CS35 کراس آور جدید سایپا

CS35 کراس آور جدید سایپا

چانگان یک شرکت خودروسازی چینی است که در شهر چونگ‌کینگ قرار دارد. این شرکت همچنین به چانا هم مشهور است. شرکت چانگان که یکی از قدیمی‌ترین بنگاه‌های اقتصادی چین است در سال ۱۸۶۲ تاسیس شده است.

سرمایه این شرکت در حال حاضر ۶۸ میلیارد یوان بوده و ۵۰ هزار کارمند در حال حاضر در آن مشغول به کارند. ظرفیت سالانه این شرکت در حال حاضر تولید ۲ میلیون دستگاه خودرو است.

24470 728 - CS35 کراس آور جدید سایپا
CS35 کراس آور جدید سایپا
24471 570 - CS35 کراس آور جدید سایپا
CS35 کراس آور جدید سایپا

 

سایپا بعد از خودروی برلیانس به سراغ چانگان آمده تا یک کراس آور نسبتاً ارزان را از این شرکت روانه بازار کند. فارغ از مشکلات کیفی چانگان که منجر به فراخوانی خودروهای آن در سال گذشته شده، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین خودروسازهای چینی به شمار می‌رود که توانسته با همکاری گسترده و طولانی مدت با برندهایی چون سوزوکی، مزدا و فورد، خود را آبدیده نماید.

24473 489 - CS35 کراس آور جدید سایپا
CS35 کراس آور جدید سایپا

کراس آور CS35 محصول کمپانی خودروسازی چینی چانگان است. CS35 پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۲۵ اسب بخاری استفاده می‌کند. البته یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۷۴ اسب بخار نیز برای این خودرو قابل انتخاب است. برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته خودکار قابل انتخاب می‌باشند.

طراحی CS35 نسبتاً خوب است و با وجود شباهت به خودروهای معروف‌تر این رده، می‌توان نام تجاری چانگان را با افتخار روی خود پذیرا باشد. این خودرو در اصل اولین SUV چانگان است که با نشان تجاری خود این شرکت به فروش می‌رسد. همانند سایر خودروهای اخیر چانگان، یک مرکز طراحی وابسته به این شرکت در ایتالیا، کار طراحی آن را بر عهده داشته است.

24474 639 - CS35 کراس آور جدید سایپا
CS35 کراس آور جدید سایپا

ابعاد CS35 نسبتاً جمع و ور و در حد لیفان X60 و چری (در ایران: ام وی ام) تیگو و برلیانس V5 می‌باشد. لیستی از تجهیزات کامل را در این خودرو می‌توانید پیدا نمایید. چرخ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید، سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USB و ترمزهای ضد قفل ABS+EBD از جمله همین تجهیزات می‌باشند.

 

24477 763 - CS35 کراس آور جدید سایپا
CS35 کراس آور جدید سایپا

چانگان توانسته قیمت این کراس آور را در حد معقولی پایین نگاه دارد. با قیمتی در حدود ۷۸ تا ۹۲ هزار یوان، نهایتاً ۱۵ هزار دلار باید برای CS35 پرداخت کرد که با توجه به واردات آن به صورت CBU به کشور، قاعدتاً رقمی به مراتب کمتر را می‌توان انتظار داشت.

ثبت نام آن هم این روزها در نمایندگی‌ها آغاز شده و با پیش پرداخت ۴۰ میلیون تومانی می‌توانید به سراغ سوار شدن آن بروید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.