هوندا سیویک سیاه

هوندا سیویک سیاه

نسخه سیاه یا Black Edition توسط خودروسازان به مدل‌های ویژه ای با کارایی بالاتر و توانایی‌های بالاتر از نمونه استاندارد خودرو اطلاق می‌گردد. هوندا سیویک نیز برای سال ۲۰۱۴ یک نسخه سیاه خواهد داشت.

23525 - هوندا سیویک سیاه

طراحی ظاهری با ترکیبی از عناصر مشکی رنگ براق برای نمایش یک چهره تهاجمی و جسورانه شکل گرفته است. چراغ‌ها، دودی شده و رینگ‌های اسپرت ۱۸ رنگی سری نیتروژن نیز به رنگ مشکی درآمده‌اند. علاوه بر این، یک نشان Black Edition از آلومینیوم در زیر علامت سیویک، درب باک اسپرت، و یک اسپویلر سقفی عقب نیز به این خودرو افزوده شده‌اند.

2678976 - هوندا سیویک سیاه

سیویک سیاه می‌تواند از هر کدام از موتورهای دیزل ۱.۶ لیتری i-DTEC یا ۱.۸ لیتری بنزینی i-VTEC بهره ببرد. هاچ بک پنج درب این خودرو با موتور دیزلی ۱۲۰ اسبی و با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متری عرضه می‌شود. در حالی که مدل سدان با موتور بنزینی ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۴۲ اسب بخار و گشتاور ۱۷۴ نیوتن متر انتخاب دیگری است.

مقرون‌به‌صرفه بودن هوندا سیویک همیشه یکی از امتیازات این خودرو بوده است. مصرف سوخت پیشرانه دیزلی تنها ۳.۰ لیتر در هر صد کیلومتر و میزان آلایندگی آن تنها ۹۴ گرم Co2 می‌باشد. در حالی که مصرف سوخت مدل بنزینی به ۵.۰۸ لیتر در هر صد کیلومتر و ۱۴۵ گرم CO2 در هر کیلومتر می‌رسد.

4568576 767x1024 - هوندا سیویک سیاه

جالب اینکه هوندا این نسخه را در انگلستان و به صورت اقساطی با اقساط ماهیانه ۲۴۹ پوند و با پیش پرداخت ۵۰۰ پوند به فروش می‌رساند.

4 نظرات
  1. حسین می گوید

    سلام ممنونم از شما بخاطر اطلاع رسانی خوبتون ممکنه بگید قیمت این خودرو در حدود چقدره کلا باپلاک وبیمه وغیره.

  2. mohsen می گوید

    با سلام
    از خواندن مطالب سایت شما بسیار راضی هستم و ممنونم از راهنمایی شما.
    یه سوال دارم .در منطقه اروند تا چه مدلی از خودروها را میشود وارد کرد؟؟؟ منظورم اینه که مثلا مدل ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ رو هم میشود الان وارد کرد؟؟؟

  3. کامبیز می گوید

    سلام. قیمت این خودرو چقدر در میاد؟ آیا میشه از همین ور خریدش یا باید بریم اونور آب؟ تشکر

    1. آرمین کامفر می گوید

      سلام کامبیز جان، میتونید به وارد کننده بسپارید هم میتونید شخصا وارد کنید. همچنین این مدل هنوز در کشورهای عربی بطور رسمی برای فروش نیست. البته هوندا سیویک سدان پایه با ۶۸م تومان هست.(قیمت نهایی / شخصا وارد کنید)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.