چگونه ماشین شما همیشه بوی خوبی خواهد داشت

بوی خوب یک ماشین نو برای همیشه ماندگار نیست. از زمانی که شروع به استفاده از آن می کنید باید مراقب باشید و همیشه آن را تمیز نگه دارید. این چگونه به شما برای اینکه همیشه ماشین خوش بویی داشته باشید کمک می کند.

چگونه

۱

ماشین خود را کاملا تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که ظروف غذا یا نوشیدنی ها که جای مناسبی برای پناه بوهای بد هستند در ماشین نباشد. زباله ها را دور بریزید. علاوه بر تمیز کردن سطل زباله خودرو تمام قسمت های غیر پارچه ای داخل ماشین را با یک پاک کننده غیر ساینده تمیز کنید. همین طور می توانید هم زمان از یک شیشه پاک کن برای تمیز کردن شیشه های ماشین استفاده کنید.

۲

کفپوش های ماشین را بیرون بیاورید و کنار بگذارید. تمام اثاثیه و لوازم و کف ماشین را به طور کامل جارو بزنید. مطمئن شوید زیر صندلی ها را به خوبی جارو زدید. همچنین کفپوش ها را خوب جارو بزنید.

۳

در تمام اثاث و لوازم داخلی و برای کفپوش و موکت کف ماشین از اسپری ازبین برنده بو استفاده کنید. هنگامی که سطوح را لمس می کنید باید مرطوب شده باشند نه اینکه کاملا خیس باشند. تا زمانی که رطوبت کاملا خشک شود صبر کنید. زمانی که اسپری خشک شد هیچ بویی از ماشین شما بلند نمی شود مگر اینکه مربوط به منسوجات داخل ماشین باشد. اثاث و لوازم داخل ماشین را بو کنید تا مطمئن شوید بوها از بین رفته اند. ممکن است برای اینکه به طور کامل از شر بوها خلاص شوید، دو یا سه بار مجبور به استفاده از اسپری شوید.

۴

یک خوشبوکننده معطر در خودرو خود قرار دهید. دستگیره یا دسته های مربوط به تهویه هوا مکان بسیار خوبی برای این کار هستند. البته شما می توانید بسته به علاقه تان از یک اسپری به جای خوشبوکننده استفاده کنید.

نکات و هشدارها

باقی مانده مواد غذایی و نوشیدنی ها می تواند باعث ایجاد بوی بد در ماشین شود.
لباس یا پارچه خاکی را در ماشین خود رها نکنید.
حیوانات خانگی هم می توانند باعث ایجاد بو در ماشین تان شوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.