کاهش قیمت شاسی بلندهای هیوندای

کاهش قیمت شاسی بلندهای هیوندای

 

شرکت کره ای هیوندای ضمن انتشار فهرست بلند و بالایی از تخفیف های ارائه اش از کاهش قیمت دو عدد از شاسی بلندهایش تا سقف ۱۱.۸% خبر داد و این را در راستای تلاش برای مقابله با روند رو به کاهش خرید مشتریان چینی عنوان کرد.

 

tucson ix35 1 - کاهش قیمت شاسی بلندهای هیوندای
کاهش قیمت شاسی بلندهای هیوندای

 

در میان قیمت سانتافه ۳۰ هزار یوآن (۴۸۳۲ دلار) کاهش یافت و تخفیفی ۲۰ هزار یوآنی نیز برای شاسی بلند ix35 در نظر گرفته است. هیوندای به تازگی از کاهش ۱۴ درصدی فروش خود در سه ماهه دوم بازار چین در مقایسه با مدت  مشابه سال گذشته  خبر داد و اعلام کرد که که تصسمیم دارد با ارائه بسته اهی حمایتی و تخفیفات گسترده با این روند مقابله کند. گفتنی است شاسی بلند های ارزان قیمت چینی مدتی است که نبض بازار را در دست گرفته و تا حدود زیادی نمونه های خارجی را به حاشیه رانده اند.

پیش از این شررکت های بزرگ دیگری نظیر جنرال موتورز، فورد و فولکس واگن نیز به دلیل افت میزان فروش بازار چین مجبور به کاهش قیمت ها و بعضا محدود کردن تولید شده بود. پیش بینی می شود رشد بازار سال ۲۰۱۵ چین فراتر از ۳% نباشد.

3 نظرات
  1. sina می گوید

    جواب سوالمو ندادین؟

  2. sina می گوید

    این فقط برای چینه یا شامل همه دنیا میشه؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام سینا جان شرمنده از دیر پاسخگو بودن شما.بله برای همه جاست اما اینکه نمایندگان فروش این شرکت بخوان در کشور هایی مثل کویت و امارات و غیر این تخفیف رو بدن یا بنفع خودشون استفاده کنند دست نه شرکت هیونداست نه من و نه شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.