تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه 911 توربو S

تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S

۹۱۱ توربو با پکیج کرونو برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر تنها به ۳.۲ ثانیه زمان نیاز دارد. در حالی که در مدل S این رقم یک دهم ثانیه کمتر یعنی ۳.۱ ثانیه است. حداکثر سرعت نیز به ترتیب ۳۱۵ و ۳۱۸ کیلومتر بر ساعت می باشد. پورشه ۹۱۱ توربو توانست در پیست نیوبرگ رینگ رکورد ۷:۳۰ را از خود بر جای بگذارد و بسیاری از سوپراسرتهای گران قیمت را مقهور خود نماید.

181 - تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه 911 توربو S
تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S
162 - تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه 911 توربو S
تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S
153 - تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه 911 توربو S
تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S

 

در تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S کیت جدیدی که این شرکت برای افزودن به محصول قبلی خود آماده کرده شامل ۲۴ قطعه از جنس فیبر کربن بسیار باکیفیت است که با پرداخت ۱۵,۰۰۰ یورو بیشتر نسبت به استینگر جی‌تی‌آرآر (Stinger GTR) استاندارد می‌توانید تهیه‌اش کنید تا رخ ۹۱۱ ارتقا یافته‌تان بازهم بیشتر از گذشته دلبری کند.

اولین نمونه این خودرو هم‌اکنون ساخته‌شده و برچسب قیمت ۲۹۰,۰۰۰ یورویی بر خود دارد!

1 22 - تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه 911 توربو S
تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S
2 21 - تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه 911 توربو S
تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S

البته این قیمت گزاف تنها برای قطعات فیبر کربنی خارجی اتومبیل نیست، بلکه درون کابین نیز دارای طراحی کاملاً جدید با استفاده از چرم ناپا (Nappa) و طلای ۲۴ عیار است. تمام این مجموعه نیز روی رینگ‌های فورج کاری شده اختصاصی کمپانی ADV.1 حرکت می‌کند.

دو نکته در مورد این خودرو قابل‌توجه است؛ نخست آن‌که شاید استفاده از طلا برای تزیین اتاق کوپه‌ای که بیشتر از لوکس بودن روح اسپرت و وحشی دارد بیش از حد تجملاتی باشد و خیلی‌ها آن را نپسندند، اما خب این سلیقه تاپ‌کار است و ازآنجایی‌که سلایق انسان‌ها بسیار متفاوت است نمی‌توان به آن خرده گرفت و تنها کاری که ناراضیان می‌توانند انجام دهند سفارش ندادن آن است.

3 12 - تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه 911 توربو S
تیونینگ جدید تاپ‌کار برای پورشه ۹۱۱ توربو S

نکته دوم نیز تعویض نشان پورشه با نشان تاپ‌کار در مرکز فرمان است که بیش از گذشته (در نسخه قبلی این کار صورت نگرفته بود) به راننده یادآوری می‌کند که آنچه زیردستانش غرش می‌کند یک پورشه ارتقا یافته است پس باید حواسش را بیشتر جمع کند.

در کل می‌توان گفت پورشه ۹۱۱ توربو S با تیونینگ تاپ‌کار در نسخه کربن، بسیار زیبا و مکث‌آور است و یکی از خاص‌ترین نمونه‌های ارتقا یافته آن به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.