نیسان GT-R Nismo رکورد دریفت دنیا را شکست + فیلم HD

در این مطلب سعی کردیم فیلم کامل از شکستن رکورد خودرو در قسمت دریفت در سطح دنیا را که توسط شرکت نیسان این اتفاق افتاد را قرار دهیم. خودروسازی نیسان بار دیگر رکورد گینس سریع‌ترین دریفت تا این لحظه را شکست. این رکورد در امارات متحده عربی و در فرودگاه بین المللی فجیره با نواری ۳ کیلومتری مناسب برای دریفت، توسط یک دستگاه نیسان GT-R Nismo شکسته شده است.لازم است بدانید طول این فیلم ۲ دقیقه و با کیفیت اصلی قرار داده شده است.

فیلم شکستن رکورد دریفت دنیا توسط نیسان GT-R Nismo

به لطف ۱۳۸۰ اسب بخاری که توسط موتور این نیسان تنها به چرخ‌های عقب فرستاده می‌شود، قهرمان دریفت ژاپنی یعنی “ماساتو کاواباتا” در حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر بر ساعتی در یک زاویه ۳۰ درجه‌ای از این فرودگاه، موفق به زدن دریفتی چند لحظه‌ای شده است! این پنجمین بار است که شاهد جابجایی رکوردهای گینس تنها توسط نیسان هستیم (البته در زمینه‌های مختلف، نه فقط دریفت) و این مهم می‌تواند شاهکاری ارزشمند برای نیسان تلقی شود.

nissan gt r breaks world record for fastest drift 1 - نیسان GT-R Nismo رکورد دریفت دنیا را شکست + فیلم HD

علاوه بر استفاده از پیشرانه‌ای اصلاح شده شش سیلندر توربو دوقلو، لاستیک‌های ویژه “تویو” و همچنین رینگ‌های خاص آلیاژی آن هم تاثیر بسزایی در انجام این کار داشته‌اند.رکورد قبلی هم توسط راننده‌ای لهستانی به نام یاکوب پرزیگودسکی با کمک یک دستگاه تویوتا GT86 توسعه یافته ۱۰۰۰ اسب بخاری به ثبت رسید که توانست در سال ۲۰۱۳ میلادی با حداکثر سرعت ۲۱۸ کیلومتر بر ساعت دریفت کند.

nissan gt r breaks world record for fastest drift 2 - نیسان GT-R Nismo رکورد دریفت دنیا را شکست + فیلم HD

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.