2019 hyundai kona electric 4 - هیوندای کونا الکتریکی وارد بازار می شود

نسخه گران تر و لوکس از هیوندای کونا البته تولید شده است کهدر آن خروجی موتور ۲۰۱ اسب بخار (۱۵۰ کیلو وات) و همان مقدار گشتاور قبلی است که  به لطف باتری قوی تر  ۶۴ کیلو وات ساعت، برد خود را تا  ۴۷۰ کیلومتر (۲۹۲ مایل)  افزایش می دهد.

2019 hyundai kona electric 5 - هیوندای کونا الکتریکی وارد بازار می شود

هنگامی که باتری تخلیه می شود، حدود ۶ ساعت و ۱۰ دقیقه زمان لازم است تا به طور کامل شارژ  شود. که در مدل باتری ۶۴ کیلوات زمان ۹ ساعت و ۴۰ دقیقه را نیاز دارد. خوشبختانه، هیوندای تسهیلاتی برای کسانی که عجله دارند، پیاده سازی کرده است. با استفاده از شارژر سریع DC از نوع ۱۰۰ کیلو وات سرعت شارژ را ۸۰ درصد افزایش می دهد.

2019 hyundai kona electric - هیوندای کونا الکتریکی وارد بازار می شود

طراحی ظاهری به طور عمده  شبیه به مدل معمولی ساخته شده است، اما چند تغییر ظریف مانند چرخ های آلیاژی ۱۷ اینچی و جلو پنجره جدید   در کنار  استفاده از پانل هوا برای جلوگیری از آشفتگی  در ناحه گلگیر ها تفاوت های اصلی در نسخه هیبرید  اسجاد کرده اند. همچنین اسپویلر سقفی نصب شده  به آرام شدن جریان هوا در انتهای خودرو کمک می کند.

2019 hyundai kona electric 1 - هیوندای کونا الکتریکی وارد بازار می شود

در داخل کابین، نمایشگر راننده از نوع هفت اینچ  با صندلی برقی  ۸ جهته وجود دارد که صندلی ها به گرم کن مجهز شده اند.هیوندای کنا خودروی الکتریکی جدید است که در تاریخ ۶ مارس در نمایشگاه ژنو موتور نمایش خواهد داده شده.

هیوندای کونا الکتریکی