خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا

خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا 

ب ام و در حال همکاری با تویوتا در زمینه فن آوری خودروهای هیدروژنی است و با همکاری این شرکت یک خودروی اسپورت مشترک تولید کرده است. این شرکت‌ها قصد دارند از این فن آوری مشترک در محصولات مختلف استفاده کنند. مرتن یونگ رئیس توسعه سلولهای سوختی ب ام و به رویترز گفت: از آنجا که به عنوان دو شرکت مختلف دو نظر متفاوت درباره محصولات موجود در بازار داریم احتمالا خودروهای مشابهی در بازار نخواهیم داشت.

وی افزود: ما هنوز یک الگو نداریم اما از آنجا که کاراکتر فن آوری ما خودروهای بزرگتر را ترجیح می‌دهد الگوی ما احتمالا چیزی شبیه یک سدان بزرگ خواهد بود.

139408092225387901094363 300x177 - خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا
خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا
139408092225185411094363 300x176 - خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا
خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا
139408092225232521094363 300x177 - خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا
خودروی اسپورت مشترک ب ام و و تویوتا

این شرکت اوایل امسال با معرفی نسخه اولیه یک جی تی سری پنج که از یک باک هیدروژنی و موتور الکتریکی ۲۴۵ اسب بخاری بهره مند بود چنین مدلی را را رو کرده است.

ب ام و وعده داده که این خودرو دستکم یک مسافت ۳۰۰ مایلی را خواهد پیمود ولی یونگ اکنون میگوید ب ام و در حال کار روی یک سیستم ارتقا یافته باک هیدروژنی است که به خودرو اجازه دهد مسافت بیشتری را بپیماید.

از آنجا که در حال حاضر تنها ۱۲ ایستگاه سوخت گیری هیدروژنی در آمریکا وجود دارد تویوتا میرای و هیوندای توسان سوخت سلولی در حال حاضر در بازار آمریکا وجود دارند. گزارشهای اخیر نشان می‌دهد که برخی از ایستگاهها هنوز قابل اتکا نیستند و اغلب رانندگان مجبور می‌شوند برای یک سوخت گیری کل یک ایالت را بچرخند. یونگ گفت: ب ام و برای ورود به این بازار تا ۲۰۲۰ صبر خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.