شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه آی کیو اس

شاید قبل از هر چیز بخواهید بدانید که آی کیو اس چیست ؟خوب در اینجا لازمه که به دوستان عزیز عرض کنم که شرکت آی کیو اس برای تحقیقات سالانه‌ خود هزاران پاسخ از طرف صاحبان خودروهای مختلف را مورد مطالعه قرار داد. این مطالعه میزان رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای‌شان را مورد بررسی قرار داد..۲۹ سال است که  به عنوان یکی از معتبرترین معیارها برای اندازه‌گیری میزان رضایت مشتریان از خودروهای جدید شناخته می‌شود. ای کیو اس گزارشاتی را که از طرف صاحبان خودروهای جدید (کسانی که بیش از ۳ ماه صاحب یک خودرو هستند) جمع‌آوری و آنها را به شیوه‌های خاصی بررسی می‌کند. بنابراین بررسی‌ها آی کیو اس فهرست اولیه‌ای از بهترین شاسی بلند های سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است که در اینجا به آنها می‌پردازیم.

کادیلاک اس آر اکس مدل ۲۰۱۵

این شاسی بلند  ۵ نفره در حال حاضر پرفروش‌ترین محصول کادیلاک است. یک موتور ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر ۳۰۸ اسب بخار قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند (آپشن دو دیفرانسیل هم در دسترس است). در سال ۲۰۱۵ اس آر اکس به سیستم اتصال وای فای onStar 4G LTE مجهز شد. مدل جدید این خودرو با نام اکس تی ۵ به زودی تولید خواهد شد.
cadillac srx 2010 01 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

هیوندایی سانتافه مدل ۲۰۱۵

سانتافه هیوندایی در دو مدل ۵ نفره و ۷ نفره تولید شده است که هر کدام از این دو خودروی شاسی‌بلند میان سایز مشخصات خاص خودشان را دارند. مدل اسپرت کوچک موتور ۴ سیلندر یا ۴ سیلندر توربوشارژ دارد در حالی که مدل بزرگتر مجهز به موتور ۶ سیلندر ۲۹۰ اسب بخاری است. آپشن دو دیفرانسیل برای هر دو مدل موجود است. در سال ۲۰۱۵ هیوندایی سیستم فرمان و تعلیق این مدل‌ها را بهبود بخشید تا رانندگی با آنها لذت‌بخش‌تر شود.
در فهرست آی کیو اس در سال ۲۰۱۵ هیوندایی سانتافه در قسمت شاسی‌بلندهای میان سایز در رده دوم قرار گرفت.
هیوندایی سانتافه مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

هیوندایی توسان مدل ۲۰۱۵

این خودروی ۵ نفره از سانتافه کوچکتر است و دوموتور ۴ سیلندر برای انتخاب آن وجود دارد. هیوندایی مدل‌های جی ال اس، اس ای و لیمیتد آن را در سال ۲۰۱۵ برای فروش آماده کرد. توسانی با طراحی جدید در سال ۲۰۱۶ به بازار خواهد آمد.
در فهرست آی کیو اس در سال ۲۰۱۵ توسان هیوندایی در بخش شاسی‌بلندهای سایز کوچک بهترین رده را به خود اختصاص داد.
هیوندایی توسان مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

اینفینیتی کیو اکس ۶۰ مدل ۲۰۱۵

اینفینیتی کیو اکس ۶۰ بر پایه پث فایندر نیسان طراحی شده است و قادر است ۷ سرنشین را در خود جای دهد. موتور این خودروی دیفرانسیل جلو ۳.۵ لیتری و ۶ سیلندر است و می‌تواند ۲۶۵ اسب بخار قدرت تولید کند. آپشن دو دیفرانسیل این خودرو و همچنین مدل هیبریدی آن نیز در دسترس هستند. در سال ۲۰۱۵ اینفینیتی سیستم دنده کیو اکس ۶۰ را بهبود بخشید و در طراحی بدنه و طراحی داخلی آن از رنگ‌های بیشتری استفاده کرد.
اینفینیتی کیو اکس 60 مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

اینفینیتی کیو اکس ۷۰ مدل ۲۰۱۵

این خودروی ۵ نفره بیشتر برای جاده‌های شهری طراحی شده تا جاده‌های بیرون شهر. موتور ۶ سیلندر این خودرو ۳۲۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. به صورت استاندارد این خودرو دیفرانسیل عقب است ولی آپشن دو دیفرانسیل آن نیز موجود است. در سال ۲۰۱۵ اینفینیتی در ساخت این خودرو از موتور ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر استفاده نکرد. در فهرست آی کیو اکس در سال ۲۰۱۵ در بخش شاسی‌بلندهای میان سایز پریمیوم کیو اکس ۷۰ بهترین بالاترین رده را نصیب خود کرد.
اینفینیتی کیو اکس 70 مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۵

کیا در سال ۲۰۱۵ تغییرات زیادی روی سورنتو انجام نداد و تصمیم گرفت برای سال ۲۰۱۶ این خودرو را با طراحی جدید تولید کند. سورنتو مدل ۲۰۱۵ در دو مدل ۵ و ۷ نفره با موتورهای ۴ یا ۶ سیلندر و به صورت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل موجود است. در فهرست آی کیو اس در سال ۲۰۱۵ کیا سورنتو در بخش شاسی‌بلندهای میان سایز در بهترین جایگاه قرار گرفت.
کیا سورنتو مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

لینکلن ام کی اکس مدل ۲۰۱۵

به‌عنوان یک شاسی‌بلند پریمیوم ۵ نفره لینکلن ام کی اکس در سال ۲۰۱۵ شاهد هیچ تغییری نبود و در سال ۲۰۱۶ قرار است این خودرو با طراحی جدید روانه بازار شود. مدل استاندارد این خودرو دیفرانسیل جلو و مجهز به موتور ۶ سیلندر ۳۰۵ اسب بخاری است. آپشن دو دیفرانسیل نیز موجود است. خریداران می‌توانند پکیج های پریمیوم یا الایت را سفارش دهند و لینکلن آپشن‌های دیگری نیز برای ائ کی اکس در سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته است. در فهرست آی کیو اس در سال ۲۰۱۵ لینکلن ام کی اکس در بخش شاسی‌بلندهای میان سایز پریمیوم مقام دوم را به خود اختصاص داد.
ینکلن ام کی اکس مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

پورشه کاین مدل ۲۰۱۵

این خودرو به گونه‌ای طراحی شده که برای جاده‌های شهری و آف رود مناسب باشد. پورشه تغییرات مثبت زیادی را بر روی مدل ۲۰۱۵ کاین اعمال کرد. بنا به گفته مقامات پورشه در این مدل عملکرد، مصرف سوخت، راحتی و فناوری بهبود بخشیده شدند. این خودرو به صورت استاندارد دو دیفرانسیل است و موتورهای مختلفی برای انتخاب برای مشتری در نظر گرفته شده است. از بین این موتورها می‌توان موتور توربو دیزل و موتورهایی با افزونه هیبریدی را نام برد. در فهرست آی کیو اس در سال ۲۰۱۵ پورشه کاین در قسمت شاسی‌بلندهای میان سایز پریمیوم در جایگاه سوم قرار گرفت.
پورشه کاین مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس

پورشه ماکان مدل ۲۰۱۵

ماکان در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد و یک شاسی‌بلند کامپکت پریمیوم و کوچکتر از کاین است. این خودروی ۵ نفره در اولین سال حضور خود در مدل‌های اس و توربو به بازار آمد. هر دوی این مدل‌ها دو دیفرانسیل و به موتور تویین توربوشارژ ۶ سیلندر مجهزند، اما مدل توربو قدرتمنتر است و شتاب بیشتری نیز دارد. در فهرست آی کیو اس در سال ۲۰۱۵ پورشه ماکان در بخش شاسی‌بلندهای کامپکت پریمیوم توانست بهترین رتبه را کسب کند.
پورشه ماکان مدل 2015 - شاسی بلند های برگزیده سال 2015 از نگاه  آی کیو اس
2 نظرات
  1. مهران می گوید

    عکس هیوندای توسان سانتافه زدین و عکس سانتافه رو سانتافه قدیم زدین

  2. adav می گوید

    واقعا سایت ضعیفی دارین
    نظرات من رو هم پاک میکنید
    نقد پذیر هم نیستید. اطلاعات غلط به مردم میدین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.