رنجرور کلاسیک با موتور کادیلاک

شرکت تیونینگ جنسن، به‌تازگی یک رنجرور کلاسیک معرفی کرده است که با پیشرانه‌ی مدرن ۶.۲ لیتری کادیلاک کار می‌کند.

در رنجروری که به‌تازگی معرفی شده است، شاهد پیشرانه‌ی نامتعارفی در دنیای خودروهای خارج جاده‌ای هستیم. این پیشرانه خودرو را چنان تقویت کرده است که می‌توانید با آن به قله‌ی اورست بروید!

این رنجرور از یک پیشرانه V8 که در حقیقت متعلق به نسل قبلی کادیلاک CTS-V است، بهره می‌برد که دارای حجم موتور ۶.۲ لیتر و مجهز به سوپرشارژر است. این پیشرانه می‌تواند در نهایتِ دور خود، ۵۶۰ اسب بخار قدرت تولید کند و از طریق جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته خودکار به چرخ‌ها انتقال دهد که این جعبه‌دنده به یک گیربکس کمکی ساخت جنرال موتورز مجهز خواهد بود.

273b0482 804b 45c8 a0da 012699107167 - رنجرور کلاسیک با موتور کادیلاک

این رنجرور ساخته‌ی شرکت Jensen International که چیفتن نام دارد در فضای کابین خودرو نیز با تغییراتی همراه شده و این در حالی است که زبان طراحی اصلی رنجرور در این خودرو حفظ شده؛ ولی در کل پوشش چرم کابین بهتر شده و کابین اندکی مدرن‌تر به نظر می‌رسد.

اهرم دنده‌ی جدیدی نیز برای این خودرو طراحی شده و همچنین سیستم رهیاب ماهواره‌ای در خودرو تعبیه شده است که در صورت نیاز می‌توانید آن را از کنسول میانی خارج کنید.

6a8b1e74 70c1 40e9 aa2b db3df7b5fd2d - رنجرور کلاسیک با موتور کادیلاک

می‌توان گفت که طراحی رنجرور در تمام بخش‌ها به‌جز پشت‌آمپرها، کاملا امروزی و مدرن است. سابقه شرکت Jensen International در زمینه خودروهای کلاسیک بریتانیای و تبدیل آن‌ها به خودروهای به‌روزتر درخشان است و همچنین سعی دارد با استفاده از تکنولوژی‌های روز، به ارتقاء خودروهای کلاسیک و رفع عیوب آن‌ها بپردازد و در عین حال به شخصیت و زبان طراحی آن‌ها خدشه‌ای وارد نسازد.

در نهایت باید افزود که چیفتن قرار است در یک حراجی به فروش گذاشه شودو قطعا خودرویی با این مشخصات و توانایی، قیمت پایینی نخواهد داشت.

منبع MOTOR1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.