فروش اقساطی خودروی چری تیگو 5

فروش اقساطی خودروی چری تیگو ۵

خودروی شاسی بلند تیگو ۵ حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است ویک خودروی لوکس محسوب می شود، این خودرو با لوگوی چری در تیپ های مختلف  و به عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

 Tiggo ۵ در تیپ فول دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC وABS , EBD  صندلی برقی راننده ، استارتر، سانروف برقی، صندلی های چرمی،ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7  اینچی لمسی و دوربین دنده عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS می باشد .

31 - فروش اقساطی خودروی چری تیگو 5
فروش اقساطی خودروی چری تیگو ۵

 ابعاد خارجی تیگو ۵ برابر با  ۴۵۰۶ میلیمتر طول، ۱۸۴۱ میلیمتر عرض و ۱۷۴۰ میلیمتر می باشد .

طراحی داخل کابین این خودرو  در نوع خود و در بین دیگر محصولات چری منحصر به فرد و در حد استاندارد یک خودرو لوکس می باشد. تریم های بکار رفته داخل کابین بصورت دو رنگ می باشد. صفحه دیجیتال بین کیلومتر شمار و دور سنج زیبایی خاصی به پشت آمپر داده است.

موتوری که چری برای Tiggo 5 در نظر گرفته است یک موتور ۱۹۷۱ لیتری با توان خروجی حداکثر ۱۳۶ اسب‌بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۸۲ نیوتن‌متر در ۴۵۴۰ دور در دقیقه می باشد. این خودرو در دو نوع جعبه دنده دستی ۵ سرعته  و اتوماتیک ۷ سرعته عرضه می گردد.

مصرف سوخت با جعبه دنده دستی ۸.۵ لیتر و با جعبه دنده  اتوماتیک ۸.۹ لیتر در سیکل شهری می باشد. این خودرو طبق اعلام چری دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی چری تیگو ۵ از طرف مدیران خودرو

13 - فروش اقساطی خودروی چری تیگو 5
فروش اقساطی خودروی چری تیگو ۵
1 نظر
  1. احمدی می گوید

    سلام خواستم بدونم ماشین تیگو پلاک اروند موجوده یانه اگر هست قیمتش چنده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.