لطفا از استاندار مقتدایی حمایت کنید .

[poll id=”2″]

همه چیز از یکم شهریور مصادف با روز دولت آغاز شد که جناب مقتدایی استاندار خوزستان خبر آزاد شدن تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان رو اعلام کرد و اظهار کرد دولت قصد داشت در این هفته یک هدیه ارزشمند به کل مردم استان  اهدا کند که در این راستا از امروز تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای استان آزاد اعلام شد.

بعد از مصوبه معاون اول رییس جمهور جناب نوبخت در مورد ممنوعیت خودروهای با موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی و سر درگمی که برای تردد خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی در منطقه آزاد ایجاد شد حال نوبت به وزیر صنعت و معدن رسیده تا در برنامه پر بیننده پایش در شبکه اول سیما از ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند در کل خوزستان خبر دهد و حد مجاز را تا مرکز استان اعلام نماید .

در پی صحبتهای آقای نعمت زاده وزیر صنعت و معدن واکنش هایی از مسولان خوزستان به همراه داشت که میتوان به پاسخ سید شریف حسینی نماینده خوزستان اشاره کرد : 

آقای وزیر صنعت بهتر است به وظایف خودش برسد و دخالت نکند!

بد نیست در این میان به وظایف کلی استاندار در قانون نگاهی بیاندازیم :

شرح وظایف استانداران (مصوب شورایعالی اداری۱۳۷۷)

ماده۱: استانداران در قلمرو مأموریت خویش بعنوان نماینده عالی دولت ،مسئولیت اجرای سیاستهای عمومی کشور در ارتباط با وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و سایر دستگاههایی که بنحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می نمایند. نهادهای انقلاب اسلامی ، نیروهای انتظامی ، شوراهای اسلامی شهر و شهرداریها و مؤسسات عمومی غیر دولتی را عهده دار خواهند بود.

با توجه به اینکه  خبر آزادی تردد خودروهای پلاک اروند توسط استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه اعلام شده است و هم استانی های عزیز بعد از انتشار این خبر اقدام به خرید خودروهای پلاک اروند نموده اند 

سوال ما از وزیر صنعت و معدن این است :

  • با توجه به گفته شما که استانداری مصوبه ای مبنی بر تردد خودوهای پلاک اروند در کل استان صادر کرد که این مصوبه بدون هماهنگی صادر شد . آیا شما به عنوان وزیر مسئول ، نباید فردای آن روز خبر ممنوعیت رو اعلام میکردید ؟
  • تکلیف شهروندانی که خودروهای پلاک اروند رو خریداری کرده اند چیست ؟

 همراهی مردم با مسئولان کمک شایانی در حل این موضوع خواهد داشت امیدواریم با پیگیری استاندار و مسئولان خوزستان این مسئله به بهترین نحو ممکن حل شود .

[box type=”note” ]لطفا نظرات و دیدگاه های خود با مسولان را در بخش نظرات درج کنید و مطلب رو با دیگران به اشتراک بگذارید.
لینک کوتاه برای ارسال به دوستان https://arvandplak.ir/?p=3912[/box]

 

[box type=”warning” ]این وب سایت بدون فیلتر کردن نظرات شما اقدام به انتشار نظرات مینماید لطفا در ارسال نظرات دقت نموده و از الفاظ رکیک استفاده نکنید [/box]

527 نظرات
  1. سید حسین می گوید

    بابا این نظر قبلیم در موزد تردد خودروهای بالا ۲۵۰۰ است و ربطی به تردد در کل خوزستان نداره
    نگا ما از کیا کمک خواستیم
    باو تردد تو کل استان آزاده این قانون امروز گمرک در مورد ماشین های ۲۵۰۰ به بالاس
    که انگار تردد این ماشین ها تو مناطق آزاد مشکلی نداره فقط نباید بیان بیرون
    همین
    دیگه چرا میزنینش به تردد تو کل استان

  2. افشین می گوید

    حرف منطقی بزنی فحش میخوری . اخه با تخیل که نمیشه زندگی کرد . باید واقعیت را بپذیری ولو تلخ باشه . مگر مصوبه گمرک ایران را نمیبینی ؟؟ چطور بعضی قوانین منطقه که به نفعه قبوله اوناش که بضرره قبول نیست ؟؟

  3. نوید می گوید

    ما همه جوره پشت استانداریم .
    حق خوزستان و خوزستانی خییییییلی بیشتر از این حرفاست .
    یه عده تهرانی هستن که چشم ندارن ببینن خوزستانیا بیشتر از پراید سوار میشن . بدونن ما ایستادیم

  4. دنيا خوزستان می گوید

    آقا سواری با ماشینهای خارجی اروند چقدر حال میده
    من که ۵شنبه و جمعه رفتم باش تمام خوزستانو گشتم هیچ مشکلی هم هیچجا نبود از خود پلیس راه هم سوال کردم گفتن آزاده آزاده هیچ مشکلی هم وجود نداره
    ما که داریم با ماشینامون حال میکنیم اساسی حالا اینایی که میگن ممنوعه و مشکل داره هی پست بذارن و بسوزن
    دارن از حسادت میترکن بدبختا خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    1. ali می گوید

      یا بچه کم سن و سالی هستی و تازه سوارماشین شدی که اینطوری ذوق زده شدی یا واقعا مشکل روانی داری ! آخه این چه طرز حرف زدنه؟ چرا به دیگران توهین میکنی؟ ماشین خریدی خب مبارکت باشه . دیگه چرا به دیگران بد و بیراه میگی؟ همه خوزستانی ها دوست دارند مشکل تردد و <> خودروهای اروندی رسما حل بشه . تا حالا که تردد آزاد شده ولی بحث توقف و عوارض آن اعلام نشده است. اگر در پایان سال به هزینه سرسام آوری مواجه بشیم اونوقت دیگه راه حلی نداریم !

      1. سعيد می گوید

        علی آقا حرفت کاملا متین من با نظرت موافقم. ولی قبول کن بعضی از دوستان تنگ نظر با کامنتی که میزارن باعث ایجاد تنش میشن .

      2. حميد می گوید

        علی آقا حالا شما چرا به خودت گرفتی این آقا که چیزی نگفته
        آقا شما که میترسی نخر ولی الکی به دیگران توهین نکن .ضمنا اونی که مشکل روانی داره کسیه که زبون فارسی حالیش نمیشه بدبخت استاندار زبونش مو در اورد از بس تاکید کرد که تردد در کل استان آزاده

  5. کمال می گوید

    یعنی عزیز فقط ابادان خرمشهر
    والسلام

  6. سید حسین می گوید

    آقا ۱نفر بگه معنی شماره ۳ چیه؟
    به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد: خودروهای وارداتی با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی به هیچ عنوان قابل ترخیص از گمرکات اجرایی نبوده و صرفا امکان مرجوع نمودن به خارج از کشور را دارد.

    در متن این بخشنامه آمده است: با توجه به نامه شماره ۳۴۵۲۹/۲۱۰/۹۳ مورخ ۲۵/۶/۹۳ اداره کل مقررات صادرات و واردات موضوع تصویب نامه شماره ۷۰۴۴۱/ت۵۱۰۴۰ هـ مورخ ۲۳/۶/۹۳ هیات محترم وزیران بابت واردات خودروهای سواری با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی مراتب بشرح ذیل اعلام می گردد :

    ۱.خودروهای وارداتی با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی به هیچ عنوان قابل ترخیص از گمرکات اجرایی نبوده و صرفا امکان مرجوع نمودن به خارج از کشور را داشته و در صورت پایان مهلت قانونی نگهداری کالا در انبار و متروکه شدن، قابلیت فروش و عرضه به بازار داخلی را ندارند، لذا گمرکات اجرایی می بایست در هنگام تهیه و ارسال اظهارنامه متروکه بر روی اظهارنامه مربوطه عبارت «خودروهای موصوف به استناد تصویب نامه شماره ۷۰۴۴۱/ت۵۱۰۴۰ هـ مورخ ۲۳/۶/۹۳ قابل عرضه به بازار نمی باشد»را درج نمایند.

    ۲.ورود و ترخیص هرگونه خودرو سواری از محل تصویب نامه های شماره ۲۰۴۴۰۸/ت۴۱۷۱۷هـ مورخ ۷/۱۱/۸۷ مربوط به خودروهای وارداتی توسط جانبازان و شماره ۲۰۴۴۱۹/ت۴۱۸۲۹هـ مورخ ۷/۱۱/۸۷ و مربوط به خودروهای وارداتی توسط معلولین و شماره ۸۵۷۱۱/ت۴۸۱۷۶هـ مورخ ۱۱/۴/۹۲ مربوط به خودروهای وارداتی توسط ورزشکاران برتر کشور و سایر تصویب نامه های مشابه صرفاً با حجم موتور ۲۵۰۰ سی سی و پایین تر مجاز می باشد.

    ۳.خودروهای با پلاک مناطق آزاد صرفاً در محدوده این مناطق مجاز به تردد بوده و واردات آنها به قلمرو گمرکی با رعایت کامل قوانین و مقررات امکانپذیر می باشد. ضمن اینکه از ورود موقت اینگونه خودروها به قلمرو گمرکی به هر عنوان جداً خودداری گردد.لازم است گمرکات مستقر در مبادی ورودی و خروجی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی در خصوص اجرای مفاد این بند هماهنگی لازم با سازمان عامل آن منطقه بعمل آورد.

    ۴. در خصوص ترخیص و انجام تشریفات امورگمرکی خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی حتی در صورت ارائه ثبت سفارش معتبر نیز می بایست در هر مورد با هماهنگی این مرکز اقدام لازم صورت پذیرد.

    1. سعید می گوید

      بند ۳خیلی مشکوکه. یعنی حتی مرخصی هم نداری ؟!!!

      1. سعيد می گوید

        به برداشت افرادی مثل شما فقط باید خندید!!

        1. سعید می گوید

          خوب دوست عزیز معنی این جمله دقیقا یعنی چی ؟؟ تو بند سوم…….((…ضمن اینکه از ورود موقت اینگونه خودروها به قلمرو گمرکی به هر عنوان جداً خودداری گردد……))… حالا مرخصی یعنی چی؟؟مگه غیر از اینه؟

          1. علی می گوید

            سعید جان ورود موقت با وارد کردن دائمی فرق میکنه ورود موقت در یک بازه زمانی مشخص شما حق استفاده از خودرو رو داری و بعد از اتمام زمانش برش میگردونیش -ورود و تردد خودروی اروندی در استان ورود دائمه

    2. مجتبی می گوید

      عزیز دل برادر واسه منطقه ازاد که همون خوزستان باشه بالاتر از ۲۵۰۰cc هیچ مشکلی نداره و یک ماه مرخصیشم سر جاشه فقط نمیشه پلاکش کرد نه پلاک ملی نه پلاک عبور موقت ولی با پلاک اروند هیچ مشکلی نداره واسه خوزستان

  7. پوریا می گوید

    ما همه از خوزستان
    منطقه ازاداروند حمایت میکنیم

  8. حسام می گوید

    چرا از اجرای قانون میترسید؟ خب قانون منطقه ازاده دیگه . فعلا که مشکل حل نشده و مقتدایی را تهران خواستن . مشکلی نیست برید ابادان خرمشهر ماشیناتونو بفروشید

    1. jafar می گوید

      شیشکی.

  9. دنيا خوزستان می گوید

    لعنت به هرچی فتنه افکنه

  10. صادق می گوید

    نحوه تردد
    تعداد بازدید: ۵۰۳
    فصل دوم : نحوه تردد
    تردد خودروهای با شماره منطقه آزاد تجاری – صنعتی اروند برای ساکنان شهرستانهای آبادان و خرمشهر و اشخاص حقوقی مستقر در شهرستانهای یاد شده طبق مصوبه هیأت محترم وزیران و این دستورالعمل مجاز خواهد بود.

    ماده ۵ ) محدوده مرکز استان:
    تا پلیس‌راه اهواز در ابتدای محور اندیمشک.
    تا پلیس‌راه اهواز در ابتدای محور رامهرمز.
    تا پلیس‌راه اهواز در ابتدای محور ماهشهر (اتوبان اهواز – ماهشهر).
    تا ابتدای محور ملاثانی تقاطع کمربندی شمالی اهواز.
    تا کیلومتر ۵ جاده اهواز – حمیدیه.
    ماده ۶ ) تردد به مرکز استان :
    مسیر حرکتی خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند تا مرکز استان در سامانه GPS تعریف شده، که بصورت روزانه توسط گمرک سازمان منطقه آزاد اروند کنترل و ره‌گیری می‌شود. لذا تردد خودرو فقط تا مرکز استان (اهواز) و مسیر آن طبق تعریف ماده (۵) و نقشه طراحی شده در سیستم GPS خواهد بود.
    تبصره ۱ : چنانچه صاحب خودرو از مسیر ترددی خارج شود، تخلف محسوب و با متخلفین طبق مقررات رفتار خواهد شد.
    تبصره ۲ : مسیرهای تردد به مرکز استان فقط محورهای آبادان – اهواز و خرمشهر – اهواز می‌باشد.

    ماده ۷ ) خروج بدون مجوز از محدوده مصوب، همچنین ایجاد اختلال (تعمدی) در سیستم GPS خودرو علاوه بر خسارت نقدی موجب خواهد شد که در طی حداکثر دو مرتبه ارتکاب جرم، امتیاز خودرو و بهره‌برداری از تسهیلات بطور کامل لغو گردد.

    1. امیر رضا می گوید

      حرف مفته….

    2. علی می گوید

      عزیزدل برادر مصوبه ای که شما بهش اشاره فرمودی مربوط میشه به ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۰ساعت ۱۷/۵۵ دقیقه با کد خبر ۱۵۹۰۴ عزیزم اطلاعاتتو به روز بفرما قربونت

    3. علی می گوید

      آقا صادق عزیز به روز باش -اطلاعات تردد تا مرکز استان مربوط به سال ۹۰ بود که شما بهش اشاره فرمودی در صورتی که در سال ۹۳ تردد در کل استان توسط استاندار محترم جناب دکتر مقتدایی آزاد اعلام شد

  11. حمید می گوید

    تاکید مجدد استاندار بر ازاد بودن تردد در کل استان خوزستان
    سایت رسمی وزارت کشور-تاریخ :۶ ابان ۹۳

    http://www.moi.ir/Portal/Home/ShowPage.aspx?Object=NEWS&CategoryID=541ac873-3706-4f31-97e7-5cd6d51170eb&WebPartID=f3d6cbf1-c4df-4ea8-911d-7954caca5a97&ID=8016a4b6-d035-416b-9ee9-25fd7c220139

    1. نويد می گوید

      مقتدایی دوست داریم
      آقا با این صحبت جناب مقتدایی دیگه هیچ کس در مورد تردد در استان صحبت نکنه چون مقتدایی با این سخنرانی تاکید کرده که تردد و توقف و خرید برای کل مردم استان خوزستان آزاد است و هیچ بهانه ای هیچ کس نداره.

    2. محمد احمدی می گوید

      سلام حمید عزیز ممنون از اطلاع رسانیتون مطلب منتشر شد البته اشتباها اقای نوید رو اطلاع رسان اعلام کردیم

      1. حمید می گوید

        خواهش آقای احمدی عزیز منم از شما بابت اطلاع رسانی به موقتون تشکر میکنم

  12. علی جون می گوید

    تو سایت زده تردد تا مرکز استان فقط از مسیرابادان به اهواز پس ماهشهر چیطور میشه
    در موزد عوارض تردد خارج از منطقه چیزی نزده چه طور میشه

  13. رضا می گوید

    سلام این که میگن روی ماشین جی پی اس نصب شده اطلاعی دارین به چه صورت برای چیه این که میگن میتونن ماشینو خاموش کنند باهاش واقعیت داره یا نه ..چون میدونم موقع ترخیص یه هزینه بابت جی پی اس میگیرن .اصلا وا قعا نصب میکنند کاش چیه اکه درش بیاری چی میشه

    1. امین می گوید

      اره نصب میکنن کارش هم اینه اگه از محدوده ی استام بدون مرخصی خارج بشی به سازمان اطلاع میده

  14. محمد ا می گوید

    سایت منطقه ازاد یروزرسانی شده دوستان تفسیرش کنن

    1. سعيد می گوید

      همون شیوه تردد قبلی است که به روز رسانی نشده.

  15. مهدی می گوید

    باید این حرفو بزنه وقتی جز ء سعامدارای اصلی تامین کنندهای ایران خودرو و سایپا خودشه و سود هنگوفتی به جیب می زنه

  16. فرزاد می گوید

    نمایشگاه خودروهای اروندی در اهواز آخرین میخ بر تابوت شایعه سازان و حسودان بود … تردد و توقف در کل استان آزاد است … والسلام

  17. رضا می گوید

    بله شیراز و خودم شخصا دیدم….چیز عجیبی نیست که همون موقع توی ابادان خرمشهرفقط ازاد بود تو شهرهای اطراف مثل اهواز و ماهشهر یه عده بودند داشتند .حالا مقیاس بزرگ تر شده خوب ..ادم بی کله و عشق و ماشینم زیاده

  18. افشین می گوید

    تو شیراز ماشین با پلاک اروند مشاهده شده گزارش دادن ظاهرا دارن یواشکی بجز منطقه اروند همه جا را در استان.کمکم جمشون میکنن .

    1. دنيا خوزستان می گوید

      افشین جان الکی داستان پردازی نکن

      1. جنوب می گوید

        فکر کنم همون افشینیه که در سایت خودرو بانک در تمام پیج های خودرو های مختلف از ژیان تا مازراتی مینوشت آزرا آزرا !!
        نکبت این سایت را هم میخواد به لجن بکشه

    2. سید حسین می گوید

      افشین جان قرصاتو خوردی بابایی?

    3. محمد می گوید

      بعضی ها آرزوهای خودشون رو که از عقده های کودکی شون سرچشمه می گیره به اسم خبر منتشر می کنن

  19. ali می گوید

    سعدون زاده: افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند یک ظرفیت سازی است
    شنبه, ۰۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۳۹
    نماینده مردم آبادان در مجلس شورای گفت: گسترش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند به کل استان یک ظرفیت سازی مناسب است که دولت باید از آن حمایت کند.
    جواد سعدون زاده اظهار کرد: تردد خودروهای پلاک اروند تا شعاع ۱۲۰ کیلومتری امتیازی مثبت برای ساکنان منطقه آزاد اروند است که می توانند برای انجام کارهای روزمره خود و همچنین رفت و آمد به شهرهای همجوار و مرکز استان از این امکان استفاده کنند.
    وی افزود: گسترش این شعاع و تعمیم آن به کل خوزستان لطفی بود که مدیریت ارشد استان خواهان اعمال آن در حق شهرهای خوزستان شد. به این مفهوم که استاندار خوزستان خواستار بهره مندی سایر شهرهای استان از این امتیاز شد.
    نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم گسترش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند کاملا ظریف، حقوقی و حساس است و ما باید در پیگیریها و بررسی این موضوع، در نظر داشته باشیم که اساس مسئله به چالش کشیده نشود.
    سعدون زاده با بیان اینکه سازمانهای مرتبط با این موضوع را نباید تحریک به واکنش در خصوص عدم تردد خودروهای پلاک اروند در کل شهرهای استان کنیم، اضافه کرد: چنین اقداماتی باعث می شود یک جو منفی و انقباضی در دولت علیه این مصوبه خوب به وجود بیاید.
    وی ادامه داد: مردم شهرهای آبادان و خرمشهر نباید تصور کنند که اتخاذ این تصمیم برای سلب یا تضییع حقوق آنها صورت گرفته است.
    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تصمیم استاندار خوزستان در راستای ایجاد یک ظرفیت رفاهی و زمینه برخورداری مثبت در کلیه شهرستانهای خوزستان است.
    سعدون زاده بیان کرد: اتخاذ تصمیم به تعمیم تردد خودروهای پلاک اروند به کل استان باعث می شود مردم شهرهای دیگر هم بتوانند از این امتیاز رفاهی برخوردار شوند.
    وی تاکید کرد: افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند همانند توده ابری است که می‌ خواهد در این منطقه ببارد، حالا اگر این توده متراکم شود و این بارندگی کل استان را دربرگیرد چیزی از حق و حقوق مردم این منطقه کاسته نشده است.
    نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعمیم تردد خودروهای پلاک اروند از نظر حقوقی و هم قانونی موردی از حقوق مردم آبادان و خرمشهر کم نکرده است، عنوان کرد: این مسئله باید برای مردم شریف شهرهای آبادان و خرمشهر به صورت مطلوب تبیین شود.
    سعدون زاده توضیح داد: در پیامهایی که از مردم آبادان و خرمشهر به من می رسد اینگونه اظهار می شود که نمایندگان مردم موظفند حقوق منتقل شده شهرهای آبادان و خرمشهر به سایر شهرستان‌ها را اعاده کنند.
    وی اذعان کرد: من به صراحت اعلام می کنم که کم کاری در حق مردم شهرهای آبادان و خرمشهر صورت نگرفته و هیچ حقی ضایع نشده است.
    نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک اروند یک ظرفیت سازی است که به گمان من شایسته این بود در حق همه شهروندان خوزستان اعمال شود.

    1. محمد می گوید

      اونایى که حرف از انتقال حقوق مردم آبادان خرمشهر به دیگر شهرها زدند از روى تنگ نظرى و انحصارطلبى این خرف رو زدن وگرنه هیچ انسان خیرخواه و سالمى از اینکه همسایه اش شاد باشد ناراحت نمى شود.بهتر است حسد رو از خودمون دور کنیم.ضمن اینکه این مصوبه به نفع مردم این دو شهر هم هست.هم تجارت خودرو در این شهر رونق گرفته و بسیارى جوانان بیکار آبادان و خرمشهر به شغل واردات فروش و ترخیص خودرو وارد شده اند هم عوارض بیشترى کسب شده که سازمان منطقه آزاد اروند را از ورشکستگى نجات داده پس کمى جلوتر از نوک بینی مان را هم ببینیم بد نیست.

  20. امیر می گوید

    اره شنیده بودم تو استانای اطراف دارن راحت تاب میخورن . با خود پلاک اصلی نکردن حتی گذر موقت بگیرن .حتی یه تصادف پلاک اوند سانتافه با یه ۲۰۶ شده بود تو استان فارس کشته داده بود..عکسشو گیرم اومد میزارم

  21. ساسان می گوید

    این به خاطر اینه که دستور عملی و بخشنامه دست راهنمایی ندادن .فقط بهشون کاری بهشون نداشتته باشید

  22. نادر می گوید

    کلا تردد این ماشینا از دست منطقه ازاد در رفته و اصلا نمیتونه کنترلشون کنه خودشون توش موندن بابا خوزستان که هیچ ملت تو شیرازم پلاک اروند خریدن..چه شود

    1. نيما می گوید

      تو شیراز؟!؟؟؟؟

  23. فواد می گوید

    باسلام
    عزیزان توجه داشته باشن که درحال حاضر خیلی ازمنابع انسانی ادارات وشرکتهای خوزستان مثل نفت، فولاد، فولاد اکسین، حفاری و…همگی غیر بومی وبدون آزمون وغیره استخدام شدن ووقتی به ما خوزستانیها میرسن آقایون بالادست آن چنان از قانون ومقررات دم میزنن که پشیمون میشیم دنبال کار بگردیم، حالا که خداوند عنایت کرده وآقای استاندار ونمایندگان دیگر تلاش کردن که اندک خدمت کوچکی جهت رفاه حال خوزستانیهایی که دزفول واندیمشک موشک باران شده، خرمشهر محروم از آب شرب سالم ، هویزه وبستان وسوسنگرد حصرکشیده وجنگ زده و…میباشندتردد خودرهای پلاک اروند رو در کل استان آزاد کردن آخه این کجا میتون جوابگوی خانواده ۲۳۰۰۰شهید یا معلول وجانباز و آزاده جنگ تحمیلی رو بده.بنده به نوبه خودم از کل مسولان عزیز استان که برای رفاه حال هم استانیهای خود تلاش وکوشش میکنند سپاسگزارم واز رییس جمهور و وزیر صنعت معدن میخوام به فکر اشتغال جوانان باشند نه اینکه استرس را در دل دارندگان خودروهای اروند بگذارند

  24. دنيا خوزستان می گوید

    آقا این ماشینای خارجی سواریشون خیلی حال میده
    برید بخرید بعد متوجه میشید که اصلا پشیمونی توش نیست
    آقای مقتدایی اشاالله هرچی از خدا میخوای بهت بهترشو بده و خدا لعنت کنه کسایی رو که هی فنگ میندازن

  25. like می گوید

    با سلام یعنی تمام دغدغه اقای استاندار ای تردد ماشین های اروند هست اگه اقای استاندار این نظرات رو میخونن این رو بدونن که اونای که میخوان گارگاه تولیدی بزنن ۲ ماه بیشتر هست که منتظر گرفتن کارگروه برنامه و بودجه استانداری هستن ولی کسی بهشون جواب نمیده زنگ هم که میزنن استانداری با بی ادبی جوابشونو میدن تردد خودرو همه چیز این استان نیست این یه حق ناچیز واسه تمام هم استانیهای عزیز هست ولی استان خوزستان مشکلات بزرگتر هم دارد که بیکاری جوانان استان بزرگترین هست

  26. حسین می گوید

    احتمال افزایش مرخصی به دو بازه ۱۵ روزه

  27. محمد می گوید

    اگر قصد خرید دارین زودتر انجام بدین.دارن براى جلب نظر دولت واردات رو مشکل مى کنن و عملا فقط چند شرکت مورد تایید دولت امکان ترخیص خواهند داشت.به این شکل هم حرف استاندار سرجاش مى مونه هم دسترسى مردم عادى به خودروها کم مى شه و منافع مافیاى خودرو حفظ مى شه.اون شرکتها که وارد مى کنن هم قطعا به قیمت رقابتى امروز ماشین رو تحویلتون نمى دن پس زودتر وارد و قبض انبار دریافت کنید.از من گفتن

    1. مجتبی می گوید

      داداش من اینجوری که اصلا معنی منطقه ازادو زیر سوال میبرن
      نه عزیز من اینجوری نیست

      1. محمد می گوید

        والا ما از یه منبع آگاه شنیدیم که خبرهاى قبلیش همه درست بودن.به هرحال من قصد خرید داشتم فقط منتظر بودم مشکل تردد حل بشه که خدارو شکر حل شد.دیگه با صحبت این دوستمون دست دست کردن بیشتر رو جایز نمى دونم و سریعا مى خرم.گفتم به دیگران هم خبر بدم.دیگه هرکى خودش تصمیم مى گیره.یا حق

  28. hydar می گوید

    Salam in haghe ostani ast ba23hezar shahid va mhrom.in haghe mardom kol ostan az ostanar va modiran mantaghe azad va masolin bevijhe nemayndegan va shakhse shojahe dele khozestan moghtadayi sar boland tashakor mikonam.♡♥

  29. علی می گوید

    سلام
    دوستان قسمت مربوط به قوانین خودروهای پلاک اروند در وب سایت منطقه ازاد اروند به آدرس http://www.arvandfreezone.com از دسترس خارج شده است.اگر اشتباه نکنم می خوان قوانین رو به روز کنن تا دیگه تکلیف همه روشن بشه. جهت اطلاع دوستان این وب سایت تنها مرجع رسمی مربوط به منطقه آزاد اروند می باشد.

  30. بهزاد می گوید

    این آگهى رو کپى و با واتساپ و وایبر براى دوستان و آشنایان ارسال کنید
    لطفا از استاندار حمایت کنید
    https://arvandplak.ir/3912/لطفا-از-استاندار-مقتدایی-حمایت-کنید.html
    و منتشر کنید

  31. احسان متخصص می گوید

    سلام منم شنیدم که واردات خودروهای ۲۵۰۰سی سی به بالا به منطقه آزاد مشکلی ندارد.

  32. صادق می گوید

    طبق اخرین خبری که از گمرک گرفتم واردات خودروهای بالای ٢۵٠٠ سی سی به منطقه ازاد مشکلی نداره فقط بابت اون باید عوارض بیشتری پرداخت کرد

  33. مهدی می گوید

    من از استاندار تشکر میکنم که مردم خوزستان دفاع میکنه.خدا اجرش رو میده

  34. میرعالی می گوید

    سلام آقا من شنیدم از بچه های دزفول پلاک اروندی ها رو پلیس میگیره لطفا مسئولین رسیدگی کنن چرا توقیف میشن

    1. ali می گوید

      شایعه است . باور نکن.

  35. ابراهیم می گوید

    مگرنه اینکه به قول امام (ره) خوزستان دین خودرابه اسلام ادا کردمردم خوزستان مستحق همه نوع پاداشی هستندواستاندارمحترم هم درشان مردم خوزستان است ودرقلب ما جادارد

  36. حسن می گوید

    سلام نمایشگاه خودروهای اروند در نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار شده تا ۱ آبان فرصت دارید برید ببینید

    1. نيما می گوید

      بابا من رفتم دیدم!
      خیلی چرت بود!
      بری تو خیابون بیشتر ماشین میبینی تا تو این نمایشگاه!

      1. محمد (شوش) می گوید

        آقا ما هم رفتیم چرت ماله یه لحظشه چهار تا ماشین کره ای گذاشتن یه دونه جیلی!!و دو تا هم آمریکایی تازشم یارو میگفت از همون دور به ماشین نگاه کن نمیشه نزدیکشون شد
        خو عمو ۱۰ دقیقه نبش خیابون پنج وایسی هنوز از نمایشگاه شما بیشتر حال میده هم تنوع بیشتره هم وقتمون کمتر گرفته شده

    2. آرش می گوید

      ما رفتیم دیدیم، ماشین کره ای گذاشتن نمیتونستی بهش دست بزنی! بابا تو کیانپارس پورشه کاین تو خیابون ول میکنن به امون خدا…! قیمتاشونم خیلی پرت بود، تعدادیشونم تصادفی بودن، به بازار شیطون بیشتر شبیه بود!!!

  37. 2500 cc می گوید

    آقا جان ته توشو در اوردم همه برید بخرید اصلا استرس و نگرانی نداشته باشید همش شایعه ست.نه پلیس نه هیچکس دیگه کاری به این قضیه نداره.تموم شد رفت پی کارش
    پروندش بسته شد.دیگه کسی فنگ نندازه.از بهبهان بگیر _ ایذه _ رامهرمز _ هفتکل همه خریدن.به فکر پول جمع کردن باشید که همین الان هم دیر شده مگه آدم چقدر عمر میکنه که بخواد اینجوری زندگی بکنه.برید سوار شید.

    1. حسام می گوید

      چه سایت بیخودی که یمشت بیسوادو دوره هم جمع کرده.اهوازییای اب فروش

      1. 2500 cc می گوید

        در گاله رو ببند

  38. احسان متخصص می گوید

    سلام دوستان عزیز ،امروز از برخی مسئولین منطقه آزاد شنیدم که واردات خودرو های ۲۵۰۰سی سی به منطقه مشکلی ندارد ، فقط امکان ملی کردن آن نیست،ضمنا به نظر می رسد که شرکت های وارد کننده ای که مجوز از سازمان منطقه آزاد را دارند راحتر از شخص حقیقی می توانند این خودروها را به نام شخص متقاضی وارد کنند.

  39. میثم می گوید

    شاید این جمله کافی باشه که، مقتدایی اولین مسئولی است در خوزستان که یکه و تنها داره از خوزستان دفاع میکنه.

    1. نوید می گوید

      آفرین بر میثم

    2. 2500 cc می گوید

      مقتدایی دمش گرمه

    3. RezaHidden می گوید

      آقا میثم،فامیل شما چیه برادر؟اگه اونی هستی که فکر میکنم،آشنایی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.