ایران خودرو : ۴۰هزار خودرو تحویل مشتریان شد

به گزارش اروندپلاک به نقل از تسنیم ، مصطفی خان کرمی افزود : پس از تکمیل وجه و واریز کل مبلغ ، خودرو ساز یک ماه فرصت دارد خودرو تعهد شده را به مشتری تحویل دهد ولی ما پیش از واریز کل مبلغ تحویل خودرو را شروع کردیم و تاکنون حدود ۴۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل داده ایم .

وی با بیان اینکه حدود ۹ هزار دستگاه خودرو در نمایندگی ها رزرو امانی کردیم تا بلافاصله پس از وصول چک ها تحویل مشتریان شود گفت : تقریبا ۶۴ هزار و ۳۰۰ نفر از حدود ۹۰ هزار نفری که با  شروع اجرای طرح فروش اقساطی پیش ثبت نام کردند وجوه خود را به حساب ایران خودرو واریز کردند .

خان کرمی افزود : برای ایران خودرو فروش حدود ۴۷ هزار دستگاه خودرو در قالب این طرح پیش بینی شد که چک های آنها به بانک های عامل ارسال و برای حدود ۱۸ هزار دستگاه باقی هم درحال رایزنی هستیم که به محض ارسال اسناد به بانک و دریافت وجوه به مشتریان تحویل خواهد شد .

خان کرمی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ درصد از خودروهای تعهد شده را تحویل مشتریان دادیم افزود : بانک حتما مازاد خودروهای تعهد شده را تامین مالی می کند و تلاش می کنیم به این تقاضا ها پاسخ مثبت بدهیم .

وی همچنین درخصوص امکان انصراف از این طرح گفت: انصراف بعد از تحویل چک به بانک برای ما اتفاق نیافتاده ولی قبل از اینکه چک ها به بانک ارسال شود تعداد محدودی انصراف داشتیم.

خان کرمی افزود : بعد از تحویل چک به بانک هم مشتری با پرداخت هزینه های مترتب که رقم کمی است می تواند انصراف دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.