بررسی تخصصی مرسدس بنز AMG GT R مدل 2017 (Mercedes-Benz AMG GT R )

مرسدس بنز AMG GT R مدل ۲۰۱۷ خودرویی با ترانس، توربوی دوقلو، امکانات رفاهی جدید   و تعلیق قوی تر ، آیرودینامیک جدید و بدنه سبک وزن و هوشمند تر و  بهمراه موتور ۴۰۰۰ سی سی جدید ۸ سیلندر با توان تولید  ۴۳۰ کیلو وات / ۵۸۵ اسب بخار نیرو  و گشتاور ۷۰۰ نیوتن بر متر برای ایجاد  تجربه رانندگی منحصر به فرد آن هم با یک رنگ سبز ویژه که منشاء خودروی ورزشی دارد آمده تا شما را به اوج لذت برساند.شتاب ۳.۶ ثانیه ای صفر تا ۱۰۰ کیلومتر و بیشترین سرعت  ۳۱۸ کیلومتر / ساعت همراه با افزایش  دینامیک خوردو  ،  بدنه ی  بسیار سبک وزن و ساخت شده از  ترکیب آلومینیوم و کربن در کنار افزایش مقاومت بدنه، آپگرید شدت موور به دو توربو و استفاده ار گیربکس هفت سرعته با کلاچ دوگانه از صفات بارز مرسدس بنز AMG GT R جدید است.

mercedes amg gt r 1 - بررسی تخصصی مرسدس بنز AMG GT R مدل 2017  (Mercedes-Benz AMG GT R )

 

طراحی این خودرو کاملا جدید است.جلوپنجره با خطوط عمودی ضخیم و کرومی با لوگوی بزرگ بنز در وسط که در کنار چراغ های با طراحی خاص و همچنین هود و هواکش های جلو که بخوبی جای خود را در سپر این خودرو پیدا کرده اند هارمونی ایجاد می کند و بشدت خودرو را خشن و سریع و آماده مسابقه جلوه می دهد.طراحی عقب به خوبی به شما حس عریض بودن کافی جهت داشتن تعادل را در ر پیچ های تند می دهد. اسپویلر عقب اجازه می دهد به تعادل کمک شود ، چراغ های عقب طرحی کشیده دارند.روی گلگیر ها جلو دریچه های هوا قرار دارند که این دریچه های بصورت نمادین تا درب های جلو کشیده شده اند.در کنار همه این موارد سقف با رنگ متمایز مشکی به این خوردو نمای دیگری داده است.

mercedes amg gt r 7 - بررسی تخصصی مرسدس بنز AMG GT R مدل 2017  (Mercedes-Benz AMG GT R )

در داخل کابین مرسدس بنز AMG GT R  از داشبورد گسترده  و طراحی بسیار جالب شبیه به فضاپیما های NACA با استفاده از مواد با کیفیت است.

mercedes amg gt r 21 - بررسی تخصصی مرسدس بنز AMG GT R مدل 2017  (Mercedes-Benz AMG GT R )

رینگ های بسیار سبک وزن ۲۰ اینچی و  لاستیک بسیار پهن میشلن باعث افزایش دینامیک راننده  می شود و به همین دلیل باید از سیستم تعلیق قوی تر استفاده کرد.اضافه شدن سیستم کنترل کشش و سیستم تعلیق  قابل تنظیم با  کنترل الکترونیکی شاید به همین دلیل باشد.توضیع وزنی عالی این خودرو با نسبت ۴۷.۳-۵۲.۷  و نسبت قدرت به وزن ۲.۶۶ کیلوگرم به ازای هر اسب بخار  مرسدس بنز AMG GT R  را در جایگاه خاصی قرار می دهد.

mercedes amg gt r 5 - بررسی تخصصی مرسدس بنز AMG GT R مدل 2017  (Mercedes-Benz AMG GT R )

سایر مشخصه های مهم در مرسدس بنز AMG GT R مدل ۲۰۱۷ :

  • تعلیق جدید AMG با عملکرد بالا ورزشی  Wishbones
  • حالت دینامیک رانندگی “راحتی “، “ورزشی” و “ورزشی پلاس”
  • رینگ و لاستیک میشلن ۲۷۵/۳۵ ZR 19 در جلو و ۳۲۵/۳۰ ZR 20 در عقب
  • سیستم دو دیسک الکترو مکانیکی (موتور الکتریکی با جک پیچی)
  • ESP
  • دیفرانسیل لغزش محدود
  • فرمان حساس به سرعت
  • سیستم ترمز کامپوزیت با دیسک ترمز سوراخ دار با قطر ۳۹۰ میلی متر در محور جلو و ۳۶۰ میلی متر در محور عقب کالیپرهای ترمز رنگ زرد 
  • پوشش NANOSLIDE® سر سیلندر
  • سیستم اگزوز دو فلپ

 

 

 

 

 

 

 

1 نظر
  1. نعمتی می گوید

    میشه بگید چطور می تونه به دست ما برسه. خیلی ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.