آغاز فروش اعتباری رانا

آغاز فروش اعتباری رانا

گروه صنعتی ایران خودرو با بهره گیری از روش های متنوع فروش همواره پاسخ گوی نیازهای طیف گسترده تری از مشتریان است.

download 8 - آغاز فروش اعتباری رانا
آغاز فروش اعتباری رانا

به گزارش ایکوپرس، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ضمن اعلام آغاز فروش اعتباری رانا در خردادماه گفت: با توجه به لزوم فراهم ساختن شرایط خرید آسان برای گروه مشتریان متقاضی نقدو اقساط هم اکنون شرایط عرضه نقد و اقساط خودروی رانا به عنوان یکی از روش های تامین نیاز خودرویی مشتریان ارائه شده است که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت ikco.iranecar.com  و یا نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو نسبت به خرید اقدام کنند.

رانا ال ایکس از گروه خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو در کلاس C است که صندوق دار واز موتور ۱۶سوپاپ TU5 بهره می برد.

مصرف کم و شتاب مناسب این خودرو و همچنین استقبال مناسب بازار باعث شده حدود ۲۵ هزار دستگاه از این خودرو در سال گذشته به بازار عرضه شود .

images 112 - آغاز فروش اعتباری رانا
آغاز فروش اعتباری رانا

رانا یک خودرو ایرانی محصول ایران خودرو است که بر روی پلتفورم ایکس ۱۲ یا همان پژو ۲۰۶ اس‌دی ساخته شده‌است. رانا به معنای رونده‌است. رانا محصول پروژه‌ای با کد X۱۲ است که پیشتر با نام پیکان جدید شناخته می‌شد.

رانا بعد از سمند و تیبا، سومین خودرو ملی محسوب می‌شود.[۱] بر اساس وعده شرکت سازنده می‌بایست تعداد ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه از این خودرو با قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان در سال ۱۳۸۹ تولید می‌شد که این وعده‌ها عملی نشد.

ساختار بدنه «رانا» همانند الگوی آن یعنی پژو ۲۰۶ از نوع سه محفظه‌ای بوده و از ورق‌های فولادی فرم داده شده ساخته شده که با توجه به عملکرد آن دارای ضخامت ۰٫۷ تا ۲٫۵ میلی‌متر است.

از ورق‌های فولادی با استحکام بالا برای اجزایی استفاده می‌شود که مقدار تنش آن‌ها بسیار زیاد است، مانند تکیه گاه‌های سازه‌ای جلو و یا رام موتور، این امر هم باعث استحکام بیشتر و هم کاهش وزن حدود ۵۰ درصد برای دستیابی به ورق‌های معمول می‌شود که برای مقاومت در برابر تنش‌های مشابه و شدید می‌بایست ضخامتی دو برابر آنچه گفته شده داشته باشند.

v067fup2ev - آغاز فروش اعتباری رانا
آغاز فروش اعتباری رانا

این خودرو در کلاس B و C خودروهای صندوقدار قراردارد. پلت فرم استفاده شده در این خودرو همان پلت فرم پژو ۲۰۶ می‌باشد. جعبه دنده این خودرو توسط شرکت نیرو محرکه تولید می‌شود. همچنین از نظر رده‌بندی ایمنی نیز در میان خودروهای همکلاس بر مبنای معیار EUroNCAP 3 را دارست[نیازمند منبع]. سیستم تعلیق عقب این خودرو از نوع Twist Beam بوده و از کیسه هوای راننده و سرنشین برخوردار است.

رانا به فرمان هیدرولیک، کولر، ترمز ABS، شیشه بالابر جلو و عقب برقی، آیینه‌های برقی و قفل مرکزی مجهز است. این خودرو قابلیت نصب موتور ملی پایه گازسوز ۱٫۴ لیتری و همچنین موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی را داراست.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.