بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

طراحی به سبک SUV پژو ۲۰۰۸ جدید است، با طراحی هوشمندانه و کیفیتی بی نظیر، تجربه ی رانندگی دلپذیری را به ارمغان می آورد. طراحی خارجی خیره کننده ی این خودرو متشخص و با قدرت و صلابت، با رنگی پرطراوت و جدید تکمیل شده است. فناوری نوین به کار رفته در این خودرو در کنار موتور مدرن و کم مصرف THP 165 نهایت آرامش و ایمنی را در رانندگی تضمین می کند. پژو ۲۰۰۸ جدید، دارای فناوری i-Cockpit ® است که با چیدمان خاص داخل خودرو، حس و تجربه نوینی از رانندگی را ارائه می کند.

peugeot 2008 irankhodro arvandplak 14 - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

طراحی هوشمندانه ی پژو ۲۰۰۸ جدید و شخصیت متمایز آن تمام ویژگی های یک SUV جمع و جور را در خود دارد. رخ جلویی عمودی جدید این خودرو، جلوپنجر های کاملاً یک دست و با طراحی برجسته است که نشان شیر پژو را بر پیشانی دارد. درب موتور افقی و اسپویلر عقب این خودرو، به ظاهرِ با شکوه و اسپورت آن جلا می بخشد. زه گلگیرهای این خودرو از قابلیت رانندگی Off-Road آن خبر می دهد و حفاظت بیشتری را از شاسی خودرو فراهم می کند. این طراحی قدرتمند و پرشکوه به پژو ۲۰۰۸ جدید، حال و هوایی متمایز و ماجراجو بخشیده است.و بی شک یکی از موفق ترین های SUV در ایران خواهد شد.

peugeot 2008 irankhodro arvandplak 12 - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

چراغ های خاص خودرو پرقدرت پژو ۲۰۰۸ جدید به نورپردازی زیبا و صاحب سبکی مجهز شده است. چراغ های دوحالته ی جلو با رنگهای مشکی و کروم ساختار متمایز این خودرو را شکل می دهد. چراغهای LED رانندگی در روز به طراحی جدید این خودرو جلا بخشیده و دید بسیار خوبی ایجاد می کند. در چارچوب صندوق عقب این خودرو ، که به وضوح تمام استاداردهای پژو را در خود دارد، چرا غهای تمام LED با طراحی الهام گرفته شده از «پنجه ی شیر » به طور سه بعدی قرار گرفته است. این طراحی خاص، بخش جدانشدنیِ هویت طراحی پژو است که در ۲۰۰۸ جدید متبلور می شود.

peugeot 2008 irankhodro arvandplak 6 - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

رانندگی دلپذیر طراحی نوآورانه ی i-Cockpit  پژو و ارگونومی صندلی پشت فرمان، تمرکز راننده را بر جاده می افزاید و رانندگی را به تجرب های لذت بخش، هیجان انگیز و ایمن تبدیل می کند. فرمان اسپورت و جمع وجور این خودرو کمی پایینتر از جای آن در سایر خودروها قرار دارد؛ به این ترتیب دست های راننده پایینتر و به هم نزدیک ترند، این امر نه تنها خستگی ناشی از رانندگی را کاهش می دهد بلکه قدرت مانور و دقت بیشتری را برای راننده به ارمغان می آورد. همچنین وجود صفحه ی لمسی بزرگ و چندکاره، تمام امکانات خودرو را در دسترس راننده قرار می دهد

peugeot 2008 irankhodro arvandplak 16 - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

انعطاف و سازگاری گیربکس اتوماتیک EAT 6 در پژو ۲۰۰۸ جدید، با استفاده از تجهیزات الکترونیک نصب شده در خودرو، برخلاف دو دیفرانسیل های سنتی، وزن اضافه به خودرو تحمیل نمی کند و باعث می شود مصرف سوخت افزایش نیابد.

peugeot 2008 irankhodro arvandplak 1 - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

طراحی اسپورت و باشکوه : درب موتور افقی جدید خودرو به یک جلو پنجره ی عمودی یک دست ختم می شود که دورکاری براق مشکی آن تضاد رنگی با حروف کلمه پژو ایجاد می کند.

peugeot 2008 irankhodro arvandplak 13 - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

کیفیت بی نظیر : کیفیت را می توان در ظریف کاری فضای داخلی مستحکم و در عین حال چش م نواز ۲۰۰۸ جدید تشخیص داد. طراحی خاص اتاق سرنشینان با داشبوردی نرم و با های لایت های ظریف کرومی آغاز می شود و با ارگونومی صندلی ها، فرمان چرم کاری شده و ترمزدستی مدل هواپیمایی به اوج می رسد. صندلی های این خودرو با تودوزی منحصر به فردی تزیین شده است. فرمان جمع وجور اسپورت آن روکش چرمی پرفراژی دارد. صفحه ۷ اینچی چندکاره ی آن با بالاترین کیفیت تصویر رنگی و قابلیت کنترل لمسی به همراه چراغ های LED ، طراحی داخلی پژو ۲۰۰۸ جدید را کامل می کند.

peugeot 2008 irankhodro arvandplak 10 - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

تعلیق: موتور THP 165 پژو ۲۰۰۸ جدید با عملکرد بالا، روان و کم مصرف است و شرایط رانندگی لذت بخش و با سرعت عمل قابل توجه را فراهم می کند. فرمان جمع وجور i-Cockpit ® پژو به سیستم تعلیق منحصربه فرد متناسب با موتور متصل شده است. سیستم پیشرانه ی سبک شده ی این خودرو سادگی و سرعت عمل را با هم ترکیب کرده و تعادل کاملی بین سهولت رانندگی و کنترل جاده ایجاد می کند تا تضمینی باشد برای لذت ناب رانندگی.

گیربکس اتومات EAT6

پژو ۲۰۰۸ جدید به یک گیربکس اتوماتیک EAT 6 شش سرعته مجهز است که مصرف سوخت را بهینه سازی می کند و تجربه ی رانندگی را بهبود می بخشد. این گیربکس جدید با فناوری Quickshift از منظر لذت رانندگی تحولی جدید به وجود آورده است. ظرفیت این گیربکس برای بهینه سازی مصرف انرژی تقریباً برابر یک گیربکس دستی با اصطکاک کم است و مبدلهای قفلشو آن در هر قسمت از لغزش جلوگیری می کند. این گیربکس به شکلی طراحی شده که انتشار گاز CO2 را به صورت چشم گیری کاهش می دهد و با همتایان دستی خود قابل قیاس است. این قابلیت باعث می شود، هم از نظر رانندگی و هم از نظر مصرف، خودرو در جایگاه قابل توجهی قرار گیرد.

ایمنی

پژو ۲۰۰۸ جدید از تجهیزات ایمنی بسیاری برخوردار است. کیس هی هوا در صورت وقوع تصادف، ۶ کیسه ی هوا از سرنشینان حفاظت م یکند: دو کیس هی هوای جلو، دو کیس هی هوای جانبی، و دو کیسه ی هوای پرد های.

ESP
پژو ۲۰۰۸ جدید، سطح بالایی از ایمنی فعال دارد و به ESP مجهز است. این سیستم شامل کنترل کشش ) ASR (، کنترل پایداری ) ،)CDS کم کترمز اضطراری ) EBA (، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ) EBFD ( و سیستم ترمز ضد قفل ABS( ( است.

چراغهای مه شکن با قابلیت گردش در پیچ ها

این قابلیت در نور بالا یا پایین، به چرا غ های مه شکن جلو اجازه می دهد وقتی سرعت خودرو کمتر از ۴۰ کیلومتر بر ساعت است )مانند رانندگی در شهر، جاده ی پرپیچ و خم و … بخش داخلی پیچ راه را روشن کند.

دریافت کاتالوگ پژو ۲۰۰۸ 

        pdf logo - بررسی تخصصی پژو 2008 محصول ایران خودرو به همراه کاتالوگ شرکتی

 ترمز     کمک ترمز ،ESP،ABS،کنترل پایداری،سیستک کمک سربالایی،ترمز های جلو و عقب دیسک
 کیسه هوای ایمنی کیسه هوای جلو،جانبی،پرده ای،به مجموع ۶ کیسه هوا
 فرمان برقی
 سیستم تهویه تهویه دو نقطه اتوماتیک به سیستم خنک کننده داشبورد
 سیستم صوتی لمسی ۷ اینچ ،۶ بلندگو،USB،بلوتوس ،کنترل صوتی روی فرمان،MIRROR SCREEN،
 چراغ ها چراغ های جلوی اتوماتیک ،چراغ روشنایی روز ال ای دی ،چراغ مه شکن جلو و عقب،
 آینه ها     آینه جانبی تاشو برقی
 شیشه ها شیشه های جلو و عقب تک لمسی و قفل برقی ایمنی کودک
 تزئینات تریم قوس چرخ
 تجهیزات امنیت خودرو سنسور کمک پارک عقب ،دوربین دید عقب ،سنسور کاهش باد لاستیک ،سیستم هشدار پارامتریک و پیرامونی
 رینگ رینگ آلمینیومی ۱۶ اینچی ،رینگ لاستیک یدکی فولادی ۱۵ اینچی
 صندلی ها صندلی های راحتی پارچه ای ،صندلی های عقب تاشو ۱.۳ و ۲.۳ به همراه پشت سری سه تایی
 تجهیزات کمکی راننده کروز کنترل،محدود کننده سرعت،برف پاک کن خودکار
مشخصات فنی و موتوری پژو ۲۰۰۸
 موتو THP توربو شارژر و تزریق سوخت مستقیم  شتاب
 انژکتور پاشش چند نقطه  ابعاد خودرو (میلیمتر) ۴۱۵۹X1739X1556
 حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی  فاصله بین دو محور (میلیمتر)  ۲۵۳۸
 گیربکس EAT6 اتوماتیک  وزن خالص (کیلو گرم)  ۱۲۸۰
 قدرت   ۱۶۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور  مخزن سوخت (لیتر)  ۵۰
 گشتاور ۲۴۰ نیوتن بر متر در ۱۴۰۰ دور  لاستیک ۱۹۵/۶۰R16
 سوپاپ ۱۶  نوع سوخت بنزین بدون سرب
  مصرف سوخت در شهر  ۹.۸  مصرف سوخت در جاده  ۴.۹
  مصرف سوخت ترکیبی  ۶.۷  
تجربه رانندگی با فناوری COCKPIT – I
فرمان کوچک فرمان اسپرت
صفحه نمایش ۷ اینچ آمپر هد آپ دیسپلی
فناوری THP
قدرت و گشتاور بالاتر در دور پایین موتور کسب عنوان بهترین موتور خودرو در ۸ سال پیاپی در جهان
فناوری توربوشارژ تویین اسکرول گیربس اتومات ۶ سرعته با کوییک شیفت

 

 پژو ۲۰۰۸

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.