزاین

اخیرا تصاویر نسخه‌ای تیونینگ شده از بی‌ام‌و X6 M منتشر شده است که با رینگ‌های بزرگ، جلب توجه می‌کند و مناسب رقابت با لامبورگینی اوروس، به نظر می‌رسد.

این روزها صحبت از یک شاسی بلند قدرتمند و سریع، ناخودآگاه فکرها را به سمت لامبورگینی اوروس می‌برد؛ در حالیکه تا چند سال پیش، بی‌ام‌و X6 M یا X5 M با چنین توصیفاتی مطرح بود.  از سویی دیگر، نسخه‌های تیونینگ شده از بی‌ام‌و X6 M، مناسب رقابت با اوروس به نظر می‌رسند. نمونه‌ای از این شاسی‌بلند آلمانی در شهر ابوظبی وجود دارد که با کیت بدنه‌ی اسپرت و رینگ‌های بسیار بزرگ ۲۳ اینچ، جذابیت خاصی دارد.

از این خودرو، تنها یک دستگاه به تولید رسیده است که در مالکیت شرکت ابوظبی موتورز قرار دارد و توسط این گالری مشهور، به فروش خواهد رسید. این شرکت اماراتی، قطعا باید به داشتن چنین محصولی در میان محصولات خود افتخار کند، چراکه تیونینگ این خودرو توسط شرکت ۳D Design انجام شد که یک تیونر فعال در شهر اسپارتنبورگ آمریکا است. این بی‌ام‌و X6 M، به یک کیت بدنه‌ی آیرودینامیک مجهز شده است که متفاوت از نمونه‌ی استاندارد دارای اسپویلر جلو و عقب، رکاب جانبی اسپرت و دیفیوزر جدید است.

01b8cc9f b2f2 46e5 8590 03b0e8093c0a - بی‌ ام‌ و X6 M با تيونينگ 3D ديزاين

کاپوت این خودرو با نمونه‌ی ساخته‌شده توسط کمپانی منهارت جایگزین شد که دارای ورودی‌های هوا از جنس فیبر کربن است. در زیر این کاپوت، یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل از نوع توئین توربو به حجم ۴.۴ لیتر قرار گرفته است و نصب این کاپوت جدید می‌تواند به تنفس بهتر این پیشرانه کمک کند تا قدرت ۶۰۰ اسب بخار، فراهم شود.

از جذاب‌ترین بخش‌های این خودرو، رینگ‌های آلومینیومی ۲۳ اینچی آن هستند که توسط تیونر مشهور AC اشنایتزر ساخته شده‌اند. سیستم اگزوز نصب‌شده روی این خودرو از برند Akrapovic است که می‌تواند صدایی بسیار جذاب و گیرا تولید کند. این خودرو در بخش هایی همانند سقف، جلوپنجره و ورودی‌های هوای جانبی روی گلگیر از قطعات اسپرت بخش M Performance بی‌ام‌و بهره‌مند است. سایر بخش‌ها شامل قاب آینه‌های جانبی فیبر کربنی و نوار جانبی مشکی روی بدنه هستند.

03160d97 face 4984 be5b 65bebbae00f0 - بی‌ ام‌ و X6 M با تيونينگ 3D ديزاين

در داخل کابین، تیونر تصمیم به استفاده از تودوزی چرم قرمزرنگ گرفته است که این تودوزی شامل دوخت روی داشبورد نیز می‌شود. همچنین برای تزئین داخل کابین از قطعات فیبر کربنی و مشکی براق  بهره‌گیری شده است.

شاید تنها چیزی که این X6 M کم دارد پکیج جدید Competition Pack بی‌ام‌و باشد که مدیر عامل ام پاور در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس از آن رونمایی کرد و قطعا اضافه شدن این پکیج به این خودرو می‌تواند جذابیت و هیجان آن را دوچندان کند. در ادامه می‌توانید تصاویر این خودرو را مشاهده کنید.

منبع MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.