مرسدس بنز A کلاس 2019 با ظاهری جدید در نمایشگاه ژنو با تکنولوژی کاملا جدید

نسل چهارم مرسدس بنز A کلاس با ارتقاء عمده در فن آوری و استفاده از سه موتور جدید قرار است در سال ۲۰۱۹ پا به میدان بگذارد.خودرویی که در نقش یک هاچ بک شیک با ویژگی های پیشرفته ترکیب شده است. نسخه جدید مرسدس بنز A کلاس دارای فاصله بین دو محور  بیشتر است و حدود  ۱.۲ اینچ (۳۰ میلی متر)  بزرگتر شده است.از طرفی نیم اینچ (۱۴ میلی متر) هم گسترده تر شده است.

presentation mercedes classe a 2018 3 - مرسدس بنز A کلاس 2019 با ظاهری جدید در نمایشگاه ژنو با تکنولوژی کاملا جدید

ابعاد بزرگتر به داشتن فضای اتاق بیشتر  برای سرنشینان کمک می کند فضا هایی از جمله فضای شانه ها و سقف اتاق، و یک کابین بزرگتر  . مرسدس همچنین ادعا می کند سیستم تعلیق خودرو از نوع طراحی شده که اجازه  ی سواری راحت تر از قبل را می دهد.

presentation mercedes classe a 2018 4 - مرسدس بنز A کلاس 2019 با ظاهری جدید در نمایشگاه ژنو با تکنولوژی کاملا جدید

کنترل دامپرهای فعال و قابل تغییر است که  بسته به حالت رانندگی که مالک انتخاب می کند، تنظیم می شود.زیبایی مرسدس بنز A کلاس از نظر ما مثال زدنی است.مخصوصا بخش جلو که چراغهای شیب دار رو به پایین حضور دارند و کاملا چهره عصبانی را برای خودرو ایجاد می کنند.

presentation mercedes classe a 2018 1 - مرسدس بنز A کلاس 2019 با ظاهری جدید در نمایشگاه ژنو با تکنولوژی کاملا جدید

این خودرو دارای سه موتور است.موتور M 282 با چهار سیلندر و حجم ۱.۴ لیتری از نوع توربوشارژ که خروجی آن ۱۶۱ اسب بخار و ۱۸۴ پوند (۲۵۰ نیوتن متر) گشتاور می باشد.این موتور به گیربکس دو کلاچ هفت سرعته متصل است.

موتور دوم هم چهار سیلندر توربوشارژر ۲.۰ لیتری M 260 است که ۲۲۱ اسب بخار (۱۶۵ کیلو وات) و ۲۵۸ پوند فوت (۳۵۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.سیستم انتقال هفت سرعته دو کلاچه برای انتقال قدرت آن در نظر گرفته شده است.

موتور سوم هم دارای حجم ۱.۵ لیتری چهار سیلندر  OM 608  است که دارای خروجی ۱۱۴ اسب بخار (۸۵ کیلو وات) و ۱۹۲ پوند فوت (۲۶۰ نیوتن متر)  گشتاور است و توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه انتقال پیدا می کند.

presentation mercedes classe a 2018 - مرسدس بنز A کلاس 2019 با ظاهری جدید در نمایشگاه ژنو با تکنولوژی کاملا جدید

presentation mercedes classe a 2018 2 - مرسدس بنز A کلاس 2019 با ظاهری جدید در نمایشگاه ژنو با تکنولوژی کاملا جدید

منبع: مرسدس بنز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.