نمایش لکسس LF-FC در نمایشگاه ژنو

کمپانی لکسس در خبری رسمی از برنامه‌ی نمایش کانسپت LF-FC در نمایشگاه خودروی ژنو پرده برداشت. LF-FC یک سدان شیک و خوش استیل و جانشین نسل بعدی لکسس LS نامیده شده است. این خودرو چندی پیش در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۵ رونمایی شده بود.

Lexus LF FC concept 01 516x344 - نمایش لکسس LF-FC در نمایشگاه ژنو

برای جلب‌توجه بیشتر طراحی جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل این کانسپت بسیار بزرگ‌تر از حالت معمول است. در طرفین این جلوپنجره هم چراغ‌های جلوی LED، ورودی هواهای عمودی و LED-های روزتاب به شکل نوک پیکان قرار گرفته‌اند. شیشه‌ی جلوی عریض، رکاب‌های کناری اسپرت و رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی ۲۱ اینچی تقویت‌شده با قاب فیبر کربنی ویژگی‌های ظاهری دیگری هستند که در نگاه اول به چشم می‌خورند. در قسمت عقب خودرو هم با سپرهای یکپارچه با دیفیوزر و چراغ‌های LED متمایز شاهد یک طراحی منحصربه‌فرد هستیم.

Lexus LF FC concept 516x344 - نمایش لکسس LF-FC در نمایشگاه ژنو

Lexus LF FC concept 04 516x344 - نمایش لکسس LF-FC در نمایشگاه ژنو

طراحی داخلی این کانسپت با تکنولوژی‌های جدید عجین شده است. مارک تمپلین مدیر اجرایی بین‌المللی لکسس اخیراً در مورد کابین و طراحی داخلی خودرو اشاره کرده است که لکسس LS-های ۲۰۱۸ به تکنولوژی‌های جالب و جدیدی تجهیز خواهند شد که این تکنولوژی‌های جدید شامل تکنولوژی تشخیص ایماواشاره‌ای هم می‌شود.

Lexus LF FC Concept 12 526x351 - نمایش لکسس LF-FC در نمایشگاه ژنو Lexus LF FC Concept 07 526x351 - نمایش لکسس LF-FC در نمایشگاه ژنو Lexus LF FC Concept 06 526x351 - نمایش لکسس LF-FC در نمایشگاه ژنو

لکسس علاوه بر تائید نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو تأکید کرد که در برنامه‌ی آینده‌اش تا سال ۲۰۲۰ بر روی خودروهای پیل سوختی با راندمان بالا فعالیت می‌کند. لکسس جزییات این برنامه را منتشر نکرد اما در این مورد اعلام کرد که: “بهره‌وری انرژی در پیل‌های سوختی بالا و شگفت‌انگیز است چراکه راندمان این تکنولوژی دو برابر راندمان حدودی موتورهای بنزینی و دیزلی فعلی است.” این کمپانی همچنین به ویژگی‌های رنج بالا، سوخت‌گیری سریع و صدای نویز کم پیشرانه‌های با تکنولوژی هیدروژنی پیل‌های سوختی اشاره داشت. این ویژگی‌ها کاملاً برای کلاس خودروهای لوکس مناسب و ایده ال هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.