پرفروش ترین خودرو ها در ایران

پراید خودرویی است که تولید آن در ایران از سال ۷۲ در شرکت سایپا آغاز شد. این خودرو به دلیل قیمت ارزان و مصرف پایین سوخت،به عنوان خودرو مورد علاقه طبقه متوسط در ایران قرار گرفت و در جایگاه پرفروشترین خودرو در ایران قرار دارد.

براساس جدیدترین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروی سایپا ۱۳۱ با سهم بازار ۷۸.۱ درصدی دارای بیشترین سهم بازار در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان است

7d274  1343110051 11 2 - پرفروش ترین خودرو ها در ایران

 

همچنین در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان نیز خودروی پژو پارس با ۲۶.۴ درصد سهم بازار دارای بیشترین سهم بازار در میان دیگر خودروهای هم‌رده خود است.

25740 152 - پرفروش ترین خودرو ها در ایران

 

 

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان نیز خودروی ام‌وی‌ام ۵۳۰ با ۴۰.۱ درصد سهم بازار بیشترین سهم بازار خودروی کشور را در میان خودروهای این گروه قیمتی به خود اختصاص داده است.

prod 530 - پرفروش ترین خودرو ها در ایران

 

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان نیز خودروی ام‌وی‌ام x33 با داشتن ۶۱.۲ درصد سهم بازار بیشترین سهم بازار را در میان خودروهای هم‌رده خود در اختیار دارد.

mvm x33 www jahaniha com  - پرفروش ترین خودرو ها در ایران

هیوندا i20 نیز با داشتن ۳۹.۱ درصد سهم بازار بیشترین سهم بازار خودروهای با سطح قیمتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است.

 

5559 - پرفروش ترین خودرو ها در ایران

همچنین هیوندا سوناتا نیز با داشتن ۱۸.۱ درصد سهم بازار دارای بیشترین سهم بازار خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از صد میلیون تومان است.

q1 - پرفروش ترین خودرو ها در ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.