جشنواره فروش محصولات تویوتا

جشنواره فروش محصولات تویوتا

تویوتا، (به انگلیسی: Toyota) شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر تویوتا، آیچی قرار دارد. شمار کارکنانشرکت تویوتا در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۳۳ هزار نفر اعلام شد و در سال ۲۰۱۱ پس از جنرال موتورز و گروه فولکس‌واگن، به‌عنوان سومین شرکت خودروسازی جهان از نظر میزان فروش شناخته شد.

اولین خط تولید اتومبیل شرکت تویوتا در سال ۱۹۳۷ توسط کیشیرو تویودا و در کارخانه شرکت نساجی صنایع تویوتا، که متعلق به پدرش (ساکیشی تویودا) بود، راه‌اندازی شد. نخستین خودروی سواری این شرکت نیز، تویوتا ای‌ای نام داشت.

Toyota Logo silver.svg 2 - جشنواره فروش محصولات تویوتا
جشنواره فروش محصولات تویوتا

شرکت تویوتا مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز می‌باشد. سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک، بورس لندن وبورس توکیو معامله می‌شود.

به اطلاع کلیه متقاضیان عزیز می رساند به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ،شرکت ایرتویا (نماینده رسمی تویوتای ژاپن) شرایط ویژه فروش خودرو های تویوتا و لکسوس را اعلام کرد.

2 114 - جشنواره فروش محصولات تویوتا
جشنواره فروش محصولات تویوتا

در طرح فروش ویژه ماه رمضان برخورداری از شرایط متنوع خرید از جمله نقدی، اقساطی با تسهیلات بدون کارمزد و با باز پرداخت ۶ و ۱۲ ماهه و شرایط فروش مشارکتی باسود مشارکت تا سقف ۲۸% نیز امکان پذیر می باشد.

شایان ذکر است برای برخورداری از شرایط اقساطی نیازی به ارائه ضامن وجود ندارد.

همچنین ایرتویا با در نظر گرفتن اهمیت بیمه بدنه برای خریداران خودرو، در این طرح بیمه بدنه خودرو های لکسوس و تویوتا را به صورت رایگان به عنوان هدیه به خریداران عزیز تقدیم می نماید.

1 115 - جشنواره فروش محصولات تویوتا
جشنواره فروش محصولات تویوتا

از دیگر هدایای ایرتویا می توان به افزایش ۲ درصدی سود مشارکت تا سقف ۲۸% اشاره کرد که محدود به ماه مبارک رمضان می باشد.

همچنین تحویل کلیه خودرو های لکسوس فوری می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.