نگاهی به وضعیت شرکت های فروش خودرو های اروندی در خوزستان از نگاه کاربران اروندپلاک

خودرو های اروندی از زمان مجوز واردات در خوزستان فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردند.از شایعات عجیب دولت و سایت های خودرویی تهرانی تا جنجال های مربوط به حف تردد این خودرو ها در کل استان از جمله این شایعات بود.این بالا و پایین ها همه در نتیجه این شد که همه چیز به حالت اول خود باقی بماند و مردم خوزستان بتوانند از این امتیاز مثبت استفاده کنند.

جدا از همه این گفته ها باید گفت تعداد زیادی وب سایت در زمینه خودروی اروند ایجاد شد که بسیاری سریع از دور خارج شدند و بسیاری دیگر هم در سطح پایینی عمل کردند که از گفت در مورد آن ها نیز خود داری می کنیم.

اما نکته مهم این بود که در شروع کار واردات خودروی اروندی به صورت شخصی و توسط واردکنندگان در گمرک انجام می شد که اکثرا  مشکلاتی برای مردم ایجاد می کرد.از فروش خودرو مدل های پایه به جای فول تا دست کاری در آپشن ها و یا فروش خودروی رنگ دار با اسم بدون رنگ از این دسته مشکلات بودند.

بعد از این همه مشکل کم کم یک سری شرکت برای واردات خودرو بوجود آمد.شرکت هایی که یا بصورت نقدی و یا به صورت اقساط و انواع شرایط فروش خودرو های خود را به فروش می رسانند.این شرکت ها آن قدر زیاد شده اند که شاید از تقاضای خرید خودرو هم بیشتر شده اند.اما با وجود فضای رقابتی برای فروش خودروی اروندی همچنان شاهد فروش خودرو ها با قیمت های بالاتر از آنچه باید باشند هستیم.

اختلاف یک مدل خودرو ممکن است در لیست فروش دو شرکت متفاوت حتی تا ۳۰ میلیون تومان هم برسد.البته در نوآوری یک یا چند شرکت نیز به اسم فروش خودرو به صورت گارانتی دار این اختلاف قیمت به درجه بالایی رسیده است.

در کل هدف اصلی من از این نوشته ایجاد فضایی برای گفتوگوی و ارسال نظرات و تجربیات شما از خرید خودرو های اروندی توسط شرکت های مختلف بود تا کاربران دیگر بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.شما می توانید در نظرات خود نحوه برخورد پرسنل این شرکت ها،اعتبار آن ها و مناسب بودن قیمت و سرعت تحویل خودرو های خود را ثبت کنید.

 

خودرو های اروندی

3 نظرات
  1. عساکره می گوید

    سلام جناب من میخواهم خودرو اروندی از یکی از آشنایان بخرم میخواستم بدانم ریز مدارک قانونی مالکیت و مشخصات ماشین شامل چه اقلامی است که باید تحویل بگیرم؟

  2. رضا می گوید

    سلام
    با تکمیل دیوار منطقه آزاد تردد خودروهای اروندی در سطح استان با مشکل مواجه خواهند شد

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      دوست خوبم.چرا الکی حرف در میاری.این دیوار برای جلوگیری از قاچاق کالا است.خودرو تردد و فروشش قانونی است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.