نمایش دوباره لیکان هایپراسپرت در نمایشگاه ژنو

لیکان هایپراسپرت پیش‌تر در نمایشگاه‌های خودروی مختلفی حاضر شده بود اما دیروز این خودرو برای اولین بار در اروپا و نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شد.

lykan hypersport livepics geneva 5 516x344 - نمایش دوباره لیکان هایپراسپرت در نمایشگاه ژنو

همان‌طور که می‌دانید لیکان هایپراسپرت اولین سوپراسپرتی است که در خاورمیانه به تولید رسیده است. البته این خودرو بیشتر لایق کلمه‌ی ابرخودرو است چراکه لیکان هایپراسپرت به‌سادگی به سرعت ۳۹۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

lykan hypersport livepics geneva 1 516x344 - نمایش دوباره لیکان هایپراسپرت در نمایشگاه ژنو

این خودرو پیش از این در نمایشگاه‌های شانگهای، دوبی، پبل بیچ و همایش‌های دیگری در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده بود. حالا حضور لیکان هایپراسپرت در اروپا و نمایشگاه ژنو باعث شده که به‌صورت ناخودآگاه این خودرو را با رقیبان مستقیمش مقایسه کنیم. رقیبانی که پرچم‌داران سرعت و شتاب در دنیای خودرو هستند.

lykan hypersport livepics geneva 2 516x344 - نمایش دوباره لیکان هایپراسپرت در نمایشگاه ژنو

زمانی که W موتورز اولین نمونه‌ی آزمایشی لیکان هایپراسپرت را در سال ۲۰۱۳ به تولید رساند هیچ‌کس از آینده‌ی این خودرو خبر نداشت؛ اما حالا چشمان زیادی آینده‌ی این کانسپت هیبریدی را رصد می‌کنند.

lykan hypersport livepics geneva 4 516x344 - نمایش دوباره لیکان هایپراسپرت در نمایشگاه ژنو

لیکان هایپراسپرت که تمام نیروی تولیدی خود را به چرخ‌های عقب تولید می‌کند بدون بهره‌گیری از نیروی الکتریکی به‌اندازه‌ی پورشه ۹۱۸ پیشرفته است. تصور کنید که نیرومحرکه‌ی الکتریکی به این خودرو اضافه شود. فکر می‌کنید که این خودرو می‌تواند تا چه اندازه موفق باشد؟ این خودرو حتی اگر از قله‌های سرعت ثبت‌شده عبور نکند حداقل طرفداران زیادی پیدا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.