چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم

اگر زمانی کلیدتان را داخل ماشین جا گذاشتید و حواستان نبود و درها را قفل کردید، نگران نباشید. در این چگونه به شما خواهیم آموخت تا در کمتر از چند دقیقه، درب خودروی خود را باز کنید.

چگونه

۱

Open Locked Cars 1 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
یک آویز لباس فلزی را پیدا کنید و آن را به صورت یک مفتول فلزی صاف و بلند درآورید. میله داخل یک چتر خراب نیز جواب می دهد. از آنجایی که سارقین خودرو نیز از این وسیله استفاده می کنند، ممکن است این ابزار در ماشین های جدید که سیستم امنیتی خود را ارتقا داده اند، به کار نیاید.

۲

Open Locked Cars 2 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
با استفاده از سیم چین می توانید دو طرف آویز لباس را که به طرف داخل پیچ خورده، قطع کنید. تا جایی که امکان دارد، این برش را نزدیک قسمت پیچ خوردگی بزنید، تا سیم بلندتری داشته باشید.

۳

Open Locked Cars 3 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
سیم را خم کنید و با سیم چین سطح آن را صاف کنید. سیم باید کاملا صاف باشد، چرا که باید آن را از داخل درب خودرو به داخل هدایت کنید.

۴

Open Locked Cars 4 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
اگر می خواهید دستگیره داخلی خودرو را باز کنید، در انتهای آویز یک قلاب کوچک ایجاد کنید و اگر می خواهید یک قفل دکمه عمودی را باز کنید، یک دایره کوچک در انتهای آن ایجاد کنید. توجه داشته باشید که قلاب به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند دستگیره را بگیرد و دایره بتواند روی دکمه برسد تا بتوانید سریع آن را بالا بکشید.

۵

Open Locked Cars 5 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
دیلم یا اهرم بلندی را به آرامی از ستون درب خودرو به داخل ببرید. می توانید به جای دیلم، از لاستیک نیز استفاده کنید تا ماشین آسیب نبیند. حواستان باشد که دیلم را از کنار نوار پلاستیکی بادگیر به داخل ببرید، تا جایی که فقط یه راه کوچک برای سیم فلزی باز کرده باشید. دیلم را همانجا نگه دارید و مرحله بعد را انجام دهید.

۶

Open Locked Cars 6 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
اگر می خواهید دستگیره در را باز کنید، سیم را از کنار قلاب چهارچوب در وارد نمایید. در صورتی که بخواهید یک دکمه عمودی را باز کنید، باید سیم را از بالای شیشه به داخل ببرید. حواستان باشد که به بدنه ماشین صدمه نزنید.

۷

Open Locked Cars 7 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
اگر می خواهید خود دستگیره را باز کنید، باید سیم را روی دستگیره در ببرید و با قلاب، دستگیره را گرفته و سیم را به سمت دستگیره خم کنید. معمولا قلاب را به سمت پایین و داخل خودرو داخل کنید تا زاویه مناسب تری برای انجام این کار داشته باشید.

۸

Open Locked Cars 8 150x150 - چگونه در قفل شده ماشین خود را باز کنیم
اگر می خواهید دکمه ای عمودی را به پایین فشار دهید یا به بالا بکشید، سیم را از بالای شیشه به سمت دکمه داخل کنید و کاری که می خواهید را انجام دهید. در مورد دکمه، انتهای سیم را تا جایی به پایین فشار دهید که در باز شود. در مورد قفل عمودی، دایره ای که در انتهای سیم درست کردید را روی قفل ببرید و آن را بالا بکشید تا در باز شود. توجه داشته باشید که حلقه ای که درست کردید، به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند روی قفل عمودی بنشیند و بتوانید با آن، قفل را بالا بکشید.

نکات و هشدارها

اگر فکر می کنید که نمی توانید این کار را انجام دهید و به ماشین آسیب می زنید، به قفل ساز خبر دهید.
بهتر است که از لاستیک استفاده کنید تا به رنگ ماشین آسیب نزنید.
حواستان باشد که بهتر است این کار را در صورت امکان در مکانی آرام و در شب انجام دهید تا به نظر نرسد که در حال سرقت خودرو هستید.
به این روش با کسی شوخی نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.