مرسدس بنز E کلاس 2017 با سیستم‌ رانندگی مستقل

مرسدس بنز E کلاس ۲۰۱۷ با سیستم‌ رانندگی مستقل

مرسدس بنز باز هم نوآوری جدیدی را ایجاد کرد و آن خودرویی با سیستم‌ رانندگی مستقل…!

E-کلاس ۲۰۱۷ یک مدل بسیار مهم برای مرسدس بنز است، نشانه آن هم بازگشت افسانه‌ای موتورهای شش سیلندر خطی این خودروساز به خط تولید است. نسل جدید E-کلاس موسوم به W213 نیز مجموعهٔ جدیدی از فن‌آوری‌ها، ازجمله سیستم‌های رانندگی مستقل را ارائه می‌کند.

2017 Mercedes E Class 0 765x5103 - مرسدس بنز E کلاس 2017 با سیستم‌ رانندگی مستقل
مرسدس بنز E کلاس ۲۰۱۷ با سیستم‌ رانندگی مستقل
mercedes clase e remote parking pilot video 02 765x5103 - مرسدس بنز E کلاس 2017 با سیستم‌ رانندگی مستقل
مرسدس بنز E کلاس ۲۰۱۷ با سیستم‌ رانندگی مستقل

 

یکی از این امکانات سیستم کنترل پایلوت پارک یا پارک از راه دور است که بسیار شبیه به تکنولوژی پارک از راه دوری که ب‌ام‌و برای همه مدل‌های جدید سری هفت ۲۰۱۶ به‌کار گرفته، هست. سیستم مرسدس اجازه می‌دهد تا راننده ماشین را در یک فضای تنگ به عقب و جلو حرکت دهد و همچنین خودرو را به‌منظور اجتناب از برخورد با موانع از راه دور هدایت کند.

تفاوت معنی‌داری بین سیستم پارک از راه دور دو خودروسازان وجود دارد. درحالی‌که رانندگان ب‌ام‌و ماشین خود را به‌وسیله کلید نمایشگر ب‌ام‌و پارک می‌کنند، رانندگان مرسدس به‌سادگی می‌توانند این کار را با یک اپلیکیشن تلفن هوشمند انجام دهند.

مرسدس-بنز کلاس-ای  یکی از مدل خودروهای شرکت مرسدس-بنز است که از سال‌های اواسط دهه ۱۹۳۰تا امروز تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، توزیع نیروی پیشران، خودرو چهار چرخ محرک بوده‌است.

E350 دارای گیربکس هفت دنده اتوماتیک با قابلیت تنظیم به صورت دستی است. باک بنزینی این خودرو ۸۰ لیتری است که در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی ۳/۹ تا ۷/۹ لیتر بنزین می‌سوزاند. از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم ترمز ABS – BAS – ASR – ESP، کیسه ایمنی هوا ( ایربگ ) برای راننده – سرنشین جلو – جانبی – پرده‌ای برای جلو و عقب – ایربگ زانو برای راننده، پشت سری‌های فعال در هنگام تصادف، سیستم هشدار خواب آلودگی و سیستم کم کردن باد تایر اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.