بررسی تخصصی مرسدس بنز سی ال ای ای ام جی 45 مدل 2015

2015 Mercedes CLA 45 AMG header 2 - بررسی تخصصی مرسدس بنز سی ال ای   ای ام جی   45  مدل 2015

امروز سعی کردیم تا با تمام داشته های خود در مورد این مدل بنز کمی به اطلاعات علاقه مندان این خودرو اضافه کرده  و در آخر مطالب نیز به مشاهده تصاویر این خودرو بپردازیم.ترکیبی بینقص از طراحی مدرن و مهندسی پیشرفته، نگاه بی اختیار هر بیننده ای را به بدنه مرسدس بنز سی ال ای ، جذب و در عین حال مقاومت هوا را از آن دفع میکند. ضریب پسا بدنه آن نه تنها در این کلاس که در تمام مدلهای ساخته شده در صنعت خودروسازی در رده بهترینها یعنی پایینترین ضرایب آیرودینامیک قرار دارد که در نهایت منجر به کاهش صدای باد و بهینه سازی مصرف سوخت میشود. فراتر از ضریب پسا ایین، مدیریت حرفهای جریان هوایی در مرسدس بنز سی ال ای موجب ارتقاء چشمگیر تسلط بر جاده، پایداری و حتی گستره میدان دید سرنشینان در شرایط نامساعد جوی میشود.قیمت بسیار مناسب مرسدس بنز سی ال ای نه تنها آن را به سمت رهبری قیمت در این کلاس منصوب کرده است، بلکه با احراز شایستگی در تمامی جوانب دیگر، مهر تایید دیگری بر برتری نشان سه پره مرسدس بنز زده است. کابینی مدرن و اصیل با طراحی بالگونه داشبورد، صفحه نمایش تبلتی رنگی، صندلیهای دربرگیرنده جلو مجهز به حافظه، سقف پانوراما و سیستم چندرسانه ای پیشرفته شما را در رفیعترین جایگاه هر اجتماعی قرار میدهد.

[review]

2015 Mercedes CLA 45 AMG 10 - بررسی تخصصی مرسدس بنز سی ال ای   ای ام جی   45  مدل 2015

ویژگی های داخلی  مرسدس بنز سی ال ای  ای ام جی

2015 Mercedes CLA 45 AMG 5 - بررسی تخصصی مرسدس بنز سی ال ای   ای ام جی   45  مدل 2015

-داخل CLA فضایی اسپرت است وای با با پرداخت هزینه بیشتر  از تریم فیبر کربن در داشبورد بهره مند می شود. پکیج پرمیوم شامل امکاناتی نظیر چرم MB-Tex و صندلیهای برقی جلو، iPod و USB ، گرم کن صندلیها، ایرکاندیشن  Dual-Zoneو رادیو ماهواره ای است

-تمامی ابزار ارتباطی و الکترونیکی مورد نیاز شما شامل بلوتوث استاندارد، سیستم صوتی بسیار قوی و با کیفیت، سامانه راهیاب و مدیریت اطلاعات داخل کابین مرسدس بنز بنام COMANDو بسیاری ادوات گسترده و نوآورانه دیگر در کابین مرسدس بنز سی ال ای جای داده شده است؛ ابزارهایی که لذت رانندگی را توام با رفاه و آسایش برایتان به ارمغان می آورند. برای مزین کردن کابین مرسدس بنز سی ال ای به لوگوی معتبر Harman/Kardon کافیست سیستم صوتی ۰ واتی مدل LOGIC7 این برند را سفارش دهید تا از صدایی فراگیر و نافذ در هر سفری لذت ببرید.

-فرقی ندارد داخل اتومبیل باشید، با کامپیوتر کار کنید یا گوشی هوشمندتان را در دست داشته باشید؛ سامانه mbrace تمامی پلهای ارتباطی شما را حفظ و به هم مرتبط میسازد. فراتر از اینها، مرسدس بنز سی ال ای ابزارهایی برای کنترل غیر مستقیم خودرو، استفاده از Google Maps یا Yelp، سرویسهای اورژانسی یا سرویسهای خاص و رزرواسیون در دسترس قرار میدهد.

مشخصات فنی  مرسدس بنز سی ال ای  ای ام جی

2015 Mercedes CLA 45 AMG 6 - بررسی تخصصی مرسدس بنز سی ال ای   ای ام جی   45  مدل 2015

نخستین پیشرانه ۴ سیلندرAMG خیابان های تشنه سرعت را به چالش میکشد. این قلب کوچک اما چابک، مفتخر است تا بالاترین راندمان و خروجی ممکن را بیش از هر موتور ۴ سیلندر دیگری به رانندگانش اهدا کند. سیستم تعلیق با واکنشهای پویا و سریع، ترمزهای فوقالعاده قوی، رینگهای منحصر به فرد و زیبا، سامانه چهارچرخ محرک معروف به (۴MATIC) ، سامانه کنترل پایداری ۳ حالته و صدای طنین انداز انباره های CLA 4MATIC AMG تنها گوشهای از هیجانات این مبارز ۴.۴ ثانیهای است.

مشخصات موتوری  مرسدس بنز سی ال ای  ای ام جی

  • ظرفیت  موتور  (لیتر)۲.۰
  • سیلندر۴ سیلندر
  • ظرفیت مخزن سوخت (لیتر)۵۶
  • مصرف سوخت (L / 100 کیلومتر)۷.۱
  • نوع سوخت بنزین
  • قدرت (اسب بخار)۳۶۰
  • گشتاور (نیوتن متر)۴۵۰
  • انتقال خودکار
  • بیشترین سرعت   (کیلومتر / ساعت)۲۵۰
  •  ظرفیت   صندلی     ۵ نفره
  • شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر / ساعت (ثانیه)۴.۶

ابعاد مرسدس بنز سی ال ای  ای ام جی

  • طول (متر)۴.۶۳۰
  • عرض (متر)۱.۷۷۷
  • ارتفاع (متر)۱.۴۳۷
  • فاصله ی دو محور (متر)۲.۶۹۹

مشخصات ایمنی  مرسدس بنز سی ال ای  ای ام جی

2015 Mercedes CLA 45 AMG 7 - بررسی تخصصی مرسدس بنز سی ال ای   ای ام جی   45  مدل 2015

مجموعه سفارسی سامانه کمکی راننده با فناوری پیشرفته، رانندگی در بزرگراهها را امنتر و آسانتر میکند. سامانه های دیگری با نامهای سامانه کمکی نقطه کور و سامانه کمکی رانندگی بین خطوط نسبت به تعییر ناگهانی یا پر خطر خط در بزرگراه واکنش سریع نشان داده و به راننده هشدار میدهد.
سامانه دیگری با نام تجاری DISTRONIC PLUS را میتوانید در مرسدس بنز سی ال ای پیدا کنید که از سامانه کروز کنترل متصل به رادار بهره میبرد؛ این سامانه سرعت اتومبیل شما را بنا به شرایط و سرعت ترافیک تنظیم نموده و حتی توانایی توقف اتومبیل در صورت ایست کامل ترافیک را نیز داراست.

قیمت مرسدس بنز سی ال ای  ای ام جی ۴۵ مدل ۲۰۱۵

  • قیمت این مرسدس در امارات ۲۳۷,۵۰۰ درهم می باشد

گالری تصاویری از خودروی بررسی تخصصی مرسدس بنز سی ال ای  ای ام جی ۴۵ مدل ۲۰۱۵

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.