آغاز فروش فوری MG6 خرداد 94

آغاز فروش فوری MG6 خرداد ۹۴

مدیاموتورز نماینده انحصاری محصولات MG در ایران، فروش فوری ام جی ۶ نیو را با تحویل ۱۰ روز کاری از صبح امروز آغاز نمود .

شرایط فروش MG 6 از سوی مدیاموتورز به شرح زیر اعلام شده است:

GT 2 1024x559 - آغاز فروش فوری MG6 خرداد 94
آغاز فروش فوری MG6 خرداد ۹۴

شرکت مدیاموتورز در سال ۱۳۸۸ به عنوان نماینده­ی انحصاری برند انگلیسی MG پا به بازار خودروی ایران گذاشت و همواره سعی بر آن داشته تا خودرو­هایی مطابق با فناوری روز و استاندارد بین المللی را برای ایرانیان مهیا نماید و اکنون پس از کسب تجربیات فراوان طی سالیان گذشته ، آگاهی از نیاز بازار کشور ، آشنایی با سلیقه مردم ایران و مطالعات و تحقیقات بعمل آورده مفتخر است تا وعده ورود خودرو هایی منحصر به فرد به کشور را اعلام دارد.

139 - آغاز فروش فوری MG6 خرداد 94
آغاز فروش فوری MG6 خرداد ۹۴

مدیا موتورز پیش برد اهداف آتی خود را بر مبنای رضایتمندی مشتریان خود قرار داده و تعامل و تامین خدمات برای آنها را به عنوان اعضای خانواده مدیا وظیفه خود می داند.

 سرآغاز فعالیت مدیا موتورز با ورود خودروی MG 550 رقم خورد که با استقبال زیاد هم­وطنان مواجه شد. در ادامه مدیاموتورز خودروهای MG6 را در دو مدل GT (فست­بک) و Magnette (سدان) هم زمان با عرضه در اروپا به بازار ایران معرفی کرد تا لذت رانندگی در شهرهای کشورمان با خودروهای روز دنیا برای علاقه­مندان فراهم شود. مدیاموتورز در سال ۱۳۹۲ مدل MG 350 را عرضه نمود. تجربه­ی کشور انگلستان در طراحی و مهندسی این خودرو باعث برتری آن از نظر عملکرد، امکانات، ایمنی و مصرف سوخت نسبت به رقبا بود.

پس از آن نوبت به هاچ­بک دوست­داشتنی و اسپرت MG3 رسید که استقبال فراوانی از آن صورت گرفت. خودرویMG3 با رنگ­های متنوع، طرح­های انتخابی برای سقف، موتور قدرتمند و تجهیزات رده بالا توانست در بازار ایران خودنمایی کند. مدیاموتورز برای عرضه دیگر محصولات کمپانی موفق MG نیز برنامه­­های گسترده­ای دارد.

خدمات پس از فروش

مدیاموتورز با بیش از ۳۰ نمایندگی در سراسر کشور، گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می­دهد و شاهد این ادعا نیز دریافت رتبه­ی ۲ از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در زمینه خدمات پس از فروش خودرو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.