تویوتا پریوس ۲۰۱۸ ؛ نمونه موفق خودروی ترکیبی

تویوتا پریوس ۲۰۱۸ ؛ نمونه موفق خودروی ترکیبی

تویوتا با همکاری مزدا دوباره میخواهد در تولید خودروهای ترکیبی، بازار های جهانی را تصاحب کنند .خودروهایی مانند تویوتا هایلندر هیبرید و تویوتا RAV4 .این بار این شرکت بزرگ با تولید پریوس قلب بازار را نشانه گرفته است.

این بار تویوتا با ساخت پریوس SUV یک خودروی زیبا و چالاک که به اندازه یک کراس اوور جذاب و قدرتمند می باشد را در دستور کار خود قرار داده است.

 

toyota prius suv 600x0w - تویوتا پریوس ۲۰۱۸ ؛ نمونه موفق خودروی ترکیبی
تویوتا پریوس ۲۰۱۸ ؛ نمونه موفق خودروی ترکیبی

 

 

با ساخت این خودروی هیجان انگیز که از نظر ظاهری یک سروگردن بالاتر از رقبای خود مانند نیسان جوک ، میتسوبیشی و هیوندای می باشد ، از تمام رقبای خود پیشی خواهد گرفت.

مهمترین مورد در طراحی این خودرو ،شامل پیکربندی چهار درب فوق العاده و چهر ه ای تهاجمی می باشد که برای تصویر تجاریش بسیار مورد قبول خواهد بود.

تویوتا هنوز تصویری از C-HR به نمایش نگذاشته است و به عنوان طرح مفهومی از آن نام می برد .اما پریوس بیشتر از یک طرح مفهومی است .

علاقه مندان به خودروهای سبز  با هدف به حداکثر رساندن اقتصاد سوخت به واقع برای خرید خودروهای ترکیبی مانند تویوتا پریوس SUV و مزدا Skyactiv-D که بهترین مصرف را دارند تردید نخواهند کرد.

به احنمال زیاد تویوتا بالاترین قیمت را برای پریوس عنوان خواهد کرد ،اما پیش بینی ها نشان گر آن است که این خودرو بیشتر از ۳۰.۰۰۰ دلار عرضه نشود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.