اشکودا کاروک اسکات 2019

اشکودا کاروک اسکات (Skoda Karouq Scout)

اشکودا در حال گسترش سری اشکودا کاروک  است: با استفاده از اشکودا کاروک اسکات جدید که در کشور چک ساخته می شود  یک مدل حتی قوی تر از سری های SUV محبوب در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ را ارائه خواهد کرد. اشکودا کاروک اسکات از نوع چهار چرخ محرک است.

Skoda Karoq Scout 2019 800 01 - اشکودا کاروک اسکات 2019

اشکودا کاروک اسکات چه در خانه چه در شهر بزرگ احساس می شود و ان بدلیل ابعاد بزرگ آن است،  در مدل های مختلف، این مدل می تواند نیازهای هر مشتری را تامین کند – از خانواده جوان تا دوستداران سفر های خارج از خانه . همانند اسکات اکتیویا و اسکات کودیاک این خودرو هم از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد.علاوه بر این، طراحی بی نظیر و قدرتمند که بیشتر بر روی خودرو های آفرود تکیه می کند .

Skoda Karoq Scout 2019 800 02 - اشکودا کاروک اسکات 2019

اشکودا کاروک اسکات از موتورهای کارآمد، با کارایی بالا و  چهار چرخ محرک بهره می برد.موتور بنزینی ۱.۵ لیتری TSI با خروجی ۱۱۰ کیلو وات (۱۵۰ اسب بخار) که از گیربکس DSG   هفت سرعته بهره می برد. دو موتور دیزلی نیز موجود است: ۲.۰ لیتری TDI با ۱۱۰ کیلو وات (۱۵۰ اسب بخار)  و کوپل به گیربکس دستی ۶ سرعته یا   DSG  هفت سرعته  و موتور ۲.۰ لیتری با خروجی   ۱۴۰ کیلو وات (۱۹۰ اسب بخار)  .

Skoda Karoq Scout 2019 800 03 - اشکودا کاروک اسکات 2019

اشکودا کاروک اسکات دارای یک ظاهر قوی است که با عناصر  کرومی بر روی بدنه در کنار رینگ های جدید ۱۹ اینچی خود نمایی می کند.

این خودرو دارای آپشن های متعدد داخلی است.صندلی و فرمان چرمی،انتخاب حالت رانندگی ی،ماژول LTE،نقطه اتصال Wi-Fi و بسیاری دیگر که بعد از معرفی رسمی در سایت در بخش مشخصات فنی می توانید آن را مشاهده کنید.

 

ترجمه شده توسط  : اروندپلاک 

منبع :netcarshow

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.