نگاهی به داج دورانگو مدل 2019

داج دورانگو همچنان از استقبال خوبی بین مشتریان برخوردار بوده و مدل سال ۲۰۱۹ آن نیز با به‌روزرسانی‌های مناسبی معرفی شده است.

2019 dodge durango gt - نگاهی به داج دورانگو مدل 2019
کار را با مدل پایه دورانگو SXT آغاز می‌کنیم که هم‌اکنون به‌صورت سفارشی با صندلی‌های چرمی عرضه می‌شود. این کراس اوور همچنین دارای کابین ۵ نفره و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری است که قدرت ۲۹۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری می‌باشد.

dodge durango 2 - نگاهی به داج دورانگو مدل 2019
تغییرات بزرگ‌تری در مدل رده میانی دورانگو GT رخ داده زیرا این نسخه هم‌اکنون دارای همان نمای جلو و مه شکن‌های LED مدل‌های دورانگو R/T و SRT است. مشتریان می‌توانند با سفارش کاپوت پرفورمنس سفارشی که دارای ورودی هوای مرکزی و دو خارج کننده گرما می‌باشد ظاهر خودرو را ارتقا دهند. این کراس اوور همچنین به رینگ‌های ۲۰ اینچی متفاوت با رنگ کربنی مجهز شده است.

2018 Dodge Durango 4 RT side 1 - نگاهی به داج دورانگو مدل 2019
مدل لوکس‌تر دورانگو citadel هم‌اکنون به‌صورت استاندارد با صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم عرضه می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۹ بلندگو را سفارش دهند. خب صحبت از آپشن ها شد و باید گفت این خودرو بار دیگر با پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری همی عرضه شده است. این پیشرانه قدرت ۳۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۵۲۸ نیوتون متری دارد.

2018 Dodge Durango 4 RT engine - نگاهی به داج دورانگو مدل 2019
مدل دورانگو R/T تغییرات زیادی نداشته زیرا تنها تغییر آن سیستم صوتی هارمن کاردون جدید و صندلی‌های چرمی سفارشی می‌باشد.

تکمیل کننده خانواده دورانگو مدل SRT است که آپشن های زیادی برای مدل سال ۲۰۱۹ دارد. جدای از سیستم صوتی هارمن کاردون، این مدل پرفورمنس هم‌اکنون با کمربندهای ایمنی قرمز و سیستم ترمز برمبو با روتورهای دوتکه در دسترس است.

2018 Dodge Durango SRT front three quarter in motion 04 - نگاهی به داج دورانگو مدل 2019
دورانگو SRT حتی بدون آپشن های جدید نیز کاملاً احساس‌برانگیز است زیرا از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری با قدرت ۴۷۵ اسب بخار و گشتاور ۶۳۶ نیوتون متر سود می‌برد. کراس اوور داج با این پیشرانه در ۴.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و ظرفیت یدک کشی ۳۹۴۶ کیلوگرمی دارد.

داج دورانگو ۲۰۱۹ در ۱۱ رنگ بدنه متفاوت شامل سه رنگ جدید خاکستری Destroyer، سبز F8 و آبی Reactor عرضه می‌شود. از دیگر تغییرات می‌توان به یدک کشی تریلر ارتقا یافته‌ای اشاره کرد که هم‌اکنون دارای ترمز تریلر یکپارچه می‌باشد. هشدار نقاط کور با تشخیص مسیر عقب نیز به‌صورت آپشن جداگانه در دسترس است.

dodge durango 1 - نگاهی به داج دورانگو مدل 2019
دورانگو ۲۰۱۹ از پاییز سال جاری وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود و قیمت آن از ۲۹۹۹۵ دلار آغاز می‌شود که شامل هزینه‌های تحویل نیز هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.