شاسی‌بلند تانک جدیدترین محصول رضوانی موتورز

مهندسان رضوانی با معرفی نسخه‌ی جدید تانک موسوم به مدل نظامی، سطح جدیدی از توانایی‌ها محصول منحصربه‌فرد این شرکت را به‌نمایش گذاشتند. نسخه‌ی نظامی تانک باهدف عبور از سخت‌ترین مسیرهای خارج از جاده و مقاومت در میدان‌های جنگ مسلحانه ساخته شده است. تانک با مجهز شدن به پنل‌های سطح ۷ ضدگلوله در برابر بیشتر سلاح‌های گرم با کالیبرهای بزرگ و گلوله‌های ۷.۶۲ در ۵۱ میلی‌متر هم مقاومت می‌کند. علاوه بر این با اضافه شدن ماسک‌های محافظتی و محافظت در برابر انفجارهای بمب، تانک رضوانی در میدان جنگ‌های شیمیایی هم دوام خواهد آورد.

Rezvani Tank Military Edition تانک رضوانی 10 - شاسی‌بلند تانک جدیدترین محصول رضوانی موتورز

تایرهای پنچررو نظامی، جعبه‌های کمک‌های اولیه، سیستم آژیر و بلندگوهای پرقدرت برای برقراری ارتباط با خارج از خودرو، مخزن سوخت با پوشش کِولار، نورافکن‌های پرقدرت برای مختل کردن بینایی، دوربین‌های دید در شب حرارتی، نارنجک‌های دودزا، دستگیره‌های در برقی جهت جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز، نوار طولی میخ‌های تیز برای پنچر کردن تایر خودروها و شیشه‌های B7 مقاوم از تجهیزات جدید تانک رضوانی در نسخه‌ی نظامی هستند. فریس رضوانی، مدیرعامل ایرانی-آمریکایی شرکت رضوانی موتورز گفت:

ما با ساخت نسخه‌ی نظامی تانک، این شاسی‌بلند را خواستنی‌تر کرده‌ایم. پس از موفقیت مدل استاندارد تانک، تصمیم گرفتیم خودرویی با امنیت بالا و در عین حال لوکس تولید کنیم. تانک با تجهیزات کامل یک خودروی نظامی شهری پیشرفته بوده که برای مقاومت در برابر جنگ‌ها و درگیری‌های شهری یا شرایط آخرالزمانی طراحی شده است.

Rezvani Tank Military Edition تانک رضوانی 1 - شاسی‌بلند تانک جدیدترین محصول رضوانی موتورز

نسخه‌ی نظامی تانک در مقایسه با مدل استاندارد وزن بیشتری دارد که به‌همین دلیل، سیستم تعلیق آن تقویت شده است. علاوه بر پیشرانه‌ی استاندارد ۸ سیلندر V شکل ۶.۴ لیتری، امکان سفارش نوع ۶.۲ لیتری هلکت با قدرت ۷۰۷ اسب بخار نیز وجود دارد. البته این پیشرانه به تنهایی، با قیمت ۶۵ هزار دلار در دسترس است که از قیمت پایه‌ی مدل ۲۰۱۹ دوج چلنجر SRT هلکت (با تلفظ صحیح انگلیسی داج) معادل ۵۸ هزار و ۶۵۰ دلار هم بیشتر است. پکیج آف‌رود تانک نظامی رضوانی شامل کیت افزایش ارتفاع تا ۱۵.۲ سانتی‌متر، کمک‌فنرهای برند FOX و اکسل‌های برند Dynatrac با قفل دیفرانسیل می‌شود.

Rezvani Tank Military Edition تانک رضوانی 11 - شاسی‌بلند تانک جدیدترین محصول رضوانی موتورز

 

نسخه‌ی نظامی تانک رضوانی با قیمت پایه‌ی ۲۹۵ هزار دلار عرضه می‌شود؛  استاندارد این شاسی‌بلند (نسخه‌ی غیرنظامی) با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل ۳.۶ لیتری ۲۸۵ اسب بخاری،  ۱۵۹ هزار دلار قیمت دارد. البته قیمت فول آپشن تانک نظامی با داشتن آپشن‌هایی چون رینگ‌های سیاه و خاکستری، رکاب‌های سفارشی، پیشرانه‌ی هلکت، پکیج آف‌رود، ترمز سفارشی با دیسک‌های ۱۶ اینچ و ۸ پیستون، کابین چرمی و دوخت‌های رنگی، نمایشگر ۱۱ اینچ به‌همراه اپل کارپلی، سیستم صوتی حرفه‌ای، چادر و کیت استارتر باتری به ۴۰۰ هزار دلار می‌رسد.

Rezvani Tank Military Edition تانک رضوانی 13 - شاسی‌بلند تانک جدیدترین محصول رضوانی موتورز

اولین مشتری تانک نظامی رضوانی، کریس براون خواننده‌ی جوان آمریکایی است که پیش از این، مدل سوپراسپرت بیست (Beast) این شرکت را هم خریداری کرده بود.

منبع CARSCOOPS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.