نعمت زاده در برنامه پایش : تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان ممنوع است !!

محمدرضا نعمت زاده شب گذشته با حضور در برنامه پایش در مورد واردات خودرو و سیاستهای دولت گفت : در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ تولید خودرو به دلیل مشکلات به وجود آمده از جمله تحریم‌ها با افت ۵۰ درصدی مواجه شد، افزود: این روند کاهشی تا نیمه نخست سال قبل نیز ادامه یافت اما در دولت یازدهم توانستیم با اجرای سیاست‌هایی ساخت داخل قطعات خودرو را افزایش داده و جلوی کاهش هرچه بیشتر تولید خودرو را بگیریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر واردات خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به هر طریق ممکن ممنوع بوده و این ممنوعیت فعلا تا پایان امسال پابرجا خواهد بود، گفت: در سال ۹۲ حدود ۴۰۰۰ دستگاه خودروی بالای ۲۵۰۰ سی‌سی وارد کشور شده بود و در سال قبل از آن نیز واردات این خودروها بالغ بر ۱۶ هزار دستگاه شده بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: در حال حاضر در این مجوزهای خاص نیز تأکید ما این است که افراد خودروهای با حجم موتور زیر ۲۵۰۰ سی‌سی را وارد کنند. از سوی دیگر قانون تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد نیز سختگیرانه تر شده و این خودروها فقط می‌توانند بین محدوده منطقه آزاد تا مرکز استان خود را تردد کنند و خارج از استان تردد برای این خودروها ممنوع است.
وی در پاسخ به سوال مجری برنامه پایش که پرسید سرنوشت تردد خودروهای پلاک اروند در کل استان و مرخصی چهل و پنج روزه این خودروها برای تردد در کل کشور چه می شود گفت : در استان خوزستان ، استانداری مصوبه ای مبنی تردد خودوهای پلاک اروند در کل استان صادر کرد که این مصوبه بدون هماهنگی صادر شد . خودروهای پلاک اروند فقط می توانند در شعاع مناطق آزاد و تا مرکز استان تردد کنند . تردد این خودروها در کل استان غیرقانونی است.
نعمت زاده افزود: دولت مصوبه ای داد که ماشین های پلاک اروند به جز مناطق آزاد اروند فقط می توانند تا مرکز استان تردد کنند. در استان خوزستان تصمیم گرفته شد که این ماشین ها در تمام استان تردد آزاد داشته باشند ولی ما اعلام کردیم که این کار خلاف قانون است و خودروهای اروندی فقط تا شهر اهواز مجاز به تردد آزاد هستند.

84 نظرات
  1. سلیم می گوید

    اقای نعمت زاده ۳۷سال قول ارتقاع خودرو های داخلی رو دادید ولی چی شد خودروهای ساخت داخل روز به روزبی کیفیت تر شدند میدانید چرا چون افرادی همچون شما به این خودرو سازها چراغ سبز نشان داده اید .واین عمل یعنی اغاز نه بهتراست بگویم ادامه خیانت به این ملت است .

  2. شهرستان شوش می گوید

    در ابتدا ازاقتداروپایداری استاندار جناب اقای مقتدائی تشکرمیکنم ودر درجه دوم جناب اقای نعمت زاده زمانی که ما در شهرستان شوش امید نداشتیم شب را به صبح برسانیم از توپ موشکهایی که به سر ما ریخته میشد وشما در اسایش بودید حالا چه شده با کوچکترین حقی که می بایست خیلی زودتر با این شهرستانها داده میشد شدهای وکیل مدافع شرکت های که سود انها توجیب امسال شما ها میرودامیدواریم سر عقل بیایید در ضمن شما وزیر دولت تدبیر وامید هستی نه دولت احمدی نزاد بس بهتر است اندیشه مثبت داشته باشی تا مردم شریف استان خوزستان از شما رضایت داشته باشند

  3. افشین می گوید

    شعاع تردد خودروهای پلاک مناطق ازاد را وزارت صنایع مشخص نمیکند ,اقای نعمت زاده لطفا دخالت نکنند.

  4. محمد می گوید

    اقای نعمت زاده سلام
    قرن بیست ویکمه وهمه از سازوکارهای اقتصادی سر در می یارن فکر نمیکنی که خیلی از خودرو سازها داری دفاع میکنی؟؟؟نکنه منافعی داخل بخش خودرو سازی داری که خودت رو به اب وآتیش میزنی برای خودرو سازها.خدا تمام مسئولین خائن را لعنت کند

  5. خوزستانی می گوید

    این اقای وزیر کی از زیر سرم در آومدن !!!!!
    آقای نعمت زاده غارت نفت و آب و پتروشیمی ( که در دست حضرتتان بود) و گاز استان برای استفاده در دیگر مناطق کشور مانند تهران و اصفهان و تبریز و ….. احیانا از دید شما مشکلی ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شما چشم این رو ندارید که مردم این استان لااقل ذره ای آسایش ببینند.

  6. عادل می گوید

    امید وارم مسئله کارون هم درا دامه پیگیری شود زیرا الان توقعات از استاندار محترم بالا رفته

  7. onasis می گوید

    اقای وزیر امییدوارم این گغته شما فقط جهت تاکید بر انجام قانون مصوب است و نه خدایی نکرده جهت جلوگیری از بایین امدن ارزش سهام حضرت عالی (سهام ایران خودرو) باشه.جناب اقای وزیر واقعا تمامی قوانین مصویه اقتصادیه استان بدون هیچ کم و کاست را اینگونه با اهتمام بالا و مکرر بیگیری میفرمایید و …..امیدوارم .- و جناب اقای مقتدایی استاندار محترم مردم دوست بنده به نوبه خودم موید و بشتیبان حضرت عالی هستم و از ایستادگی و تاکید بر گرفتن حق مردم مضلوم استان بسیار سباس گذار هستم .درود بر شما

    1. محمد می گوید

      اونی که سهامدار کارخانه ها رو می ذاره وزیر صنعت باید فکر اینجاشو می کرد.
      چطور فکر کردین این میاد منافع خودشو قربانی کنه که مردم راحت باشن؟

  8. mohammad می گوید

    هیچ استانی به اندازه خوزستان در گیر جنگ وعوارضش نبوده بی انصافا از درآمد روزانه نفت خوزستان که در جای جای این کشور خرج می شود خجالت بکشید از محرومیت ها چه بگوییم شما که نمی توانید دل این مردم را خوش کنید
    بعضی ها چقدر چشم تنگ هستند واسه تردد این خودروها ی پلاک اروند

  9. کیومرث می گوید

    عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان در گفتگو با برنامه پایش شبکه یک پیرو بحث‌ها پیرامون تردد خودروهای پلاک اروند در این استان گفت : استدلال و اظهارات خیلی از مسئولین را هم شنیدم که کل جمع بندی من این است که مسئولین اساساً یک برداشت کاملاً غلطی از اتفاقی که افتاده دارند و بر اساس آن برداشت غلط و اشتباه همچنان دارند تحلیل می‌کنند .

    استادار خوزستان گفت : اولاً جایگاه هیچ کدام از مسئولینی که در مورد تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان اظهار نظر کرده‌اند اعم از وزیر و دیگران در جایگاهی نیستند که در این ارتباط نظر دهند و نمی‌توانند به این قضیه ورود بکنند، اگر کسانی که مخالف تردد این خودروها هستند از خود من می‌پرسیدند من آن‌ها را توجیه می‌کردم. متأسفانه آقای نعمت زاده و بازرسی کل کشور و همه آن‌هایی که جنجال به راه انداختند با بنده که مسئول هستم و باید توضیح و پاسخ بدهم تماس نگرفتند.

    وی افزود: با توجه به این که چندین سال استاندار بوده‌ام و کاملاً با قانون آشنایی دارم استاندار دو بخش وظایف دارد یکی بخش حاکمیتی و دیگری بخش دولتی به عنوان کارگزار دولت و مجری دستورالعمل‌ها و ضوابط و قوانین و مقرراتی است که از سوی دولت ابلاغ می‌شود. بخش دوم حاکمیتی است و وظایف آن زمانی به استاندار محول می‌شود که عنوان رئیس شورای تأمین استان را دارد.

    مقتدایی گفت : استان خوزستان جنگ‌های متعددی را شاهد بوده است جنگ ایران و عراق، عراق و کویت، آمریکا و عراق و جریان‌های تروریستی کنونی داعش همه و همه به نحوی بر این استان تأثیر داشته است. جز وظایف استاندار است که برای پایداری جمعیت با ترکیب ملی که از وظایف استاندار در بخش حاکمیتی است، امنیت پایدار به لحاظ حجم سرمایه گذاری که نظام مقدس جمهوری در استان خوزستان دارد که با امنیت ملی پیوند مستقیم و مستحکم دارد و وحدت ملی به لحاظ ترکیب جمعیتی و قومی و کارگزاران دولت که از جای جای استان آمده‌اند، تصمیماتی را اتخاذ بکند.

    استاندار خوزستان گفت : این اتفاقی که در اینجا افتاده و تصمیمی که گرفته‌ام آقایان دارند با عینک یک مسئول اجرایی یعنی انتزاعی نگاه می‌کنند، در حکمی که صادر شده از عنوان استاندار استفاده نکردم و از عنوان رییس شورای تأمین استان استفاده کردم. منطقه آزاد اروند دقیقاً به وظایف خود عمل کرده و هیچ کس خطایی نکرده آقایان طوری عنوان می‌کنند که هر کس نداند فکر می‌کند خود مختاری اعلام کرده‌ایم، برای کسانی که مسئولیت اعلا دارند متأسفم که یک‌بار هم برای بررسی منطقه نیامدند.
    وی افزود : این که می‌فرمایند تردد در شعاع ۱۲۰ کیلومتر فقط مجاز است، از مرکز استان سه چهار مسیر به منطقه آزاد ختم می‌شود و هیچ کس شرطی نگذاشته که شما از کدام جاده به سمت مناطق آزاد تردد می کنید. ۱۴ شهرستان استان ما در مسافت ۱۲۰ کیلومتر با منطقه آزاد هستند و فقط ۷ الی۸ شهر است که خارج از این محدود است و اصلاً در این شهرها که به لحاظ راه‌ها وسیله نقلیه خارجی توانایی تردد ندارند، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که آن مواردی مانند امنیت و جمعیت ملی و … را رها کرده‌اند و چسبیده‌اند به این قضیه.

    استاندار خوزستان در پایان گفت : تردد خودروهای پلاک اروند در استان خوزستان آزاد است و هیچ منع قانونی ندارد، اگر آقای نعمت زاده با بنده تماس می‌گرفتند دچار اشتباه نمی‌شد.

  10. حسینی می گوید

    آقای نعمت زاده محترم ورود موشک های زمان جنگ رو هم اگه میتونستی به کل استان ممنوع میکردی این مصوبه مصوبه داخلی واز اختیارات استاندار است شما به فکر لگن های ایران خودرو وسایپا هستید.که موندن رودستتون .بهتر است به فکرمردم خوزستان باشید که امام رحمت ا…علیه فرمود خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد.شماحاضر نیستید به وظیفه خودتان عمل کنید مردم خوزستان لایق خدمت بیشتر از اینها هستند.واین نامهربانیها رو نمی پسندند.خوزستان قلب ایران است با قلب یک کشور اینطور رفتار نباید کرد.از شما با اون سابقه قدیمت بعید بود این را بیان کنید.

  11. خوزستانی می گوید

    نعمت زاده کیه ؟ من که نمیشناسمش؟ خودروسازی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا سهام داره خودروسازانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  12. علی می گوید

    حالا تکلیف ما چیه ؟ چرا یکی از استانداری نمی یاد توی کانال استانی تلویزیون تکلیف و روشن کنه ؟!!!!!! تردد توی کل استان ممنوع یا نه ؟ اگه در طول هفته ممنوع ایا پنجشنبه و جمعه آزاده ؟ لازمه بگم تردد خودروهای بیشتر از ۲۵۰۰ سی سی به خارج از منطقه ممنوع شده یعنی دیگه مرخصی گرفتی نمی تونی از منطقه خارج بشی !!!!خودم شخصا پیگیری کردم کلاه سرتون نره چون ورود خودروهای ۲۵۰۰ سی سی به بالا حتی با پلاک گذر موقت به کشور ممنوع شده

  13. کامران می گوید

    aghaye mohammad reza nemat zade,can you speak english?

  14. حميد می گوید

    فعلا که تردد ازاده به کوریه چشم اقاى وزیر اگرم واقعا تردد ممنوع بشه مردم خوزستان ساکت نمیمونن البته من خودم نه خودروى پلاک اروند دارم و نه روزى میخرم ولى بل اخره اونم یه امتیاز خیلى خیلى کوچیکه براى مردم خوزستان

  15. کیومرث می گوید

    طی ۸سال جنگ
    مجموعا ۲۱۹هزار کشته نظامی وغیرنظامی متحمل شدیم
    اما طی ۱۰سال گذشته بیش از۲۳۵هزار کشته جاده ها
    به لطف خودرورهای مرگباری همچون پراید و امثالهم داشتیم
    آیا بازی با جان مردم پشیزی برای حضرات ارزش دارد
    آیا حتی یک لحظه روسا و وزرا و مجلسیون به این آمار تکاندهنده توجه کردند
    آیا هرگز به راهکار ساده ای که مانع اینهمه کشتار جاده ای شود
    چاره ای اندیشیده شد؟
    ننگ بر ایران خودرو و سایپا که بیش از صدام قربانی گرفتند
    وننگ ما وزرا وروسا ومجلسیون ما که هرگز ما را درنیافتند

    1. سهم من کجاست می گوید

      آقا این مجلسیا یه مشت چپاولگرن

  16. رضا می گوید

    اقایون از کی انتظار چه چیزایی دارید این اقا خودش گفت قیمت خودروهای داخلی پایین نمیاد یعنی رسما اجازه ی افزایش قیمت خودرو داخلی و صادر کرد بعدش خودش گفته افزایش قیمت خودرو غیر منطقی

  17. حمید می گوید

    خودوی پراید ۲۰میلیون تومن وخودشون هم میگن استاندارد ند نیست ومیخواهند کمترین حق مردم خوزستان ازشون بگیرند استانی که بزرگترین منابع ابی رو داره ولی مردم مجبورا اب اشامیدنی شون رو خریداری کنن اینها حتی فداکاریهای رو که مردم خوزستان کردن رو هم فراموش کردن

  18. شهرام می گوید

    با سلام و عرض أدب حضور هموطنان بخصوص مردم محروم استان خوزستان
    جناب وزریر محترم آقاى مهندس نعمت زاده
    خیلى جالب و خنده داره که در ایران مسئولین محترم براى حمایت از صنایع خودرو سازى با قوانین منسوخ شده اى همچون افزایش چند برابرى عوارض گمرکى ، یا ممنوعیت تردد و … قوانینى که معنى و مفهومى جز این ندارد که محصول آشغال خود را به زور به مشترى بفروشیم و قانون حق با مشتریست، کشک.
    آقاى وزیر محترم بد نیست بدانید این حمایت ( حمایت از صنعت خودرو سازى ) در کشورى مثل آلمان به این شکل است که دولت اعلام مینماید آلمانیهایى که خودرو ساخت آلمان را خریدارى نمایند کافیست که نصف مبلغ خودرو را پرداخت نمایند و نصف دیگر را دولت پرداخت میکند، این درحالیست که ته علم و صنعت خودروسازى در دنیا میشود خودروسازى آلمان. به نظرم اگر در صنعت ساخت خودرو به آلمانیها برسیم آقاى نعمت زاده براى ورود خودرو حکم إعدام را صادر نمایند. واقعا تاسف بیش از این که به جاى رقابتى کردن به منظور پیشرفت صنایع ساده ترین راه را براى فروش لگنهایى بنام پراید و سمند و … پیش بگیرید جناب وزیر محترم واقعا در قرن فضا و اینترنت هنوز روش چرتکه و زور براى فروش محصول بى کیفیت و از رده خارج ، شما که وزیر صنایع هستید بعیداست این فرمایشات آنهم از رسانه ملى ، کمى سنجیده تر و با دقت بیشتر سخنان و جملات خود را انتخاب کنید که براى مردم حمایت از صنعت با دل و جون خواهد بود اما با روشهاى صحیح و منطقى نه به زور، این مردم ( خوزستان) همان مردمى هستند که وقتى وظیفه خود دیدند از خانواده و فرزند و پدر و مادر و همسر گذشتند و جان برکف از عزت و شرف و دین و خاک و عقیده دفاع نمودند ، حال به نظر شما اگر حمایت از صنعت را منطقى و با دلایل صحیح اما کاملا درست به ایشان بیان کنید از آن روى گردان خواهند بود ؟ مسلم بدانید تا این آهن قراضه را بعنوان خودرو تولید میکنید و أصلا به فکر بهبود آن نیستید هیچ کسى به میل خود تولیدات شما را در حالیکه با همان وجه میتوانند خودریى بهتر سوار شود ، انتخاب نخواهد کرد. والسلام

  19. رضا می گوید

    پیر خرفت اگه خوزستان نبود شما که منابعی نداشتین/ این کارا یعنی چه تردد پلاک اروند ممنوع

  20. آرش می گوید

    طرف از ۳۷ سال عمر نظام جمهوری اسلامی ۳۵ سالش وزیر صنعت بوده اونوقت با افتخار میگه پراید دارم! خب خاک بر سرت!! تو این ۳۵ سال یه کاری میکردی صنعت خودرو ایران ماشین در حد محصولات روز کیا و هیوندای تولید میکرد که هم خودت با افتخار سوار شی و هم مردم، نه اینکه خود بدبختتم سوار ماشین از رده خارج ۳۵ سال پیش بشی، آقای نعمت زاده اینو بدون ما مردم خوزستان پشت استاندارمون هستیم اونم نه با حرف بلکه با عمل، اونقد ماشین اروندی میخریم تا منفجر بشی

  21. سینا می گوید

    مجلس باید نعمت زاده رو استیضاح کنه

  22. علیرضا می گوید

    نعمت زاده دستش توی دست مافیای خودرو یعنی ایرانخودرو و سایپا هست
    از اونجایی که خوزستان بالای ۲۰ درصد خرید خودرو از این لگن ساز ها رو داره ، نگران هستند که با منطقه آزاد شدن خوزستان این بخش بزرگ از مشتری هاشون رو از دست بدن

  23. رضا می گوید

    ببینین دوستان من نمی خوام شخص خاصی رو متهم کنم یا خدایی نکرده بهش تهمت ناروا بزنم. اما شخصی که در اهواز بزرگترین نمایندگی ماشین رو داره (همه می شناسنش) نمی تونه با این موضوع کنار بیاد.این رو هم بگم فقط اون شخص نیست. توجه کنید که یکی از بزرگترین بازارهای شرکت های سایپا و ایران خودرو و کرمان خودرو اهوازه و کلا خوزستانه… ببینید قضیه خیلی سادست. کسی به جای اینکه ٣٧-٨ میلیون پول بده و پژو ٢٠۶ تیپ دو یا پنج که طراحی و سیستم ایمنیش مربوط به ١۵ سال پیشه رو بخره، چند میلیون بیشتر می ذاره و ماشین با کیفیت تری مثل ریو ٢٠١۴ ، هیوندای ای١٠، کیا پیکانتو ، هیوندای اکسنت، نیسان سانی و یا هیوندای آی ٢٠ با رنج قیمتی ۴٠ – ۵۵ میلیون می خره.نیازی هم نیست فول بخره. ایمنی و کارایی و عملکرد و کیفیت این ماشین ها در حالت نیمه فول چندین برابره پژو ٢٠۶ هست. ( توجه کنید که پژو ٢٠۶ اتوماتیک تیپ ۶ پلاک ملی چیزی حدود ۵٠ میلیونه.؛ حالا مقایسه کنید کیفیت و امکانات ماشین هیوندای اکسنت ٢٠١۴ با قیمت نیمه فول ۴۵ – ۵٠ میلیون رو با پژو ٢٠۶ی که جز ضبط و دو ایربگی که با زور دولت و منت توش چپوندن هیچ امکانات دیگه ای نداره.!!!) حالا به نظر شما ایران خودرو و سایپا بی کار می شینن و سود خوش رنگ و لعاب سالانه شون از اهواز و کلا خوزستان رو به همین راحتی از دست می دن ؟ نه!!!! اگه اینطور فکر می کنین سخت در اشتباهید…

    می خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم….

  24. مهرسام می گوید

    ننگ بر تو باد نعمت زاده حرصم میگیره وقتی این بی کفایت و بی لیاقتارو میبینم که توی پایتخت نشستن وبرای خوزستان ما تصمیم میگیرن زنده باد خوزستان اگر زره ای غیرت دارین موتور سوار بشین اما از سایپا و ایران خودرو ماشین نخرین تا مجبور بشن ارزونش کنن.

  25. مهرسام می گوید

    چطور به این نعمت زاده لقب اقا و محترم میدین این ادمو باید سنگسار کرد این افراد لایق احترام نیستن به جای این کارا بیاین ماشین ایرانی نخریم ملت ما هرچیزی که گرون میشه براش صف میگیرن بیاید با نخریدن ماشیتن ایرانی تحریم کنیم سایپا و ایران خودرو اگر ما ملت متحدی بودیم حال و روزمون این نبود .

  26. کیومرث می گوید

    نماینده های خوزستان
    خب مجلس که به لطف پایداریها هر روز یقه دولتو میچسبه
    برای یقه گیری هم به زورکی بهانه جور میکنه و بعد هم خوب یارگیری میکنه
    شما هم که عنوان نماینده!رو یدک میکشید یقیه این وزیر مافیا رو بگیرید و
    بیاریدش زیر
    حداقل یه آبی هم ازشما گرم بشه
    من که چشمم از شماآب نمیخوره
    فقط شدید سیاه لشگر بقیه ؟
    ۱۶ ماه دیگه نشونتون میدیم که نماینده باید خاصیت هم داشته باشه

  27. کاوه می گوید

    فرمایش نماینده محترم استان در مورد کارشکنی برخی از نمایندگی های فروش خودروهای داخل کاملا صحیح است…..
    و در ضمن تردد آزادانه خودروهای پلاک اروند در کل استان کوچکترین خدمتی است که دولت میتواند در جهت رفاه
    حال مردم شریف استان انجام دهد.

  28. سلمان می گوید

    آقای نعمت زاده اول تشریف ببرن به مجموعه زیر دست خودشون دستور بدن خودروی باکیفیت تولید کنن .اونوقت بیان و رجز خوانی کنن.اگه خودروی با کیفیت و قیمت واقعی تولید کردن،همه مردم میخرن و احتیاجی به ایجاد محدودیت نیست.خودروی ۸ میلیونی رو ۳۰ میلیون به مردم بیچاره میفروشید کمه؟راضی نیستین تورو خدا؟
    ضمنا همه دنیا میدونه که صنعت خودروی ما مثل یه زالو داره عمل میکنه و تحریم هم بهانه است،چرا آقای نعمت زاده نمیگن وقتی توی دنیا رکود بود وتمام خودرو سازها میگفتن «یکی بخر دوتا ببر» چی شده بود که قیمت خودرو توی ایران رفت بالا؟اونم خودروی بی کیفیت!!!!اون موقع هم تحریم بود؟اینا همش حرفه.

  29. جوادی می گوید

    برادران عزیزاگر نظری داریداعلام کنید حق توهین ندارید.من خودروی پلاک اروند دارم وازاینکه هرروز یک بخشنامه تصویب ویا یک مصوبه باطل میشه واصلا هماهنگی درتصویب ویا دررد این دستورالعملها نیست واقعا بلا تکلیف موندم چند ماه است که میخوام بفروشم حتی باضرر اما بدلیل این مشکلات مشتری قیمت پرت میده. درسته که استاندار به صورت خودسرانه این دستورراداده .یک راهکار برای ماپیداکنید که بیش ازاین ضررنکنیم.استاندارمحترم بااین حرکت مردم رادربرابر دولت قرارداده.چون دولت رادرعمل انجام شده قرارداده .یا دولت باید قوانین مناطق آزاد راتغییربده یا شرایط خاصی برای این استان قائل بشود. من قبول دارم برای خرید خودرو باپلاک اروند عجله کردم حالا که باتناب جناب استاندار رفتیم توچاه دولت مردان کمک کنن که ازاین چاه بیرون بیایم. باحداقل زیان.

  30. حسين می گوید

    کسی که خودش تولید کننده قطعات ایران خودرو هست بخاطر منافع خودشم که شده باید مصوبه استانداری رو باطل بدونه

  31. نوری می گوید

    باسلام-من ازآقای وزیرخواهش می کنم پشت صحنه فیلم گزارشگرهای باغیرتی که ازمسءولین محترم ماشین سازی تهیه کردن بادوتاعینک وواقعیت نه ازروی تعصب وحمایت الکی نگاه کنید باباخودآقایان خودروملی ندارند- شایدبراخریدسبزی خانم محترم مصرف داخل شهر-خدایشآن هم براریانبودن -خواهش می کنم کمی خودتان راجم وجورکنید٬فکرکنیدبعدسخنرانی کنیدشاید فیلم بعدی خنده بازارشماباشید-سپاس ازحمایت مردم خوزستان واستانداربامعرفت

  32. حسين می گوید

    بابا این آقا یه پاش لبه گووره اینقدر استرس بش وارد نکنین واسش بده ….

  33. صفا می گوید

    سامانه پیامکی استانداری خوزستان جهت رساندن مراتب حمایت از استاندار مردمی خوزستان :
    نحوه ارسال پیامک : ابتدای متن پیامک قبل از هر چیز #ostan# را تایپ کنید .پس از آن متن حمایت مورد نظر را به شماره زیر پیامک کنید :
    شماره پیامک : ۵۰۰۰۲۷۰۱

  34. حسین می گوید

    اقای نعمت زاده چند صد هزار کارگر در رشته های گوناگون صنعت بیکار شده و میشوند چند میلیون کشاورز و دامپرور و تو لید کننده بخش کشاورزی بخاطر واردات بی رویه بدبخت شده و هستند حالا شما فقط بفکر منافع خودتان در شرکت های مرگ افرین خودروساز هستید اینها بخاطر حمایت شما اینقدر پررو شده اند که قیمت خودروها مرگ رو تا این حد بالا بردن وجلوی مجلس و دولت و مردم با کمال بی شرمی میاستند ما گیلانیها هم از ازادسازی تردد خودرو در خوزستان و استاندار مردمی ان حمایت میکنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.