نمایشگاه توکیو،از لکسس کانسپت هیدروژنی LS-FC رونمایی کرد

وقتی در نمایشگاه توکیو، لکسس از کانسپت هیدروژنی LS-FC رونمایی کرد، همه می‌دانستند که این خودرو، زیربنای طراحی نسل آینده سدان پرچم‌دار این شرکت یعنی LS نیز خواهد بود. به همین دلیل بود که بیش از آنکه تکنولوژی پیل سوختی این خودرو مورد توجه واقع شود، به طراحی آن پرداخته شد.

Lexus LF FC Concept 9 526x351 - نمایشگاه توکیو،از  لکسس  کانسپت هیدروژنی LS-FC رونمایی کرد

با این وجود، محدودیت‌های هزینه، طراحی و ساخت باعث می‌شوند تا یک مدل کانسپت هیچ‌گاه به همان شکل و با همان جزئیات به خط تولید راه نیابد.

Lexus LF FC Concept 05 526x351 - نمایشگاه توکیو،از  لکسس  کانسپت هیدروژنی LS-FC رونمایی کرد

به همین دلیل می‌توان تصور کرد که نسخه نهایی LS یک نمونه تعدیل‌شده و قابل اجرا از روی نسخه کانسپت آن باشد. در اینجا Remco Meulendijk، طراح ۲۱ ساله هلندی، یک رندر از نسخه تعدیل‌شده مدل کانسپت را طراحی کرده که می‌تواند تا حد زیادی، شکل نسخه نهایی این خودرو را پیشروی ما قرار دهد. این طرح واقع‌گرایانه، نشان می‌دهد که هنوز این سدان لوکس ژاپنی با طراحی آوانگارد و اسپرت، به‌مراتب از نسل فعلی متهورانه‌تر و چشمگیرتر خواهد بود.

Lexus LF FC Concept 12 526x351 - نمایشگاه توکیو،از  لکسس  کانسپت هیدروژنی LS-FC رونمایی کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.