ایران خودرو و عرضه عمومی تندر پیکاپ

ایران خودرو و عرضه عمومی تندر پیکاپ

تندر پیکاپ آخرین عضو از خانواده لوگان محسوب می شود که شش سال در خط تولید قرار گرفت، اما این نوع بدنه از حدود دو سال پیش تا کنون هنوز در نسل دوم این خودرو مشاهده نشده است.

جدا از این مسائل، آنچه این پیکاپ را از سایر مدل های مشابه و رقیب آن به ویژه در بازار داخلی متفاوت می سازد در واقع وجهه بسیار خوبی است که مدل سدان تندر سال هاست که در این بازار موفق به کسب و حفظ آن شده است، چرا که تندر۹۰ پیکاپ عملا تمام خصوصیات مثبت و برجسته مدل های استاندارد این خودرو را نیز با خود به همراه دارد.

در مورد طراحی ظاهری این وانت متوسط، موارد اشتراک بسیاری می توان با تندر۹۰ یافت. نمای جلو خودرو مانند تمام وانت ها، بدون تغییر در قیاس با سایر مدل های استاندارد باقی مانده تا در صورتی که از آیینه عقب به آن نگاه کنید به هیچ عنوان نتوان به وانت بودن خودرو پی برد.

وانت تندر 90 - ایران خودرو و عرضه عمومی تندر پیکاپ
ایران خودرو و عرضه عمومی تندر پیکاپ

در بخش قوای محرکه همان پیشرانه باکیفیت ۱.۶ لیتری که طبق روال تندرهای ایران خودرویی، به صورت کاملا وارداتی تامین میشود و در سایر مدل های تندر۹۰ موجود در کشور نیز مشاهده میشود با قدرتی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۸ نیوتن متر وظیفه تامین قوای این پیکاپ را بر عهده دارد. هر چند که کمتر کسی با یک وانت به رانندگی سریع اقدام می کند ولی به واسطه وزن خالص کمتر در مقایسه با مدل سواری، این خودرو از شتاب گیری بسیار عالی بهره می برد، چیزی که کمتر در مدل های همرده قابل مشاهده است!

به گزارش اروند پلاک، مصطفی خان کرمی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید بوجود آمده در روابط با شرکت رنو و امکان افزایش تیراژ تولید خانواده محصولات تندر، این امکان برای اولین بار فراهم شده است تا بتوانیم این محصول متفاوت را در کنار تندر۰۹ به مشتریان عرضه کنیم.

وانت ال نود - ایران خودرو و عرضه عمومی تندر پیکاپ
ایران خودرو و عرضه عمومی تندر پیکاپ

وی افزود: این شرایط، به صورت پیش فروش بوده و با موعد تحویل های آذر، دی و بهمن برای تندر۹۰ و موعد تحویل مهر برای تندر پیکاپ قابل عرضه است. خان کرمی شرایط مذکور را فرصت مناسبی برای بهره مندی از خودروی با کیفیت تندر دانست و اشاره کرد: آن دسته از مشتریانی که مدت ها در انتظار خرید این محصول بوده اند اکنون می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

براین اساس، هموطنان می توانند از روز دوشنبه ۲۹ تیر با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.