معرفی آئودی TT مدل 2016

2016 audi tts 100482414 m - معرفی آئودی TT مدل 2016

آئودی TT مدل ۲۰۱۶  با سادگی و طراحی مدرن، کوچک‌ترین خللی در  لذت بردن از این خودرو  ایجاد نمی‌کند. نشانگرهای دیجیتالی گرد میان دریچه‌های سیستم تهویه، مبتکرانه‌اند.نمایشگر داشبورد هم به صورت یک صفحه دیجیتالی بزرگ، از گرافیک و رابط کاربری فوق‌العاده‌ای سود می‌برد.در عین حال، سقف اتومبیل را می‌توان حتی تا سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز باز و بسته کرد. این فرآیند به‌صورت الکتریکی و تنها ظرف ۱۰ ثانیه انجام می‌شود.دیدگاه‌های متفاوتی درباره آن در محافل خودرویی شکل گرفته است. برخی آن را کمتر از انتظار می‌دانند و برخی یک خودروی بدون عیب و نقص.

طراحی نسل جدید آئودی تی‌تی، در قسمت جلو با الهام از مدل سوپر اسپرت آئودی R8 صورت گرفته است. چراغ‌های ماتریس LED هم به صورت اختیاری ارائه می‌شوند که زیبایی خیره‌کننده ای دارند. اسپویلر عقب نیز به صورت فعال در سرعت‌های بالا، عمل می‌کند و از جای خود خارج می‌شود. همچنین روی کاهش وزن با کمک موادی چون آلومینیوم، منیزیوم و کامپوزیت حساب شده است.

به عنوان یک رودستر کوچک پیشرفته، تی‌تی جدید کاملاً امروزی و مدرن به نظر می‌رسد. پیشرانه‌های مختلفی نیز برای آن قابل انتخاب می‌باشند. در بین موتورهای بنزینی، موتور پایه، ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر است. نسخه دیگری از این پیشرانه با قدرت ۳۰۶ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر برای مدل کوپه TTS استفاده می‌شود. شتاب صفر تا صد این مدل، ۴.۹ ثانیه در مدل کوپه TTS و ۵.۲ ثانیه برای مدل رودستر و بیشینه سرعت آنها ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد.

lead2 2016 audi tt fd - معرفی آئودی TT مدل 2016

تی‌تی جدید در مدل‌های پایه به صورت دیفرانسیل جلو بوده و سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ کواترو هم قابل دریافت می‌باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.