رونمایی از مرسدس آ‌ام‌گ C43 کوپه مدل 2017

پیش از شروع نمایشگاه خودرو ژنو مرسدس آام‌گ تصمیم گرفته از C43 کوپه پرده برداری کند.

Mercedes AMG C43 Coupe 03 516x344 - رونمایی از مرسدس آ‌ام‌گ C43 کوپه مدل 2017

C43 کوپه برای رقابت مستقیم با آئودی S5 طراحی شده و ویژگی‌های ظاهری آن نمایه جلویی اسپرت به همراه جلوپنجره الماس نشان و ورودی هوای بزرگ‌تر را در برمی‌گیرد. همچنین پوشش مشکی رنگ آینه‌ها، استفاده از رنگ مکمل نقره‌ای ایریدیوم مات در برخی قسمت‌ها، و یک سیستم اگزوز اسپرت، جلوه زیبایی ایجاد کرده است. تغییرات دیگر شامل یک اسپویلر نصب شده در عقب، یک دیفیوزر عقب، و رینگ‌های آلیاژ سبک وزن ۱۸ اینچی، می‌شود.

Mercedes AMG C43 Coupe 08 516x344 - رونمایی از مرسدس آ‌ام‌گ C43 کوپه مدل 2017

تغییرات عمده فضای داخلی شامل صندلی‌های میکرو فیبر اسپرت MB-Tex / DINAMICA با دوخت متضاد قرمز رنگ، فرمان اسپرت‌تر با قسمت تخت پایین، می‌شود. با کمی دقت بیشتر تریم آلومینیوم، کمربند ایمنی قرمز رنگ، و تجدید نظر در طراحی صفحه کیلومتر شمار با پس زمینه شطرنجی، را می‌توان مشاهده کرد.

Mercedes AMG C43 Coupe interior 516x344 - رونمایی از مرسدس آ‌ام‌گ C43 کوپه مدل 2017

وظیفه تأمین قدرت آن بر عهده موتور ۳.۰ لیتری بی‌توربو V6 است که توان ۳۶۲ اسب بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتن متر، ارائه می‌کند. این موتور به واسطه گیربکس اتوماتیک نه سرعته و یک سیستم تمام چرخ متحرک با تمرکز بر دیفرانسیل عقب قادر است این ماشین را در مدت ۴.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶.۶ کیلومتر برساند و راننده می‌تواند تا حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت تاخت و تاز کند.

Mercedes AMG C43 Coupe 05 516x344 - رونمایی از مرسدس آ‌ام‌گ C43 کوپه مدل 2017

در مورد عملکرد این مدل تغییرات صورت گرفته شامل سیستم تعلیق اسپرت آام‌گ با قابلیت کنترل توسط راننده و انتخاب حالت‌های پویا آام‌گ شامل راحت، سازگار با محیط زیست، اسپرت، اسپرت پلاس، و حالت‌های فردی، است. مهندسین همچنین یک سیستم فرمان اسپرت حساس به سرعت و یک سیستم ترمز با عملکرد بالا به همراه دیسک‌های تهویه شونده با اندازه‌های ۱۴.۲ اینچ در جلو و ۱۲.۶ اینچ در عقب، تعبیه کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.