نیسان ورسا 2020

امروز در بخش تازه های خودرو به بررسی خودروی جدید نیسان مدل ورسا می‌پردازیم. نیسان ورسا در سال ۲۰۲۰ همراه با تجهیزات ایمنی بیشتر در کنار به‌روزرسانی‌های ظاهری در بخش‌های جلو عقب و داخل کابین وارد بازار می شود.

نیسان ورسا 2020 2 1 - نیسان ورسا 2020

این به روزرسانی ظاهری و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی جدید  همگی سبب می شود تا نسل سوم نیسان ورسا تولید شود.

در بخش جلوی خودرو جلو پنجره جدید بزرگتر شده و در بخش عقب نیز بسیار شبیه به برادر خود نیسان آلتیما شده است، در کنار این ها با کاهش ارتفاع خودرو نیز روبرو هستیم و  می توانیم بگوییم که خودرو چهره‌ای ورزشی تر و عجبا پسند تر را به خود گرفته است.

نیسان ورسا 2020 2 3 - نیسان ورسا 2020

نیسان سعی کرده در این خودرو از تجربه موفق خود در طراحی کابین نیسان کیکس استفاده کنند و آنگونه که در تصویر می بینیم داخل کابین این دو خودرو بسیار شبیه به هم است.

خودروسازانی همانند نیسان و تویوتا و هیوندا به ایمنی خودرو بسیار توجه می کند. از این رو نیسان در خودروی ورسا از تجهیزات ایمنی متعددی همانند دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم ترمز خودکار ، دستیار حرکت بین خطوط، کنترل خروج خودرو از جاده، تشخیص نقطه ی کور ، کنترل هوشمند و سیستم تشخیص هوشیاری راننده استفاده کرده است.

نیسان ورسا 2020 2 2 - نیسان ورسا 2020

در زیر کاپوت نیسان ورسا ۲۰۲۰ از همان موتور قدیمی ۱۶۰۰ سی سی با توان تولید قدرت ۱۲۲ اسب بخار و گشتاور خروجی ۱۵۴ نیوتن بر متر استفاده کرده است نیرو و گشتاور توسط یک گیربکس خودکار سی وی تی به چرخ ها منتقل می شودقیمت این خودرو از سوی خودروسازی نیسان مشخص نشده اما به نظر می‌رسد که گفت‌وگوهای فعالان خودرو چیزی نزدیک به ۱۲ هزار دلار باشد.

نیسان ورسا 2020 - نیسان ورسا 2020

ما رسانه اروند پلاک منتظر میمانیم تا هفته آینده در نمایشگاه خودروی بین المللی نیویورک و ممکن است نیسان ورسا از جمله خودروهایی باشد که در این نمایشگاه رونمایی رسمی می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.