آغاز فروش ویژه خودروهای ام جی به مناسبت عید فطر

آغاز فروش ویژه خودروهای ام جی به مناسبت عید فطر

 ارشاد تیمورتاش، مدیریت فروش شرکت مدیاموتور در خصوص  این طرح که برای اولین بار در صنعت خودرویی ایران اتفاق می افتد گفت: طرح فروش ویژه عید فطر مدیاموتورز بدون ضامن و بدون باز پرداخت اقساط بصورت چک یا دفترچه اقساط می باشد.

3238c  1343043269 26 2 - آغاز فروش ویژه خودروهای ام جی به مناسبت عید فطر
آغاز فروش ویژه خودروهای ام جی به مناسبت عید فطر

وی افزود: هدف از این طرح ارتقاء فروش و تسهیل در در اختیار قراردادن خودروهای ام جی به علاقه مندان به این خودرو می باشد. این طرح که فقط تا عید سعید فطر جاری خواهد بود مشوق علاقمندان بسیاری می باشد که در اندیشه خودرویی لوکس، ایمن و کم مصرف هستند.

شرایط اعلام شده از سوی مدیا موتورز به شرح جدول زیر می باشد

145 300x210 - آغاز فروش ویژه خودروهای ام جی به مناسبت عید فطر
آغاز فروش ویژه خودروهای ام جی به مناسبت عید فطر

 

 

شرکت مدیاموتورز در سال ۱۳۸۸ به عنوان نماینده­ی انحصاری برند انگلیسی MG پا به بازار خودروی ایران گذاشت و همواره سعی بر آن داشته تا خودرو­هایی مطابق با فناوری روز و استاندارد بین المللی را برای ایرانیان مهیا نماید و اکنون پس از کسب تجربیات فراوان طی سالیان گذشته ، آگاهی از نیاز بازار کشور ، آشنایی با سلیقه مردم ایران و مطالعات و تحقیقات بعمل آورده مفتخر است تا وعده ورود خودرو هایی منحصر به فرد به کشور را اعلام دارد.

 سرآغاز فعالیت مدیا موتورز با ورود خودروی MG 550 رقم خورد که با استقبال زیاد هم­وطنان مواجه شد. در ادامه مدیاموتورز خودروهای MG6 را در دو مدل GT (فست­بک) و Magnette (سدان) هم زمان با عرضه در اروپا به بازار ایران معرفی کرد تا لذت رانندگی در شهرهای کشورمان با خودروهای روز دنیا برای علاقه­مندان فراهم شود.

مدیاموتورز در سال ۱۳۹۲ مدل MG 350 را عرضه نمود. تجربه­ی کشور انگلستان در طراحی و مهندسی این خودرو باعث برتری آن از نظر عملکرد، امکانات، ایمنی و مصرف سوخت نسبت به رقبا بود. پس از آن نوبت به هاچ­بک دوست­داشتنی و اسپرت MG3 رسید که استقبال فراوانی از آن صورت گرفت. خودرویMG3 با رنگ­های متنوع، طرح­های انتخابی برای سقف، موتور قدرتمند و تجهیزات رده بالا توانست در بازار ایران خودنمایی کند. مدیاموتورز برای عرضه دیگر محصولات کمپانی موفق MG نیز برنامه­­های گسترده­ای دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.