معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا : ۵۰درصد خودروهای تعهدی سایپا ، فاکتور یا تحویل شده است

به گزارش اروندپلاک  به نقل از واحد مرکزی خبر, معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا تاکنون حدود ۳۰ هزار دستگاه خودرو معادل۵۰ درصد از خودروهای تعهد شده در قالب طرح فروش اقساطی خودرو را فاکتور کرده و نزدیک به ۲۰ هزار دستگاه ان معادل ۳۵ درصد خودروها را تحویل مشتریان داده است.
رضا تقی زاده با بیان اینکه ۶۱ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب این طرح وجه اولیه را به حساب سایپا واریز کرده اند و مراحل اعتبارسنجی چک ها انجام شده است ، افزود : برای حدود ۳۰ هزار نفر از این تعداد ، خودرو ، فاکتور و اماده تحویل شده است و بقیه هم متناسب با تائید سیستم بانکی و واریز وجوه باقیمانده به حساب سایپا ، پرونده تکمیل و خودروها فاکتور می شود.
وی گفت : از امروز به طور متوسط روزانه حدود ۵ هزار دستگاه خودرو در قالب این طرح فاکتور می شود و ممکن است در دوره تعهد شده که ۳۰ روز است تحویل مشتریان نشود
اما قطعا اکثر مشتریان خودروهای خود را در این دوره زمانی تحویل خواهند گرفت.
تقی زاده افزود : ما در این طرح تنها ۲۰ درصد از قیمت خودرو را از متقاضیان دریافت کردیم که در هیچ جای دنیا با دریافت ۲۰ درصد قیمت ، خودرو فاکتور نمی کنند و با دریافت ۸۰ درصد باقیمانده که فرایند اداری ان در حال انجام است خودروها را تحویل خواهیم داد.
وی با بیان اینکه روزانه پرونده مالی ۲ هزار تا ۳۵۰۰ دستگاه خودرو تکمیل می شود و ما متناسب با واریز وجه خودروهای تعهد شده را فاکتور می کنیم ، گفت : از زمانی که پول متقاضی خودرو به طور کامل به حساب سایپا واریز شود ، یک ماه فرصت داریم خودرو را تحویل دهیم و حتی ممکن است فردی امروز پرونده مالی خود را کامل و فردا خودرو را دریافت کند.
تقی زاده همچنین درباره انصراف برخی متقاضیان افزود : بخشنامه انصراف متقاضیان خودرو از طرح فروش اقساطی خودرو در دو روز گذشته به شبکه نمایندگی ها ابلاغ شد و در صورتی که متقاضی یا متقاضیانی درخواست انصراف داشته باشند می توانند با مراجعه به نمایندگی ها انصراف خود را اعلام و وجه واریزی را دریافت کنند.
وی با بیان اینکه در کل ۵ مورد انصرافی در کشور داشتیم ، گفت : وجه اولیه حداکثر تا دو هفته و چک ها حداکثر تا دو ماه به متقاضی عودت داده می شود و هیچ گونه خسارتی هم از مشتری بابت انصراف دریافت نخواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.