مزدا CX-3 رقیب فورد اکواسپرت می شود + تصاویر

مزدا CX-3 رقیب فورد اکواسپرت می شود

اگر در جریان باشید، سیتا کانای، در مصاحبه ای با خبرگزاری موتورینگ گفته بود که در حال بررسی ابعاد مختلف تولید یک کراس‌اوور کوچک است که نامش CX-3 خواهد بود. حالا یکسری مشخصات و تصاویر از این خودرو موجود شده که میتونید در ادامه با اروند پلاک همراه باشید و بیشتر مزدا CX-3 آشنا بشوید.

مزدا CX-3 مانند نسل بعدی هاچ بک مزدا ۲CX-3 بر اساس پلتفرم اسکای اکتیو CX-5 بزرگ تر ساخته خواهد شد. طراحی CX-3 مانند کراس اوور خواهد بود و عناصر طراحی بدنه آن شامل قسمت های مشکی کناری، رکاب های جلو و عقب و اندکی فاصله بیش تر از زمین است.

 

Mazda CX 5 2013 800x600 wallpaper 04 - مزدا CX-3 رقیب فورد اکواسپرت می شود + تصاویر
اگرچه جزئیات فنی این خودرو در دسترس نیستند اما گزارشات رسانه ها حاکی از آن است که CX-3 از سیستم تعلیق  میله پیچشی در عقب بهره می برد تا هزینه های آن کاهش یابند. گمان می رود گزینه های موتور این خودرو شامل ۱.۵ لیتری بنزینی و دیزلی متصل به گیربکس اتوماتیک و دستی شش سرعته باشد.
مزدا CX-3 با خودروهایی مانند فورد اکواسپرت، رنو داستر، پژو ۲۰۰۸، اوپل موکا و نیسان جیوک رقابت خواهد کرد. بازارهای ابتدایی این کراس اوور شامل اروپا، ایالات متحده و ژاپن است که مزدا بیش ترین فروش را در آن ها دارد.
متاسفانه قیمتی از این خودرو منتشر نشده است اما امیدواریم با قیمتی رقابتی وارد بازار شود و شاهد حضور آن در خیابان های ایران باشیم.

گالری تصاویر مزدا CX-3 مدل ۲۰۱۵ :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.