بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

بهترین خودروهای سدان ، SUV که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است.

خودروهای برقی ، تعدادی از محصولات BMW و چند خودروی دیگر این لیست بهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ را تشکیل می دهند. سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از بهترین سال ها از نظر معرفی خودروهای جدید و مدرن و کلی پیشرفت های جدید در صنعت خودروسازی به پایان خودش نزدیک می شود. در طی ۳۴۵ روز گذشته بیش از ۲۰۰ بررسی و معرفی خودرو انجام داده ایم و اکنون که به اخرین روزهای سال نزدیک می شویم با دستی پر می توانیم برترین خودروهای موجود در بازار که در سال جاری عرضه شده اند را معرفی کنیم.

خودروهای که در این لیست قرار است معرفی شوند تست ها و ازمون های زیادی را گذرانده اند و خودروهایی که تجربه کافی با انها نداشتیم را در این لیست  قرار نداده ایم.

خودروهای BMW ، مرسدس بنز ، پورشه و آئودی نیمی از لیست ۲۰ خودروی ما را در اختیار دارند. BMW برنده بلامنازع لیست امسال بود که پنج مدخل طیف گسترده ای از انواع خودرو را پوشش می داد. کره جنوبی با دو وسیله نقلیه با امتیاز بالا به خوبی نمایان شد ، گرچه آلمان بیشترین ورودی ها را داشت.

در ادامه با ما باشید تا بهترین خودروهای این لیست را به شما معرفی کنیم.

 

۲۰_ Ford Edge ST: 6.6/10

2019 ford edge st review - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

Edge ST یک کراس‌اور اسپرت و کاملاً راننده‌محور است. این خودرو پیشرانه‌ی قوی، ترمزهای قدرتمند و فرمان‌پذیری خوبی دارد که همین موارد آن، این مدل را مناسب خودروهای تصویربرداری کرده است. این خودرو ۳۳۵ اسب بخار قدرت ۵۱۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می کند و ظاهری بی نظیر که بسیار پرخاشگرتر از هر Edge دیگر است.

 

۱۹_ Audi Q8: 6.6/10

2019 Audi Q8 1 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

در حالی که آئودی E-Tron یک خودروی جذاب بشمار می رود ، اما همتای آن بنزینی Q8 در نوع خود بسیار چشمگیر است. این دو خودرو از نظر ظاهری کاملاً شبیه به هم هستند ، بنابراین Q8 از نظر تکنولوژی و ایمنی فعال همان امتیازات بالا را کسب می کند و سپس موتور موتور قدرتمند V8 خود را به یک عملکرد عالی اضافه می کند.

 

۱۸_ Hyundai Santa Fe: 6.7/10

2019 hyundai santa fe 100667479 h - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

طراحی مجدد هیوندای سانتافه به اندازه متوسط اما با فناوری هوشمند ، محدوده قیمت مناسب و صرفه جویی در مصرف سوخت صورت گرفته است. کابین دو ردیف بسیار جادار و راحت است و همین امر باعث می شود سانتافه یک انتخاب عاقلانه برای خانواده های مقتصد باشد.

 

۱۷_ Mazda3: 6.7/10

2019 mazda3 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

مزدا ۳ جدید چه در ظاهر بیرونی و چه در نمای داخلی توانسته است در میان رقبای خودش از بقیه محبوب تر باشد. این خودرو از نظر امکانات و اپشن های بکار رفته سطح قابل قبولی را کسب می کند ولی از نظر طراحی توانسته به خودرویی ارزشمند در بین خودروهای هاچ بک تبدیل شود.

 

۱۶_ BMW Z4: 6.7/10

2019 bmw z4 m40i - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

این خودرو به یک موتور ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر توربو مجهز شده که می‌تواند ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت هم یک جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF در نظر گرفته شده است. Z4 برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت پس از حرکت از حالت سکون به ۶.۶ ثانیه زمان نیاز دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن هم به ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد. این خودرو با ظاهری جذاب به یکی از بهترین گزینه ها برای قشر جوان جامعه تبدیل شده است.

 

۱۵_ BMW M2 Competition: 6.7/10

2019 BMW M2 Competition V1 1080 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

M2 توانایی تولید ۴۰۵ اسب بخار نیرو و همچنین ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد که از طریق یک پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر تولید می شود. دکمه های تنظیم حالت رانندگی برای سیستم انتقال قدرت و هدایت خودرو، مانند همیشه در کنار جعبه دنده قرار گرفته اند.  کیفیت رانندگی در این خودرو خارق العاده است، یک ماشین سرگرم کننده همراه با یک موتور خوب

 

۱۴_ Honda Odyssey: 6.9/10

2019 honda odyssey elite review - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

پنجمین نسل هوندا اودیسه هشتمین سال پیاپی است که به عنوان محبوب‌ترین مینی ون آمریکا شناخته شده است. قیمت مدل سال ۲۰۱۹ اودیسه نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده و برابر با ۳۱۰۶۵ دلار است که تنها ۱۷۵ دلار بیشتر از مدل سال پیش می‌باشد. البته این مبلغ شامل ۹۷۵ دلار هزینه تحویل نیز می‌باشد. نیروبخش مینی ون محبوب هوندا پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری با قدرت ۲۸۰ اسب بخار بوده و مشتریان می‌توانند از بین گیربکس‌های ۹ سرعته اتوماتیک در نسخه‌های LX، EX، EX-L و EX-L Navi و گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک در مدل‌های تورینگ و الیت یکی را انتخاب نمایند.

 

۱۳_ Porsche Cayenne: 6.9/10

2019 porsche cayenne biscay blue metallic 010lead - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

مدل پایه پورشه کاین جدید، به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل توربوشارژ با حجم ۳ لیتر مجهز است؛ به لطف این پیشرانه‌ی مدرن، نسل سوم کاین در مدل پایه با تجربه‌‌ی افزایش ۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، قدرت خروجی ۳۴۰ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متر دارد. چهره کلی کاین ۲۰۱۹ تقریبا شبیه به مدل ۲۰۱۸ است. این یعنی کاین ۲۰۱۹ ویژگی‌های بصری خود را حفظ کرده است.

 

۱۲_ BMW X7: 6.9/10

2019 bmw x7 first drive - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

طراحی زیبا و جادار بودن کابین ان X7 را به یک انتخاب عالی برای خانواده های با درامد بالا تبدیل کرده است ، درکنار طراحی نسبتا زیبا امکانات استفاده شده در این خودرو به گونه ای است که تا چندین سال پاسخگوی بیشتر نیازهای افراد است. BMW همواره تلاش کرده است که خودروهای خود را با بهترین امکانات موجود در بازار تولید کند تا بتواند خودرویی متناسب با همه سلیقه ها روانه بازار کند.

 

 

۱۱_ BMW X5: 6.9/10

2019 bmw x5 xdrive40i - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

بی‌ام‌و X5 با طراحی تهاجمی، تجهیزات رفاهی مدرن و پلتفرم مشترک با مدل X7 روانه بازار شده است . X5 جدید در چند تیپ مختلف شامل مدل‌های بنزینی XDrive 40i با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربوشارژ، قدرت ۳۳۵ اسب بخار، گشتاور ۴۴۷ نیوتن‌متر و زمان ۵.۳ ثانیه در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت و xDrive 50i با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴.۴ لیتری توئین توربوشارژ، قدرت ۴۵۶ اسب بخار، گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متر و زمان ۴.۶ ثانیه در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت هر دو مجهز به گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته، سیستم تمام چرخ محرک و آپشن قفل دیفرانسیل عرضه شده است.

 

۱۰_ Acura RDX: 6.9/10

2020 Acura RDX A Spec 022 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

تجهیزات استاندارد این خودرو عبارت‌اند از ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و پیشگیری از انحراف خودرو از مسیر. شایان ذکر است این سیستم‌ها در رقبایی همچون ب ام و X3 و مرسدس بنز GLC 300 با پرداخت مبلغ بیشتر عرضه می‌شوند. ارزان‌ترین نسخه چهار چرخ محرک RDX همچنین دارای تجهیزات استانداردی همچون مونروف پانورامیک، چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های ۱۹ اینچی است.

 

۹_ BMW 750i: 7/10

2020 bmw 7 series - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

کابین سری ۷ فیس لیفت کاملاً حس لوکس بودن را به سرنشین منتقل می‌کند و اگر مدل مدنظر را به‌صورت هوشمندانه‌ای انتخاب کنید، این خودرو از نظر اشرافیت هیچ کمبودی در مقابل مرسدس S کلاس نخواهد داشت. البته به نظر ما نسخه‌های رده میانی S کلاس کمی خاص‌تر از سری ۷ پایه احساس می‌شوند. ب‌ام‌و ۷۵۰i از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توربو سود می‌برد اما حدس می‌زنیم مدل دیزلی ۷۳۰d با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خود همچنان پرفروش‌ترین نمونه‌ی سری ۷ در بازار بریتانیا باشد. واضح است که نسخه‌ی طویل‌تر این خودرو در بازار بریتانیا عرضه نخواهد شد.

 

۸_ Mercedes-AMG GT53 4-Door: 7.1/10

Mercedes Benz AMG GT53 4 Door 2019 مرسدس AMG GT 53 6 1 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

موتور به کار رفته در این خودرو، همان موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر توربو است که می‌تواند ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۵۲۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند. اما مرسدس بنز از سیستم هیبریدی ضعیفی برای این خودرو استفاده کرده کا EQ Boost نام دارد که در سرعت‌های پایین ۲۱ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور به توان خودرو اضافه می‌کند. این قدرت از یک باتری ۴۸ ولتی تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های استاندارد AMG GT 53 می‌توانیم به جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک، سیستم چهار چرخ متحرک مرسدس به نام ۴MATIC+، حالت‌های رانندگی مختلف، کالیپرهای ترمز جلو ۶ پیستونه نقره‌ای رنگ، سیستم صوتی برمستر، و اسپویلر عقب الکترونیک اشاره کنیم.

۷_ Ford F-150 Raptor: 7.1/10

2019 ford f 150 raptor first drive 52 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

فورد F-150 برای سال ۲۰۱۹ به‌روز و به پیشرانه‌ی قدرتمندتر ۳.۵لیتری V6 توئین‌توربو با ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت مجهز و به یکی از پیکاپ‌های سریع تاریخ تبدیل شده است. این خودرو توانسته موقعیت خود به‌عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ بازار را حفظ کند.  این وانت در ۵.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت می‌رسد و مسافت ۴۰۰ متر را هم در ۱۳.۷ ثانیه با سرعت ۱۶۵ کیلومتربرساعت طی می‌کند.

 

 ۶_ Volvo S60: 7.1/10

2019 volvo s60 100655634 h - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

قوای محرکه این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است که قدرت ۲۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک متصل شده و مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن به ترتیب ۹.۸/۶.۵/۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. این خودروساز سوئدی محصولات خود را به یکی از کاملاً رقابتی ترین مارک های لوکس بازار تبدیل کرده است و جزو بهترین های لیست قرار گرفته است.

 

۵_ Kia Telluride: 7.3/10

2020 kia telluride review - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

تلوراید هم بزرگ‌ترین و گران‌ترین شاسی‌بلند این خودروساز کره‌ای است؛ اما برخلاف استینگر تلوراید وارد بازار بریتانیا نخواهد شد چراکه ظاهراً ابعاد، قیمت و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری آن رابطه‌ی دوستانه‌ای با جو بازار این کشور اروپایی ندارد. کابین تریم بندی هوشمندانه‌ای داشته و از داشبوردی با ظاهر لوکس و عناصر چوبی و آلومینیومی و پلاستیک‌های باکیفیت پوشانده شده است. یک صفحه لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با سیستم ناوبری هم وجود دارد. شارژ بی‌سیم، ۶ درگاه USB، اپل کارپلی و اندروید اتو و… نیز جزو تجهیزات دیگر این شاسی‌بلند هستند.

۴_ Audi A6: 7.4/10

2019 audi a6 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

فرمان کاملاً جدید در کنار فضای جادارتر سرنشینان جلو، عقب و فضای بار از ویژگی های مهم سدان A6 است. سیستم خدمات آنلاین آئودی با ارتباط مستقیم به راننده، اطلاعات جاده و ترافیک را فراهم می‌کند. در بخش تجهیزات کمک راننده و ایمنی، A6 جدید به ۵ سنسور، ۵ دوربین، ۱۲ سنسور فراصوت و یک لیزر اسکنر جهت سیستم کمکی پارک مجهز شده است. پکیج کمکی پارک خودرو، بدون نیاز به راننده در پشت فرمان، قابلیت پارک و بیرون آمدن از پارک خودکار را در اختیار قرار می‌دهد.

 

۳_ Jaguar I-Pace: 7.4/10

jaguar i pace 54 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

جگوار I-Pace الکتریکی با ظرفیت باتری ۹۰ کیلووات ساعت و شعاع حرکتی ۳۸۶ کیلومتر با یک شارژ، نخستین کراس‌اور تمام الکتریکی در تازیخ خودروسازی بریتانیا است.  این خودروی الکتریکی پیشرفته‌ترین و بهترین محصولی است که جگوار تاکنون به تولید رسانده است. عملکرد این پیشرانه سبب شده ظرف مدت ۴.۵ ثانیه I-Pace از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست یابد. باتری‌ها در کف خودرو و بین دو محور جانمایی شده‌اند که سبب می‌شود، مرکز ثقل I-Pace به زمین نزدیک شود و توزیع وزن خودرو در جلو و عقب مساوی باشد.

 

۲_ Audi E-Tron: 7.6/10

audi e tron 30 02b701a609e406a5 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

پس از جگوار I-Pace و مرسدس‌بنز EQC، آئودی ای-ترون سومین کراس‌اور تمام برقی اروپا است که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد. ای-ترون را می‌توان یکی از سرسخت‌ترین رقبای تسلا مدل X دانست. جگوار I-Pace در هر ۴۷۰ کیلومتر نیاز به شارژ دوباره دارد. مدیر ارشد بخش قوای فنی پروژه‌ی طراحی ای-ترون اشاره کرده است که شعاع حرکتی نهایی اولین کراس‌اور تمام برقی آئودی، بیش از ۴۵۰ کیلومتر خواهد بود.

 

 

۱_ Chrysler Pacifica Hybrid: 8.3/10

2018 chrysler pacifica gallery interior 10.jpg.image .2880 - بهترین خودروهای سدان و SUV سال 2019

و در نهایت بهترین خودروی سال ۲۰۱۹ یک مینی ون است. خودرویی که با استفاده از سیستم هیبریدی اش می تواند مسافت ۳۲ مایل را با نیروی الکتریکی اش حرکت کند و به دلیل کم هزینه بودن در بخش سوخت به یکی از گزینه های مناسب برای خانواده ها تبدیل شده است.

 

منبع : Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.