تانک رضوانی 2020 با آپشن محافظت در برابر بمب الکترومغناطیسی

تانک رضوانی ۲۰۲۰ با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت عرضه خواهد شد.

پس از معرفی تانک رضوانی در سال ۲۰۱۷، این برند تجاری ساکن در کالیفرنیا اکنون نسخه جدیدی از SUV های قدرتمند خودرا برای مدل سال ۲۰۲۰ را آماده رونمایی کرده است . در مدل های  قبلی از پلتفرم یک جیپ رانگلر نسل JK استفاده کرده است اما در نسخه جدید ازشاسی جیب رانگلر نسل JL استفاده خواهد کرد .

فریس رضوانی مدیرعامل شرکت رضوانی موتورز در تیزر این خودرو اظهار داشت: “چشم انداز برای ارائه یک طراحی تازه برای یک وسیله نقلیه هدفمند، قدرتمند و با قابلیت آفرود و عضلانی با برند جدید و هیجان انگیز بوده است .

تصاویر تیزر نشان می دهد که تانک جدید رضوانی شبیه به مدل موجود است. در حالی که این تصاویر جزییات زیادی را از قسمت  زیرین خودرو را نشان نمی دهد، خطوط روی  سقف بیشتر از قبل دیده می شود. کاپوت خودرو یک شکل پیچیده تر را به نسبت مدل قبل دارد  و  بادگیرها در بالای بال ها در هر دو طرف به چشم می خورد.

2020 rezvani tank teaser - تانک رضوانی 2020 با آپشن محافظت در برابر بمب الکترومغناطیسی

تانک رضوانی ۲۰۲۰ با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و استفاده از موتور هلکت V8

 

تیزر تانک رضوانی فقط چند اطلاعات فنی در مورد تانک ۲۰۲۰ ارائه می دهد، از جمله اینکه از سیتم تعلیق  Fox Racing استفاده شده است .و خریداران می توانند پکیج  TANK X را به عنوان آپشن انتخاب کنند  که یک موتور  هلکت  V8 سوپرشارژر ۶.۲ لیتری تحت Dodge-Challenger-SRT-Demon زیر کاپوت خود داشته باشند . رضوانی همچنین به جای خروجی ۷۰۷ اسب بخار (۵۲۷ کیلووات)، قدرت موتور را به بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار (۷۴۶ کیلووات) افزایش می دهد .

 

آپشن نسخه ارتشی تانک رضوانی با محافظت در برابر بمب الکترومغناطیسی

همچنین به عنوان آپشن دیگر ، رضوانی نسخه تانک ارتشی  را ارائه خواهد داد که شامل حفاظت از بمب الکترومغناطیسی درجه نظامی خواهد بود (EMP Protection) طبق گفته این شرکت، این بسته از انفجار E1 از تابش الکترومغناطیسی محافظت می کند که می تواند در یک انفجار شدید مانند انفجار هسته ای رخ دهد. پالس E2، از رعد و برق محافظت می کند و  پالس E3 از تشعشعات خورشید محافظت خواهد کرد.

رضوانی در تابستان ۲۰۲۰ اولین تانک ۲۰۲۰ را به بازار عرضه خواهد کرد و تحویل این خودروها از زمستان آغاز خواهد شد.

2020 rezvani tank teaser 2 - تانک رضوانی 2020 با آپشن محافظت در برابر بمب الکترومغناطیسی 2020 rezvani tank teaser 1 - تانک رضوانی 2020 با آپشن محافظت در برابر بمب الکترومغناطیسی

 

EMP چیست ؟

بمب الکترومغناطیسی (به انگلیسی: Electromagnetic pulse) به دسته‌ای از سلاحهای الکترومغناطیسی گفته می‌شود که با انفجار خود پالس بسیار بزرگی را در محیط منتشر می‌کنند که این پالسها با نفوذ به سیستم‌های الکترونیکی قادر به تخریب عملکرد آن‌ها خواهند بود. بمب EMP به طور مستقیم تلفاتی به بار نمی‌آورد، اما قدرت آن‌ به ایجاد پارازیت، اخلال و یا صدمه زدن به وسایل الکترونیکی برمی‌گردد. به این معنا که شبکه‌های برق مختل شده، اتومبیل و هواپیماها قدرت خود را از دست می‌دهند و سیستم‌های کامپیوتری از کار خواهند افتاد.

 

منبع motor1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.