ائودی A6 ، A7 و Q8 با بسته های تقویتی جدید در راه هستند.

ائودی A6 ، A7 و Q8 توسط متخصصین گروه Volkswagen از ABT با یک بسته عملردی جدید برای این سه مدل از خودرو های محبوب  آئودی در حال بازگشت هستند. این بار ، شرکت مستقر در Kempten المان قرایند توسعه و پیشرفت بر روی مدل های A6 ، A7 و Q8 از این برند را انجام می دهد . این خودروها قرار است با پیشرانه جدید ۳.۰ لیتری TFSI وارد بازار شوند.

مشخصات این بسته

در نسخه های قبلی ائودی پیشرانه ای ۶ سیلندر مجهز به توربوشارژ با قابلیت تولید نیرویی برابر ۳۴۰ اسب بخار (۲۵۰ کیلو وات ) را ارائه می داد. کیت جدید ABT این عدد را برای هر سه اتومبیل به ۴۰۸ اسب بخار (۳۰۰ کیلووات) می رساند  و میزان گشتاور نیز از مقدار ۳۶۹ پوند (۵۰۰ نیوتون متر) به ۴۰۶ پوند فوت (۵۵۰ نیوتن متر) افزایش می یابد.

با این حال  ABT جزئیات دقیقی در مورد به روزرسانی های انجام شده در داخل موتور منتشر نکرده است و می گوید که از ماژول های پیشرفته کنترل پیشرانه ABT خود برای استخراج  (۵۱ کیلو وات)  از پیشرانه ۳.۰ لیتری TFSI استفاده کرده است.

برخی از آخرین پروژه های انجام شده ABT عبارتند از: A1 Sportback به ۲۳۶ اسب بخار (۱۷۶ کیلو وات) و ۲۶۶ پوند بر فوت  (۳۶۰ نیوتن متر) و همچنین Skoda Kodiaq RS با ۲۶۷ اسب بخار(۱۹۹ کیلووات) از یک موتور ۲.۰ لیتری دیزلی TDI .

احتمالاً چشمگیرترین بسته تقویتی اخیر ABT  ، Golf GTI TCR است که قدرتش را به  ۳۳۵ اسب بخار (۲۵۰ کیلو وات) افزایش داده ، ۱۱۸ اسب بخار (۸۸ کیلو وات) بیشتر ازنسخه قدرتمند Golf GTI Mk7 .

صرف نظر از انتخابی که شما انجام می دهید با توجه با اینکه ائودی A6 ، A7 و Q8 هر سه از قدرت یکسانی بهره می برند ، مهندسین ABT Sportsline ازاین بسته های عملکردی جدید پشتیبانی می کنند.

ABT  همچنین نسخه های قابل ارتقاء برای فضای داخلی خودرو و طیف گسترده ای از چرخ های اسپرت را در اختیار مشتریان قرار می دهد که برای دیدن ان ها کافی است به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

audi a6 3 0 tfsi by abt 1 - ائودی A6 ، A7 و Q8  با بسته های تقویتی جدید در راه هستند.audi a6 3 0 tfsi by abt 2 - ائودی A6 ، A7 و Q8  با بسته های تقویتی جدید در راه هستند.audi a6 3 0 tfsi by abt 3 - ائودی A6 ، A7 و Q8  با بسته های تقویتی جدید در راه هستند.audi a6 3 0 tfsi by abt - ائودی A6 ، A7 و Q8  با بسته های تقویتی جدید در راه هستند.audi q8 3 0 tfsi by abt - ائودی A6 ، A7 و Q8  با بسته های تقویتی جدید در راه هستند.

منبع : abt-sportsline.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.