برنامه‌های فولکس برای افزایش فروش در ایالات‌متحده

فولکس‌واگن قصد دارد با عرضهٔ چندین محصول جدید در ایالات‌متحده، تصویر نه‌چندان مناسب برند خود را بازسازی کند. بحران دیزل گیت و رسوایی بزرگ فولکس‌واگن موجب شد که فروش این شرکت در بازار ایالات‌متحده کاهش یابد اما این شرکت با برنامهٔ ساخت محصولات جدید سعی در جبران و احیای آمار فروش خود دارد. این شرکت آلمانی هم‌اکنون در حال کار بر روی ساخت چندین محصول جدید و استراتژیک است تا توسط آن‌ها تهاجمی گسترده به بازار ایالات‌متحده را آغاز کند. این خودروهای جدید شامل چندین SUV و مدل‌های برقی خواهد بود.

VW T Prime 12W 516x258 - برنامه‌های فولکس برای افزایش فروش در ایالات‌متحده

سال گذشته فروش فولکس‌واگن در ایالات‌متحده ۱۱ درصد کاهش یافت اما مقامات این شرکت معتقدند عرضهٔ محصولات جدید به آن‌ها کمک خواهد کرد که در سال‌های آینده دوباره با رشد فروش مواجه شوند. اولین خودروی این برنامه، یک SUV سه ردیفهٔ متوسط خواهد بود که سال آینده رونمایی می‌شود و به دنبال آن نسل جدید تیگوآن نیز راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد. عرضهٔ خانواده‌ای جدید از خودروهای برقی که بر روی پلت فرم جدید MEB ساخته می‌شوند نیز برای چند سال آینده برنامه‌ریزی‌شده است.

six things vw dieselgate settlement 516x316 - برنامه‌های فولکس برای افزایش فروش در ایالات‌متحده

رئیس فروش جهانی فولکس‌واگن «Juergen Stackmann» دراین‌باره می‌گوید:

ما استراتژی دفاعی در بازار ایالات‌متحده نداریم بلکه قصد حمله به این بازار را داریم تا نه‌تنها بتوانیم به میزان فروش سابق خود بازگردیم بلکه به رشد فروش دوباره هم برسیم.

به گفته و پیش‌بینی کارشناسان شرکت تحقیقاتی «IHS Automotive»، عرضهٔ محصولات جدید از سوی فولکس‌واگن موجب احیای برند این شرکت شده و منجر به افزایش فروش آن به بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۷ خواهد شد درحالی‌که این عدد برای سال ۲۰۲۲ تقریباً به ۵۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید (این آمار صرفاً متعلق به خود برند فولکس‌واگن است نه کل برندها و زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فولکس‌واگن).

vw three row suv spy photo 3 546x307 - برنامه‌های فولکس برای افزایش فروش در ایالات‌متحده

لازم به ذکر است که خودرویی که در تصاویر دیده می‌شود، SUV متوسط سه ردیفهٔ جدید فولکس‌واگن است که تحت آزمون‌های اولیه قرار دارد.

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.