شتر مرغ؛با دست پخت چینی

گک،چین با انتشار تصاویری دیجتالی جدترین محصول الکتریکی خود را معرفی میکند.

گک،پیشرو در پروژه‌ی برقی سازی محصولات خود اقدام به معرفی سومین محصول از گروه Aion می‌کند.

به جزئیات این پروژه می‌پردازیم

گک،با موفقیت بزرگ خود در محصولاتی همچون Aion LX یا Aion S سعی در بروزرسانی سبد محصولات الکتریکی خود،اقدام به پیش فروش Aion V کرده است.

Aion V teaser 3 - شتر مرغ؛با دست پخت چینی

سومین سری از Aion یاد آور بازی هایی در سبک مکا است.مکا سبکی علمی-تخیلی به حساب می اید که تمرکز ان بر روی ربات ها و ماشین هایی است که توسط انسان کنترل میشوند،اکنون گک نام این پروژه را مکا می شناسد.

مشخصات فنی؛پیشرانه تا انتقال قدرت

گک Aion V از یک یا دو موتور الکتریکی بهره میبرد،در مدل اول با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متری عرضه میشود،همچنین شرکت ۴۷ ساله ی ژاپنی NEDC با استفاده از باکس معروف خود جعبه انتقال قدرت و موتور الکتریکی و برخی قطعات مرتبط را در یک جعبه،قرار میدهد تا مجموع قطعات NEDC به ۵۰ کیلوگرم برسد.همچنین این خودرو تک دنده ای میباشد.

در مدلی دیگر نسخه ی چهار چرخ این خودرو عرضه میشود.تا قدرت ۴۰۲ اسب بخاری به همراه گشتاور ۷۰۰ نیوتن متری به ۴ چرخ منتقل شود.

اما چرا شتر مرغ؟؟!!!

به طبیعت و حیات وحش در درون Aion V نگاهی بیندازید،شتر مرغ گاهی انقدر وحشی میشود که گاهی یک شیر را میدرد.درست متوجه شدید گک با الهام ازین موجود باهوش و وحشی از خطوط تند و تیز خود در طراحی نامی از الگوی خود نیز میبرد.

طراحی خارجی

به پنجه ی چراغ جلو نگاهی بیندازید،رد پاهای شتر مرغ روی چراغ قرار گرفته است.

Aion V teaser 6 - شتر مرغ؛با دست پخت چینی

همچنین در نمای مقابل و عقبی خودرو X نمادی از اقتدار را در این خودرو به وجود اورده است.چراغ ها با تکنولوژی تمام LED ساخته شده اند.چراغ هاب عقب با اغراق تا انتهای درب ها کشیده شده اند.

طراحی داخلی 

این روز ها همه طراحی داخلی خود را،کابین خلبان می نامند.

اما در Aion V امکاناتی همچون اتوپارک،مانیتور دوقلو ۵G هوآوی،پارک از راه دور و خودران سطح ۳ است که در ۲۰۲۵ توسط هوآوی به سطح ۴ اپدیت خواهد شد.

اما چیزهایی که در این کابین بکار رفته است،سیستم هوشمند هوآوی است که برای اولین بار در خودرو نصب میشود.خودرویتان به سرقت می رود، کافی است دکمه ای تحت عنوان توقف در گوشیتان را فشار دهید.خودرو هرجا باشد متوقف میشود و تکان نمیخورد.

گاهی پشت چراغ قرمز هستیم و درگیر سیستم تصویری یا صوتی خودرویمان هستیم،چراغ سبز میشود صدای بوق خودروهای پشتی سرسام آور است؟

در برنامه ی هوآوی خودرویتان ۵ ثانیه زودتر به شما هشدار میدهد؛حرکت کنید!!!

دیگر ویژگی ها

مسافت قابل پیمایش با یک بار شارژ،بستگی به نسخه های متفاوت ۵۰۰ الی ۶۰۰ کیلومتر است.

همچنین دوره ی گارانتی(ضمانت) آن به ۱۵ سال  می رسد،که در این بازه ی زمانی باتری ها نیز به صورت رایگان تعویض خواهند شد.

اکنون باید منتظر عرضه ی نهایی این محصول توسط،چین،برای مناطقی از خاورمیانه،جنوب شرقی آسیا و چین باشیم.

تصاویر

GAC Aion V

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.