معرفی فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019

فولکس‌واگن اولین جزئیات و ویدئو از شاسی‌بلند کوچک T-Cross 2019 جدید را منتشر کرد. این خودرو به عنوان مدل پایه در سبد محصولات شاسی‌بلند فولکس‌واگن عمل خواهد کرد.

vw tcross 29 - معرفی  فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019
T-Cross 2019 در جایگاهی پایین‌تر از مدل T-Roc قرار خواهد گرفت و رقیبانی همچون نیسان جوک خواهد داشت. این خودرو بر پایه پلتفرم MQB ساخته شده و اگر به آن به عنوان یک پولوی قدبلندتر نگاه کنید خیلی به بیراهه نرفته‌اید!

vw tcross 15 - معرفی  فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019
کوچک‌ترین شاسی‌بلند فولکس‌واگن طول ۴۱۰۷ میلی‌متری و ارتفاع ۱۵۵۸ میلی‌متری داشته و به این ترتیب کمی بزرگ‌تر از پولو خواهد بود. فولکس‌واگن می‌گوید این شاسی‌بلند جدید کابینی جادار و محفظه بار ۴۵۵ لیتری خواهد داشت که در این کلاس بیشترین میزان است.

vw tcross 33 - معرفی  فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019
طیف پیشرانه‌های T-Cross شامل سه پیشرانه بنزینی TSI و یک پیشرانه دیزلی خواهد بود. مدل‌های ۱ لیتری TSI با قدرت‌های ۹۵ و ۱۱۵ اسب بخاری عرضه خواهند شد درحالی‌که نسخه پرچم‌دار دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۵۰ اسب بخاری خواهد بود. تنها مدل دیزلی TDI نیز خروجی ۹۵ اسبی دارد. همه‌ی مدل‌های T-Cross به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شوند.

volkswagen t cross breeze concept interior steering wheel - معرفی  فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019
کابین فولکس‌واگن T-Cross جدید دارای تریم های رنگی گوناگون، پشت آمپرهای دیجیتالی سفارشی و جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۸ اینچی خواهد بود. همچنین شارژ بی‌سیم گوشی و چهار پورت USB نیز برای سرنشینان تدارک دیده شده است.

vw tcross 07 - معرفی  فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019

vw tcross 05 - معرفی  فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019
علیرغم اینکه T-Cross تلاش دارد ارزان‌ترین کراس اوور فولکس‌واگن باشد اما آن را با طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی فعال همچون دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و… خواهیم دید.

vw tcross 12 - معرفی  فولکس‌واگن T-Cross مدل 2019
گفته شده فولکس‌واگن T-Cross 2019 در بهار سال ۲۰۱۹ وارد بازارهای اروپایی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.